featured puderi Rimmel

Rimmel puderi

19:24Anela


Rimmel je definitivno moj omiljeni drogerijski brend kad su puderi u pitanju. Volim jako i Bourjois, ali je Rimmel pristupačniji pa mu to ide u korist. 
Nisam nikada pisala recenziju za Lasting Finish 25 hr, a to je puder kojeg sam potrošila na litre, doslovno. :D Omiljeni puder IKAD. Kupujem ga već sigurno 5 godina i jednostavno je puder kojeg moram imati u ladici i koji odgovara svim stanjima moje kože. Bio mi je još bolji dok je bio u crnoj tubici, bio je povoljniji. S promjenom ambalaže su malo čačkali i formulu, a to nije dobra stvar, barem tako moje iskustvo govori. Prijašnji je bio bez SPF-a, a noviji ga ima pa nije baš za fotografiranje s uključenim blicom, npr. navečer, zbog odbljeska.


Puder je sada zapakiran u staklenu bočicu i prilično je poskupio, košta negdje oko 16-17 maraka. Količina je standardnih 30 ml. Pumpica radi odlično, a moguće ju je i odvrnuti kad dođete do kraja i strugati posljednje kapljice sa zidova, ako imate dovoljno tanku kašičicu.
Dobra stvar je što su nedavno uvezli dosta nijansi pa je sada puno lakše pronaći odgovarajuću za nas svijetle. Meni preko hladnijeg i manje sunčanog dijela godine odgovara nijansa 103, True Ivory, u siječnju mi bude čak i mrvicu tamna. Ljeti i u prijelaznom periodu nosim 200. Obje su neutralne. 
Puder je prilično tečan, nije vodenast, ali ako nagnete ruku, on kreće da polako curi s nje, nije kremast. Najviše ga volim nanijeti mekšom četkom poput RT Buffing brush. Pruža mi srednje prekrivanje, meni dovoljno da mi u 90% slučajeva nije potreban korektor ni kamuflaža preko njega. 
Daje neki lagani polumat finiš, vrlo prirodan. 
lijevo bez pudera, desno s puderom
lijevo bez pudera, desno s puderom
Najbolja stvar kod ovog pudera je što je prilično postojan na T-zoni, ne klizi, a s druge strane se ne hvata za suhe dijelove i ne naglašava ih.
Kad kažem suhe dijelove, ne mislim na krupnije ljuskice, nema tog pudera koji se neće uhvatiti za kožu koja se vidno peruta. Mislim na to da se puder ne zalijepi za dehidrirane dijelove i one mikroskopske ljuskice, koje ostanu i nakon što uradite piling, pa nećete izgledati flekavo i kao da se baš na tom dijelu koža izborala, a puder to još dodatno naglasio. Suhokošci će me sigurno razumjeti.
Bonus je da se ne uvlači ni u pore ni borice. To je stvarno teško pronaći u jednom puderu, a kamoli u puderu drogerijskog ranga i zato ovaj puder odgovara kako suhoj, tako i normalnoj i mješovitoj koži.
Izdrži mi na licu većinu radnog dana. Kad se pogledam u ogledalo nakon nekih 9-10 sati nošenja, on još uvijek izgleda pristojno. Samo se malo izgubi s nosa. Ako se ne zadržavam dugo van kuće, ne volim ga ni setirati kamenim puderom, jer mi se sviđa izgled koji daje licu. Ukoliko vani ostajem duže od 3 sata, matiram ga na T-zoni. Ponekad mi se desi da bez matiranja ovog pudera T zona prosija već nakon 2 sata, a nekad sjaju nema ni traga ni nakon 4-5 sati, ovisno o stanju moje ćudljive kože.



