Artdeco Balea baza za lice

Drogerijske baze za lice. Usporedbe i recenzije.

19:56Anela


Baza ili primer za lice je proizvod koji se na lice nanosi poslije kreme i prije pudera. Treba ih birati prema tipu kože. Djevojke s masnijom kožom birat će baze koje matiraju, popunjavaju pore i borice, dok je za suhu kožu dobro potražiti bazu koja će zagladiti lice i maskirati suhe dijelove. Puder na bazu puno bolje ''sjeda'', lakše se razmazuje, ljepše i prirodnije izgleda, a šminka na licu potraje duže, jer bi baze trebale upijati višak sebuma i ujedno sprječavati isušivanje, praveći barijeru između kože i talka ili drugih isušujućih tvari iz pudera u prahu ili kamenu. Postoje i baze u boji, npr. zelena služi za neutralizaciju crvenila, ljubičasta ublaži žutilo i sl.

Ukoliko nemate većih nepravilnosti na koži i nemate viška sebuma, baza vam i nije neophodna. Pogotovo ne svakodnevno. Ja ih koristim kad mi šminka treba potrajati duže vrijeme i izgledati besprijekorno. Uglavnom mi odgovara svaka, jer problema s prekomjernim mašćenjem lica nemam. Potrebno mi je nešto što će mi zagladiti lice i učiniti ten ljepšim. Evo što možete očekivati od silikonske baze, lijevo je fotografija lica bez šminke, desno s Garnierovom bazom, ali i ostale pružaju sličan efekt:




Baze ne rade drastičnu razliku na licu, nemojte očekivati čuda, razlika se vidi, ali nije toliko očita. Probala sam uslikati kožu prije i poslije baze, čisto da pokažem efekt, mada se to teško da uhvatiti aparatom. Vidi se da su pore manje i da nema masnog sjaja.
Baze su obično na bazi silikona ( dimethicone i cyclomethicone )
Dimethicone ( Dimethyl polysiloxane, Polydimethylsiloxane, PDMS ) je silikonsko ulje koje pravi film na koži, prividno je zagladi, popuni manje neravnine i čini je baršunasto mekanom. Kažem prividno, jer nema nikakva njegujuća svojstva.
Cyclomethicone ( TSF 404, Polydimethylcyclosiloxane) također pravi film na licu i čini kožu glatkom i mekanom na dodir. Čest je sastojak losiona, krema i regeneratora za kosu, jer pomaže hranjivim sastojcima da prodru u kožu ili dlaku, a ne taloži se jer zbog niske točke isparavanja vremenom ispari sa kože lica ili tjemena i kose.
Većini ljudi silikoni na licu ne smetaju, pa tako ni meni, ali svatko drukčije reagira i ne može se sa sigurnošću reći da neće nikome izazvati akne.

Do nedavno je bilo jako teško pronaći drogerijsku bazu za puder, srećom to se u zadnjih par godina promijenilo i skoro svaki brand nudi svoju.
Ja sam isprobala nekoliko: Garnier Perfect Blur, Balea Teint Perfection, Eveline Art Scenic, Artdeco Anti-Aging Make up base, Flormar Illuminating Primer:


Eveline je bila prva koju sam nabavila i skoro je potrošena. Moja je za suhu i osjetljivu kožu, a postoji i verzija za masnu kožu, s malom razlikom u sastavu, a po učinku ne znam, nisam probala onu za masniju kožu. Silikonska, gelasta tekstura, providna. Zagladi kožu ali nisam primijetila da mi puder duže traje, samo ljepše izgleda. Pogotovo ne traje 16 sati, kako vole bacati bombe uvijek iz Evelinea. Kupila sam je u Hrvatskoj, a kod nas je bila dostupna u Didacu, ne znam je li još uvijek. Količina je 30 ml, a cijena oko 50 kuna, čini mi se.
sastojci: 

Garnierovu sam bazu čekala dugo, kupio me ovaj natpis na ambalaži koji kaže da u 5 sekundi ovo čudo vizuelno izbriše bore, pore i manje nepravilnosti. Nisu ni slagali, ali nije to ništa revolucionarno, ovo isto mi je radila i Eveline baza, Balea baza, kao i NYX Pore Filler koji sam imala priliku ranije probati, zahvaljujući Nini. A eto što znači dobra reklama, ja padam na to. Meni odgovara Garnierov Blur, radi ono zbog čega sam ga kupila, zagladi lice i popuni pore, a masnoća mi nije toliki problem.
Tubica je nešto veća nego kod ostalih baza, ali je količina koja dođe ista kao i kod naizgled manje Balee, 30 ml. Nemojte se iznenaditi kad izvadite tubicu i učini vam se poluprazna:
Tek od ovog dijela tube proizvod izlazi vani. Na ambalaži je navedeno da se prije upotrebe promućka pa pretpostavljam da je zato ostavljeno prostora, mada ne vidim zašto bi se mućkala, nije dvofazni proizvod.
Cijena oko 15 KM.


