EOTD LOTD makeup look

Cranberry eyes. Look i tutorial.

14:47Anela


Bi mi malo dosadno danas. Sama kod kuće. Umjesto da rješavam gomilu veša za peglanje, ja se uhvatila kistova. Šteta da se ovo sunce ne iskoristi za naslikavanje, između ostalog. :D
Odavno ja planiram izbaciti neki tutorijal s nekom burgundi bojom na očima, pa nikako. Post bio u planu još jeseni 2013. Meni ovo i jesu pravi jesenski tonovi, ali mi se danas nose iako miriše na proljeće, pa ćemo malo zanemariti godišnja doba.

1. Svako šminkanje očiju počinje nanošenjem baze za sjenila. Korištena Avon baza.



2. Poslije baze nanosim W.O.S. sjenilo, malo svjetlije od moje boje kože, iz Naked Basic palete na čitav dio ispod obrva, sve do pregiba, kao i unutrašnji dio kapka:



3. Mrvicu iznad pregiba kapka nanosim Naked2 sjenilo iz iste palete. Sjenilo je u svjetlijoj taupe nijansi i poslužit će kao prijelazna boja.



3. Sam pregib definiram sjenilom u nijansi Maple, iz Sleek mat palete. (KLIK za recenziju)



4. Na pokretni dio kapka nanosim zvijezdu ovog looka, Moda sjenilo u nijansi 332, koje je uživo još ljepše nego na slici. Moda sjenila su teško dostupna, možda je Maybelline Pomegranate Color Tatoo slična. Nemam Maybelline da usporedim. Ovo sjenilo nanosim prstom zato što tako najljepše ''sjedne'' na kožu.



5. Pregib pojačam smeđim sjenilom iz Sleek V2 mat palete, nijansa Paper Bag. Nanosim ga i uz donje trepavice:



6. Pomislila sam da mi treba još malo definicije i nešto tamnije u vanjski kut oka, pa nanosim crno sjenilo, Crave iz Basic palete.



Sve oštre rubove blendam čistim kistom, nanosim tuš:




...trepavice, Ardel Natural Demi Wispies black, 



popunim obrve i ispadne ovako:








Na usnama je Avon Ultra Color Indulgence Tawny Rose.


I onda odlučim da postanem prava cajka instagramuša, kad se već trackam i lijepim trepavice pa usne ispunim Flormar 215 olovkom za usne:




Hvala vam na čitanju ;D :*

You Might Also Like

44 komentari

  1. Amazing :-D Odavno nisam vidjela bolji look :-D

    OdgovoriIzbriši
  2. Ja ves sinoc ispeglala. Bi dželus...a ja cu pjevat onu, aaaaa dželsi.... Rekla sam ti vec u inbox da je look pre pre. Nemoj se sad ufurat.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. ooou ajm dzelus. mijenjam sminku za popeglani ves. evri tajm. pa nek se jave zainteresirane. ja cu ih i nasminkat hahaha :D
      hvala :*

      Izbriši
  3. like like like , ali i za ovu olovku za usne.. :) prelijepo izgledas :D

    OdgovoriIzbriši
  4. Oh mein Gott, du bist wunderschön :D
    Pravo si produktivna, od jeseni 2013.te se kanis da napises :o estas tan loca como hermosa, pero te kjero mucho <3

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. dankeschon mein schatz :D :P

      produktivna nego sta :D u draftu se naslov kiselio godinu i po.

      Izbriši
  5. Nema smisla govoriti da si divna i da ti svaki makeup look pristaje. :D Samo, znaš što? Meni ovako jače oči i traže in jor fejs ruž. :D Ne znam, meni nije potpun s nudačem tako da tek kad sam vidjela fotku s Flormar olovkom, rekla sam - e to je to! :D Ako sam/smo zbog toga cajkuše, neka sam. :D Bar sam izblendana cajkuša hahahah :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. hvala ti punoo :D
      super je to na slici, ali uživo i u podne užas hahah, navečer prolazi.
      #izblendanecajkuše ahhaah LOL, ukrast ću ti tag :D

      Izbriši
  6. Joooj kako je ovo divno :D Odoh ja upravo sad da se našminkam isto ovako :D :D

    OdgovoriIzbriši
  7. Slican look sam i sama cesto nosila, i pokusavala na nekoliko razlicitih nacina stavljat ova moda sjenila, i prstom se pokazalo kao najbolja opcija, iako meni opet dosta proizvoda i na prstu ostanu :D ti lijepa kao i uvijek :*

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. ostane dosta proizvoda, ali im je količina izdašna, da ih svaki dan prstom stavljam, ne bih potrošila za par godina :D
      hvala ti puno <3 :*

      Izbriši
  8. Ova slika što se miče je ZAKON! <3 :D
    Prekasne oke :D :D :D ... ove Moda sjene nikako da nabavim... xDDDD

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. hvala, napravila gif u photoscape, probaj ;)
      pozuri po modu, zadnje zalihe imaju.