Match Perfection je također jako dobar puder, ali on nije za mješovitu kožu, više je za suhu i normalnu. Pruža nešto manje prekrivanja nego Lasting Finish, teksturom nešto rjeđi i slabije postojan od prethodnog. O njemu sam već pisala OVDJE. (klik)
Meni je ovo super laganija varijanta, za svakodnevne prilike, kad ne tražim ni puno prekrivanja ni vanrednu postojanost, čisto nešto što će mi ujednačiti boju lica i pružiti zdrav izgled. Neprimjetan je na licu, finiša vrlo sličnog kao Lasting Finish puder.
Sada je na tržištu dostupna novija verzija ovog pudera i ne znam zaista kakve karakteristike ima ovaj noviji, vidim da je SPF drugačiji, stariji nosi oznaku 18, noviji 20. Nadam se da nisu pokvarili formulu. Voljela bih probati noviji, a i hoću jer je ovaj iscijeđen do zadnje kapi.
Nažalost, bilo mi je jako teško pogoditi odgovarajuću nijansu, sve su mi bile pretamne i previše žute. Vani je izbor bolji, naravno. Nijansa 102 je moja ''ljetna'' nijansa, za ovaj period mi je ipak previše žuta.



Wake Me Up zasigurno nije puder koji će oduševiti široku publiku. Ako ne volite sitni šimer u puderima, zaobiđite ovaj u širokom luku. Nema tu krupnih šljokica, ali na umjetnom jakom svjetlu ćete se sijati k'o masna tepsija. Po čitavom licu :D . Na jakom izravnom suncu ne toliko jako, ali primjetno. Puder je gušće, bogate teksture, kremast, odličnog prekrivanja. Prekriva bolje od Lasting Finisha.
Nikako nije za masnu kožu jer nije naročito postojan, odgovarat će samo suhoj, normalnoj i mješovitoj koži, ali uz obavezne popravke tokom dana, matiranja i blotanja. Volim ga jer je hidratantan, nimalo ne naglašava suhoću lica, nego zbog svog dewy finiša moja koža izgleda prelijepo, zdravo i hidrirano. 
Najviše ga volim nositi samo na obrazima, tu nema straha od pretvaranja pudera u gnjecavu masu zbog dodira sa masnoćom, jer je masnoća nepoznanica tom dijelu mog lica. Na T-zonu nanesem neki u sličnoj nijansi, koji je malo postojaniji.
Na slici ispod vidite nijansu 203 True Beige na mojoj čeljusti i ne izgleda pretamno samo zato što je ova fotografija nastala nekad u 7.mjesecu ove godine, kad sam se vratila s mora.


lijevo u hladu, desno na suncu

Lijevo je fotografija lica bez pudera, desno s puderom, nisam uopće dobro uhvatila taj finiš, možda jer sam ga nanijela u jako tankom sloju. Nema šanse da ga slikam ponovo u skorije vrijeme, sad mi je baš, baš jako taman. U zatvorenom prostoru na dnevnoj svjetlosti se ne vidi taj sjaj u puderu, samo zdravo sjajna i blistava koža. Puder je jedno vrijeme bio povučen s našeg tržišta, sada je ponovo dostupan, ali je malo reformuliran, na ambalaži je navedeno da je u formulu dodan vitamin C. Nijanse su još uvijek kritične, ovo je najsvjetlija neutralna nijansa, 201 dosta vuče na rozu. Izbor nijansi je mnogo bolji online, npr. na Feelunique stranici ili na AsosuVjerovatno ću kupiti svjetliji ako naleti kakva akcija na dekorativu.




Stay Matte je puder u kamenu, bezbroj puta hvaljen na mnogim blogovima. Koristim ga za matiranje čela i nosa, samim tim i produživanje trajanja tekućeg pudera ispod. Dokazao mi se jednom prilikom na ljetnom podnevnom suncu, kad sam mislila da mi se kompletna šminka otopila koliko sam se znojila, međutim kad sam stigla kući nakon par sati i pogledala se u ogledalo, sve je bilo na mjestu :D  Lice se osušilo, sebumu nije bilo traga, puder na mjestu, a ne u čeonim borama. Ispod mi je bio voljeni Lasting Finish i meni su u kombinaciji odlično postojani.
Već sam jedan kameni potrošila, a kamene pudere zaista sporo i rijetko trošim. Moja nijansa je 001 Transparent, odgovara mi preko svakog tekućeg jer nikad nisam tamnija od dvije tri-nijanse od svoje zimske boje.



Na licu izgleda dobro, ne sasvim neprimjetno, ali ni brašnjavo ni cakey ako ga nanesete u tankom sloju i odgovarajućom četkom.