Balea je teksturom vrlo slična Garnierovoj, samo što ova baza bolje matira. Na kutijici čak i ne piše da je ovo baza za puder, već matirajuća krema, zato je nisam odmah ni uočila dok se nije počelo pisati o njoj po blogovima. Primijetila sam da šminka potraje duže sat-dva kad nju koristim i puder mi se ne skuplja u čeonim boricama. Treba baš mala količina za cijelo lice, jer se lako razmazuje. 

Cijena 9 KM, količina 30 ml.

Artdeco se obično preporučuje masnoj koži, ali meni je ovo odličan primer iako ja imam masnije čelo i nos, a obraze suhe ili vrlo suhe. Ja bih prije rekla da je za suvlju kožu ili mješovitu. Meni ne matira lice, već baš suprotno od toga, čini mi se da hidrira.


Količina je 15 ml a cijena 26.20 KM, ali ja sam je kupila na 50% sniženju u siječnju ove godine. Trenutno je cijena opet snižena, danas sam vidjela da košta oko 18 KM. 
Baleina i Artdeco baza bi bili moji favoriti, ovisno od toga koji puder koristim preko i u kakvom stanju mi je koža.

Flormar nije iluminirajuća baza, bez obzira što joj u nazivu stoji Illuminating. Nema nikakve sjajne čestice, nisam primijetila da mi koža djeluje blistavije. Također, ni ne matira kožu. Ima teksturu seruma. Maskira mi suhe dijelove po licu i puder se ne hvata i ne nakuplja na tim dijelovima. Nije nešto što je neophodno, mogla sam i bez nje, malo bogatija krema radi isti posao. Najviše bi odgovarala djevojkama koje imaju suhu kožu, jer sprječava da se koža još više isuši. Ja sam je npr. nosila ispod Garnierove BB kreme za mješovitu kožu, jer ta krema sadrži alkohol visoko na listi sastojaka, pa sam se plašila da ne bi iritirala moje suhe i osjetljive obraze. I nije mi se to ni desilo.

sastav: 

Baza osim silikona sadrži još i antioksidanse, ekstrakt zelenog čaja i acai bobica, koji pomažu koži da popravi oštećenja nastala uslijed djelovanja UV zračenja, stresa, duhanskog dima, starenja i sl., emolijense i košta oko 8-9 km, ovisi gdje kupujete, a količina je 30 ml.

Mala napomena na kraju jest da koristite bazu i puder koji su kompatibilni. Inače puder samo sklizne s baze i imate kontra efekt. Ako je puder na bazi ulja, baza bi također trebala biti takva. Ako je baza po svom sastavu uglavnom od vode i silikona, takav bi trebao biti i puder, a većina njih jest. Svi moji jesu. Uljni puderi su obično u stiku ili kremi i na prvom ili drugom mjestu na listi sastojaka imaju navedeno ulje, pa tek ostalo.

Hvala vam na čitanju :*

You Might Also Like

49 komentari

  1. Prvo da pohvalim post :) a drugo slažem se da Artdeco nije za masnu kožu. Meni je od ovih ubjedljivo najbolja Balea, definitivno jedina koju namjeravam ponovo kupiti….

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala na pohvali :D dok ja ovo potrosim, jos ce neku bazu izbaciti, ne znam hocu li opet kupiti baleu, iako mi je dobra :D da mi je sve probati, a jedno lice imam...

      Izbriši
  2. Svaka čast na postu :D Od ovih sam probala Artdeco, Baleu i Garnier, ali jedino Artdeco imam trenutno. Na sebi ne primijetim apsolutno nikakvu razliku što se postojanosti šminke tiče, a Garnier mi skroz fino zagladi lice. Ubijeđujem se da ne trebam kupovati sada Baleu i Garnier, ali sad si me samo gurnula bliže stavljaju u korpu haha :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. hvala Neira :) tebi moze i garnier, kad ti je lice super. ja vidim jedino da mi balea produzi trajanje pudera.

      Izbriši
  3. Magix baza iz avona,definitivno najbolja za mjesovitu kozu

    OdgovoriIzbriši
  4. super post, od sveg ovog sam isprobala jedino Garnier i dobra mi je :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. hvala :) i meni je ok. baleina malo bolja jer mi produzi trajanje pudera na licu, a i kasnije prosijam.

      Izbriši
  5. Probala sam Eveline bazu za masnu kozu nekad davno, i nije mi bila losa. Tada sam imala masniju kozu, ali nije mi bila nesto spektakularna. Potom sam imala Avon Magix- sasvim solidna za produzenje sminke, ali kako mi je vec tad koza bila normalna, i nije mi bila potrebna, niti sam mjerodavna da procijenim koliko je dobra. Imam i Loreal Lumi Magiqe bazu, ali tek mi ona nista ne radi, koristim je kao hajlajter, za to je fina.
    Sve u svemu sreca da mi kozi baze i ne trebaju, a ako mi zatreba neka sad tokom ljeta u sezoni svadbi i festi kad sminka treba potrajati, uzecu tu Baleinu. Odavno sam vidjela da je hvale cure sa njemackih blogova i da je bolja od Garnierove.
    Koristan post za cure koje muci masnije lice, i vjerujem da su sad lakse odabrale bazu.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. ma ti imas savrseno lice, tebi i ne treba baza :) lumi magique me privlacila, ali ne mislim je sad uzimati, dobro da si mi rekla.