      Izbriši
  9. Oooo kako ja volim tvoje tutorijale!!! Ako ces nas castiti ovakvim lookovima svak put kad sunce izadje, onda cemo ga prizivati :) Prelijepa si..prelijepaaaa!!!

    OdgovoriIzbriši
  10. kad mi je iskočila slika na fb, mejkap me oborio s nogu.. divnoooo, a ovo moda sjenilo je prekrasnooo

    OdgovoriIzbriši
  11. Prelijepa Anela :) Olovka mi se najvise svidja, i super ide uz ovaj look

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. :D hvala :*
      o olovkama će biti poseban post, dok se nakanim da ih uslikam, nadam se da se i to neće odužiti na godinu i po' :D

      Izbriši
  12. Čim sam vidjela sliku znala sam o kojoj se sjeni radi :D Ja je pravo volim, nosim je na sličan način i super mi je i ovako uz tamni ruž :D
    Samo što nemam tvoje oči, ali hajde, ako nađem način da ih ukradem, imat ću :P

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Neira, jesi li svjesna da malo poremeceno zvuci kad kazes da ces mi ukrasti oci?
      freaky Neira hahahah

      Izbriši
  13. Kao da si me pitala koji post da okačiš. :D
    Pre neki dan sam kupila tu Maybelline Tattoo pa se igram ovih dana. :)
    Odlično ti stoji ova boja, kao i Tawny. <3 :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. e super, baš mi je drago da sam ubola s temom :D
      hvala ti puno <3

      Izbriši
  14. Super je look i sama bih ga nosila. Ti odlično izgledaš :D

    OdgovoriIzbriši
  15. Look je sjajan, a ti izgledaš predivno! :D

    OdgovoriIzbriši
  16. Kao što rekoh na Instagramu - ovo ti je jedan od najlepših u žestokoj konkurenciji :) A što je lepa ta Moda senka, počeh da se preispitujem treba li mi ipak ona Maybelline...

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ooo pa hvala ti :D <3
      Ne znam, nisam nikada ni opipala Pomegranate, ne treba mi pored ove, na swatchevima mi se čine slične, ova je malo svjetlija i s više crvene.

      Izbriši
  17. Predivan look, baš u zadnje vrijeme padam na te bobičaste nijanse i na očima. Mislim da bi Metallic Pomegranate dobro poslužio za kopiranje ovog tvog look-a :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. hvala ti :D jednako su lijepe na očima kao sto su na usnama.

      Izbriši
  18. Svaka cast, odlicno si ovo uradila.. Kada sam videla prvu sliku pomislila sam da su u pitanju Aurine novogodisnje sljokice :) Mada su meni, kao zaljubljeniku u bordo i ljubicaste ruzeve, oci ipak najvise ostale na ovoj Flormarovoj olovci za usne, ne znam kako je nisam snimila do sad, imam Aurinu slicnu, moracu i ovu da potrazim :) DIvno izgledas :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti Zeljka <3 :D
      Nije Aura, nije mi dostupna, samo sam rumenilo probala do sad, dobro je.
      Ljubav prema bordo i berry bojama na usnama dijelimo :D

      Izbriši
  19. Prekrasno ,bas mi se svidja..jel mozes preporuciti neka sjenila koja su dobra a dostupna u hr ? Najbitnije da se ne truse

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. hvala ti Nikolina <3
      Ne znam kakve finiše voliš, koji cjenovni rang? Mat sjenila teško da ćeš pronaći a da se ne truse baš nimalo. Meni to nije bitna stavka, najbitnije mi je da su pigmentirana, da se fino prenosi boja na kapak i da se lako blendaju. Pogledaj Catrice velvet matte od drogerijskih, zatim nova Essence I love nude, Loreal ima dobra mono sjenila, a ja jako volim Flormar. Najbolje da pogledaš testere, naći ćeš nešto sigurno po svom ukusu. Ne znam je li ti Inglot dostupan, i oni imaju odličan izbor.

      Izbriši
  20. Poznato mi ovo 332 :) Hvala za ideju, super look!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. nema na čemu :D hvala tebi :D probaj, možda ti se svidi kombinacija.

      Izbriši
  21. Zdravo
    Cini mi se da imamo iste trepavice pa me zanima koju maskaru koristis? Pozz :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. volim deborah maskaru s crno-bijelim šarama na ambalaži, volume&care, pisala sam o njoj ovdje:
      http://lipstickattack.blogspot.com/2014/10/deborah-lash-creator-volume-maskara.html

      loreal maskare su mi dobre i mf ljubičasta clump defy, a jako volim i classics 3D maskaru, i onjoj postoji recenzija, tu:
      http://lipstickattack.blogspot.com/2014/03/classics-3d-lash-defined-i-lash-plumper.html

      Izbriši

Facebook

Obrazac za kontakt