Hvala vam na čitanju! :) 

You Might Also Like

55 komentari

  1. Jel ovo poređenje sa tepsijom zbog onih pita? :P Ja volim ovaj lasting finish, al koristim ga u specijalnim prilikama.. Ovako za svaki dan Healthy mix mi je odličan, al nigdje ne idem bez ovog kamenog Rimmelovog.. Kunem se u njega ^_^

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hahaha jede mi se sad wifi pita. Ja sam Rimmel puderima prezadovoljna i da sam normalna ne bih vise nikako ni kupovala ni probavala neke druge, ali nisam :D.

      Izbriši
  2. Vidi se da je puno truda ulozeno u post :D vjerovatno si morala svoj drustveni zivot ostavit po strani ali cestitam :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hihihihi, zato ja postove pisem po 10 dana, a ovaj stajao u draftu od ljeta, pa ne pati nista osim bloga. :D

      Izbriši
  3. I meni je Lasting Finish omiljeni puder. :) Još mu nisam našla ravnog. :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Pudercina :D drago mi je da nas ima, treba zenama reci da probaju. Ne znam kakav je na masnoj kozi, na mojoj suhoj/mjesovitoj je fantastican.

      Izbriši
  4. Ja sam se mazala i sa wake me up, iako sam masnokožac. Sad koristim lasting i ovaj kameni.... Odličan post, što kaže Mel, puno truda i odricanja....buahahahahha

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. I kakav ti je bio wake me up? Ja sam uvijek mislila da je on bas za suhu, meni postane nekako ljepljiv na celu ako se umastim.
      I istuci cu vas, ne zezajte me :D

      Izbriši
    2. Pa jeste bio masniji, ali nije loš. Ljepše mi legne na kožu od lastinga, finije mi lice, ali se umasti.... blotanje zakon....

      Izbriši
  5. Meni je Lasting finish dobar ali stara verzija 103 True Ivory nijanse je daleko tamnija ne znam kako je ova nova ovako svijetla :/ Voljela bih probati Wake me up, a pudere u kamenu ne volim :P

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. izgleda svijetla zato sto je ovo slikano prije mjesec-dva. tad mi je odgovarao ovaj lasting finish u nijansi 200. da sad opet slikam sve ove pudere, isto ovako, moja boja koze bi bila blize 103. i wake me up mi je i tad bio strasno taman, kamoli sad, a preko ljeta se nekako stopi s licem.
      nisam ni ja voljela kamene dok nisam skontala da mi zaglade fino nos i celo i da mi se pore i miteseri ne vide bas :D sad mi je vec uslo u naviku da ih koristim poslije tekuceg.

      Izbriši
  6. Obozavam Rimmelove pudere! :D Koristila sam Stay Matte u kamenu i Stay matte tecni puder i odusevljena sam! Odlicni su za osobe sa masnom/kombinovanom kozom i sakriju svee bubuljice hihi <3 :D Htela sam da kupim danas Lasting finish jer mi je u poslednje vreme koza bas suva (inace bih uzela Stay matte) ali nije bila najsvetlija nijansa pa sam na kraju uzela Maybelline affinitone. Vec sam se pokajala sto nisam pogledala na jos neko drugo mesto za Lasting finish, ali sta sad.. :(

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. stay matte tečni nisam probala, nikad me ne privuče to matte u tekućem puderu, ja volim da se sjOjim :D :D
      imala sam i affinitone ali toliko davno da veze nemam kakav je. cini mi se da mi je bio ok.

      Izbriši
  7. Draga Anela,ti kao i ja obozavas Lasting finish i iste nijanse imamo i slazem se sa tobom da je ranije u tubici bio malo bolji i povoljniji,ali uprkos tome,ipak je super,daje licu prirodan izgled.Meni prikrije dosta nepravilnosti na licu samo u jednom potezu. Kupovacu ga dok god ga bude bilo. Njega i od skora Revlon CS obozavam :) Odlicna recenzija. Samo tako nastavi. :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti puno :* :)
      Koristis Revlon za mješovitu ili onu verziju za suhu kožu? Ja nikako da naletim na njega, znam da ga ima u nekoj radnji u Sarajevu pored Pozorišta čini mi se, ali zaboravim za njega kad ga ne viđam po drogerijama.

      Izbriši
  8. Ja sam po tvojoj preporuci (preko IG) kupila 25h, i bio mi dobar jedno 15ak dana, dok je jos bilo toplih dana. Stvarno bio predivan na licu i postojan.. Kako su krenuli hladni dani, lice mi bas lose izgleda s njim, nekako se nakupi u borice oko ociju i izgledam ko da mi je 50. Ne znam zasto, krema ispod uvijek je bogata, hranjiva.. Eto, sad mi se place, stoji mi skoro nov, ceka ljeto.. A ja koristim Garnier BB kremu, ona jedina mi je ok zimi.. Ali doduse, moja koza nije klasicno suha, vec posljedica poremecaja rada stitne zlijezde, mozda zato..

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. ajoj jest mi zao :(
      a koju kremu koristis ispod? mozda se po sastavu ne slazu?
      mozda je samo ovo prijelazno razdoblje, pa dok se koza prilagodi na hladnije vrijeme, mozda ce ti opet odgovarati za koju sedmicu. meni se desava to.
      garnier obicna bb meni nije odgovarala, u pocetku kad je stavim, super, ali nakon par sati mi nekako gnjecava na licu postane, a onu za masnu kozu sam voljela, ali je krcata alkoholom pa je nisam smjela koristiti svaki dan, izazvala mi je dermatitis par puta.

      Izbriši
    2. Trenutno koristim Ziaja set od kozjeg mlijeka. Odlicno mi pasu obe kreme. Dnevna je hranjiva i bogata, a brzo se upije i dobro hidrira, a nocna je teza i masnija, ali zato je lice ujutro super mekano i njezno. Meni je Garnier BB odlicna tokom cijelog dana, ne prosijavam, pa nema sta da je poremeti. Ali za puder me dusa boli 😐

      Izbriši
    3. :((( i meni je baš žao, pogotovo što ti nijansa odgovara. daj mu priliku opet za koji dan, mozda je lice dehidrirano trenutno pa se unormali. ne znam je li kod kreme neki masni sastojak u vrhu, puder je na bazi vode pa se mozda ''ne slazu''. bolja bi bila opcija neka gel krema kojoj je voda pri vrhu, cisto kao podloga za puder. probaj, mada ne mora biti do toga, mozda ti jednostavno ne odgovara u ovom periodu, a bas mi je zao.

      Izbriši
  9. Kraljica recenzija si, eto! Bas te volim citati.

    Nego, 25 hr sam imala u starom izdanju u vise navrata, bio mi je odlican (mjesovita koza). Novi nisam probala jos uvijek. Stay matte u kamenu imam i volim. Stay matte tekuci imam, ali nisam odusevljena. Super prekriva, ali ne izgleda nimalo prirodno na kozi i naglasava bore koje bez njega i nemam.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Sunčice hvala ti puno <3
      I ja sam se baš tog efekta bojala, pa nisam ni probavala stay matte tekući, učinio mi se kao pjenast, samo što je u tubici... svaki pjenasti i matirajući puder mi je do sada tako isticao bore i linijice po licu i ljuskice za koje nisam ni znala da postoje.

      Izbriši
  10. Jos nisam probala niti jedan njihov proizvod jer ih kod nas u gradu nema, ali uvijek se moze kupiti online. Odlican post, kao i uvijek :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. vidi na asosu, sniženi su trenutno pa su im cijene kao kod nas u trgovinama, a besplatna je poštarina. hvala ti puno :)

      Izbriši
  11. Zašto ja još nisam probala Lasting Finish??? :O Zvuči idealno, posebno deo sa nenaglašavanjem suvih mesta. Druga dva ne bi bila za mene kao ni kameni, ali ovaj moram da kupim. Odlična recenzija!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. hvala ti :) probaj obavezno, bas nas je dosta zadovoljnih. mislim da sam isprobala do sad sve drogerijske za suhu i mješovitu kožu, a ovaj kupujem stalno, ne znam vise ni koliko puta, mozda blizu deset, ako racunam i one u tubici :D. to dovoljno govori koliko ga volim, mogao bi ti odgovarati.

      Izbriši
  12. Stay matte je 1000 puta ispričana priča, taj puder za te pare je toliko dobar da ono, sve i kad imam još 3 pudera u kamenu/prahu, moram imati i njega jer mi toliko odgovara... Lasting Finsih sam probala sasvim slučajno ljetos i to kad je bio nešto kao snižen a ja nisam bila pri parama za MaxFactor i ne lezi vraže, SAVRŠEN. Sad mi je ta nijansa koju imam postala pretamna pa moram da idem po novi ali zbilja, od drogerijskih pudera i za čak ti 16- 17KM je O DLI ČAN! Ostale nisam probala, čitala sam recenzije i shvatila da mi neće odgovarati ama baš nikako...

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. jos kad bi ga zapakovali u normalnu kutijicu,a ne ovu koja se slomi kad je pipneš, a slova se izbrišu nakon tri korištenja... :D lasting finish je nesto najbolje iz rimmel ponude, ne daj boze da ga diraju opet, ne bih prezivjela :D

      Izbriši
  13. Kako je Anela Miši prodala još jedan puder. Part XY :D Hvala, hvala, moj novčanik maše! Lasting Finish it is!

    OdgovoriIzbriši
  14. Rimmelov kameni obožavam!
    Must have , potrošila sam ih jako puno i najdraži su apsolutno!
    Tekuće nisam probala, ali poslije tvoje recenzije, obavezno kupujem! Pusa. ☺♥

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. tekući su fantastični isto :) nadam se da ćeš biti zadovoljna, veliki pozdrav :)

      Izbriši
  15. Vidiš, sad kad si ih ovako stavila sve zajedno, vidim koliko dobrih pudera ima Rimmel. :) Volim Lasting Finish i Wake Me Up, svaki na svoj način. <3 A ovaj u kamenu moram probati, čula sam već previše pohvala i ne smijem ga više ignorirati. :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. aha, a ima ih još i koje nam ne uvoze, poput wake me up bb kreme i nude lasting finisha s bijelim čepom :D
      pa korektori, pa bronzeri..joj nista nam ne dovlače :D možda je i bolje.
      probaj i kameni, cijena sitnica, ako se ne mastiš previše, valjat će ti. samo je ambalaža krš najveći :D

      Izbriši
  16. Match perfection mi je zakon i koristim ovaj 102 cijelu godinu. Malo je tamniji od moje zimske boje, al' bar se s njim upišem u žive. Godinama prije njega kupovala sam (budalaština za neopisati) Chanel vitalumiere aqua, koji je isto lagan i ne pokriva puno, ali košta previše i ne radi nikakva čuda, ali otkako sam probala ovaj nemam potrebe mijenjati. Cak sam se nedavno sminkala za "izlazak" i posegnula opet za Chanelom, samo da bih zakljucila da mi je svakodnevni Rimmel postojaniji i pruža mada blago, bolje pokrivanje. Toliko o opravdanosti cijene. Shvatam da nekima treba više pokrivanja i vole više "cakey" izgled, ali meni su ovi Rimmelovi sasvim ok i lijepi. Wake me up korektora kod nas nema, a to bih rado probala jer vidim da ga hvale. Do tad svima koji pate od tamnih podocnjaka prepotuka Misslyn korektor s aplikatorom u nijansi 03. Malo se kasnije osuši, ali je kremast i gust s krasnom nijansom slonovače koja daje lijep sofisticiran izgled, a s beauty blenderom se nanese savršeno. Omjer cijene i kvalitete isto bajan. Sličan Nars creamy concealeru čak i ambalažom.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. E pa baš mi je drago da i tebi odgovara, i meni je Rimmel sasvim dovoljan preko dana, a ako mi treba bolje prekrivanje, uzmem kamuflažu ili Alverde ili Golden Rose puder. Oni su teži i prekrivaju mi sve. GR je postojaniji, Alverde brže prosija. danas sam vidjela da su nam vratili Wake Me Up puder, korektora nema. Očito se mijenjala formula i ambalaža, zato su ga bili povukli, a ja se prepala :D. Stigao je i novi Match perfection, nisam ga kupila, neće pobjeći, imam nekih pudera za trošenje pa će doći na red :D.
      I Misslyn korektor sam probala, ima negdje na blogu i recenzija, ja sam uzela 10, možda sam ipak trebala 03..nema veze, drugi put. Trenutno trošim Maybelline Age Rewind, i on je za svaku preporuku.

      Izbriši
    2. E taj age rewind ću na feelunique da ganjam, jer ni njega nema :)

      Izbriši
  17. Ovaj Stay matte puder zelim da isprobam bas dugo i moram ga uzeti sad :)

    OdgovoriIzbriši
  18. Stay Matte u kamenu je zakon. :D Koristim ga gotovo svaki dan, već drugo pakiranje i kupit ću još. :D Moj je 004 Sandstorm

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. i kod mene je odmah pored četkica, da mi je na oku, da ga ne tražim svaki dan :D ni ne spremam ga više u ladice ni nesesere, kad je svaki dan u upotrebi.

      Izbriši
  19. Draga Anela, svaka cast na trudu, tvoji postovi su zaista izuzetni :) Volim Rimmelove pudere, imala sam Lasting Finish i Match Perfection (prvi mi je mnogo vise odgovarao), a Stay Matte sam nekoliko puta kupovala i u rekordnom roku potrosila :). Koza mi se iz normalne promenila u mesovitu (masno celo i nos, ostatak lica normalan), volim da isprobavam razne marke, ali znam da mi je L.Finish bio odlican, vraticu mu se sigurno opet :). Kristina :*

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti puno draga Kristina, uvijek komplimenti s tvoje strane :*
      Lasting Finish je i kod mene uvijek u ladici, konstanta. Svašta kupujem, isprobavam, trošim, ali njega uvijek imam, zato što mi je pouzdan u svim prilikama.

      Izbriši
  20. Ljubav za Lasting Finish i Stay Matte! Ostale nisam probala, uvijek su mi neki drugi zanimljiviji ali ova dva su baš, baš odlična!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Odlicni su i ostali, tebi bi sigurno odgovarali :*
      Kupila sam onaj Artdeco konacno, sto si hvalila i zadovoljna sam skroz. Bio na finom snizenju, skoro 10 maraka jeftinije prodjoh :D

      Izbriši
  21. Kakvom cetkicom nanosis puder u kamenu?

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ako zelim samo fiksirati sminku, matirati lice, onda koristim Real Techniques Powder Brush, ili Blush Brush, rastresiti su i veliki, a ako kameni nosim preko kreme za lice, bez tekuceg, omda ga utrljam gustim manjim kistom, poput Blush 32. Pisat cu post o kistovima i koji koristim za sta, cim stignem i cim nam sunce probije ovu maglu, ne mogu nista uslikati vec dva mjeseca :D

      Izbriši
  22. Wake my up..zar dsam ja meni se cini jedina koja volki te sitne sljokice 😙😛😛

    OdgovoriIzbriši
  23. It was already on the market for five years, but at a price point that prohibited most collectors from participating: there was a lot of pent-up demand out there.

    I saw all these things as the ingredients necessary to – just this once – make an investment in perfect quality replica watches. It turned out I cheap replica watches uk was right – just this once. The new offering in steel would clear the board of those who yearned for this new piece at a more affordable price. I saw the Sky-Dweller as value added to my small collection.

    OdgovoriIzbriši
  24. Tasteful and noble, the AAA quality super clone watches rely on the integration cheap replica watches uk of white gold and diamonds, forming the dazzling dials and cases. Owing to the refreshing color, the luxury copy watches are efficient to cater to your dresses with bright colors, revealing your youth and vitality.

    OdgovoriIzbriši
  25. Introdotto nel 1999, il Navitimer Montbrillant replica orologi italia H41330 è un orologio da pilota replica orologi di lusso con un'elegante cassa in acciaio inossidabile o oro rosa 18 carati. Come altre versioni del Navitimer, il Montbrillant orologi replica italia ha un movimento automatico Breitling 41 con una complicazione della data a ore tre.

    OdgovoriIzbriši
  26. Ce qui rend la rolex replica Syloxi Pas Cher Suisse différente, c’est sa forme et sa géométrie. Il est plat, et son pas et son épaisseur varient le long du spiral. La spire intérieure du spiral ist souple et son autre extrémité est rigide replica uhren et fixée au pont de balancier en deux points.

    OdgovoriIzbriši
  27. The Code 11.59 case has a complex structure. The octagonal middle case is sandwiched between the thin bezel and the round back cover. It is the location of two platinum watches. The most prominent feature of the 41 mm case is the octagonal central container, which pays homage to the iconic octagonal bezel of the Audemars Piguet replica watches australia . The surface of the case is satin-finished, chamfered and polished, and the craftsmanship is impeccable.

    OdgovoriIzbriši

Facebook

Obrazac za kontakt