      Izbriši
  6. Ja sam u poslednje vrijeme primjetila prosirene pore dok prije nisam imala problem sa njima. Onda sam razmisljala da uzmem Benefit porefessional pa sam dosla ovdje i brzinski uzela ovaj Garnier. Kad ga stavim stvarno lijepo zagladi kozu. Ali jednom prije njega sam stavila isto neku Garnier kremu, primer i svoj Studio Fix i imam osjecaj da je puder samo skliznuo sa lica. Moracu jos jednom da probam.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. provjeri sastav, mozda se sastojci ''tuku'' :) probaj s nekim drugim puderom. a dosta ovisi i od toga kakav je tip koze, garnier baza cini mi se ne odgovara masnokoscima, meni je ok.

      Izbriši
  7. baš sam prekjučer uzela ovu baleu i za sada sam oduševeljena. hvala na super postu...ja inače imam jako masnu kožu, pa mi trebaju jako matirajuće kreme....

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. hvala tebi na komentaru, drago mi je da si i ti zadovoljna :)

      Izbriši
  8. Kakav fenomenalan post, ovo ću ti šerati na fejs ;)
    Od svih bazi sam isprobala Eveline za normalnu do masnu kožu i meni je zaista bila užasna. Lice bi mi s njom izgledalo gore nego kad ju ne bih koristila :/
    Kasnije sam kupila YSL primer i za moju mješovitu kožu je on savršen, a makeup mi drži satima netaknut što mi je najbitnije, a pore s njim NEMAM! :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. hvala Mell, slobodno :)
      probala bih i ja ysl, da ga imam u blizini :) a kad negdje idem, ne sjetim se.

      Izbriši
  9. E ovakav neki post sam cekala,ja umesto baze koristim Garnier zelenu kremu i puder lepse izgleda sa njom,i sad imam nameru da kupim neku pravu bazu.Imam neku iz Oriflame-a ali ne odgovara mi,kao da mi umasti lice.Jeca

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. hvala Jeco :) ja koristim i kremu i bazu ako zelim da je sve ok duze vrijeme, uglavnom samo kremu i puder.

      Izbriši
  10. I ja sam ovaj post čekala, sad ćeš mi olakšati odluku koju bazu da kupim :-D

    OdgovoriIzbriši
  11. Nisam nijednu od ovih probala, ali me ART DECO zainteresirala :)

    OdgovoriIzbriši
  12. Bas mi je drago sto si napisala ovakav post, ovo mi je trebalo :)

    OdgovoriIzbriši
  13. Sad sam barem sigurnija u to da hocu baleu umjesto garniera, vakat je da i ja kupim bazu mada meni LRP mat radi isto sto i baza...
    :*

    OdgovoriIzbriši
  14. ja sam baš zagledala Baleinu i Flormarovu, no još se nisam nakanila ni jednu kupiti...trenutno imam dvije baze, Essence i Mua, i obadvije su mi ok. Essence ima sjajne čestice pa i ima illuminating effect, bar meni, a MUA je moguće slična toj Baleinoj (koliko vidim po teksturi) :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. imam i ja essence ali je nisam ovdje uvrstila, nikiad je nisam nosila kao bazu nego kao highlight :) ili malo pomijesam s puderom, onoliko koliko mi treba da nanesem na jagodice.

      Izbriši
  15. Super post ovo sam bas dugo tražila jer nisam nijednu dosad probala a zelim tj trebam je hitno, imam jako masnu kožu i povelike pore :D koju bi mi ti najvise preporucila? hvala punoo :*

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. hvala ada, od drogerijskih baleu, skuplje nisam probala pa ne mogu nista reci :) znam da kolegica s bloga www.makeuparena.com ima masnu kozu, mozda da pitas nju za neku skuplju i bolju bazu, ona je doktorirala na tom podrucju :D

      Izbriši
  16. Odličan post. Mene svako malo netko mami s Garnierom i mislim da je već vrijeme da pokleknem i isprobam :D

    OdgovoriIzbriši
  17. super poucan post! sve pohvale :)

    OdgovoriIzbriši
  18. Odlična usporedba! Nisam isprobala nijednu s popisa, ali imam Catrice bazu koja je onako, ništa posebno. Mogu reći da mi baza nije neophodna u šminkanju. Šminka koliko izdrži, izdrži :P

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. hvala :) i ja sam razmisljala slicno, a onda se zaredale svadbe, krizme, pricesti, rodjendani....pa sam se predomislila :)

      Izbriši
  19. Lepo i informativno:)! Prva baza mi je bila Ingrid,providne i tecne konzistencije,i bila mi je odlicna.Zatim sam uzela Garnier koji me skroz zbunio svojom texturom,bio mi je strasno suv i tesko se blendao,a onda sam kupila Baleu,odmah mi je napravila takvu reakciju da jos saniram posledice,koza mi nije osetljiva i to mi je bio sok:( Sada za tu namenu koristim Balea Cell Energy serum,i super mi je. Kristina

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala puno Kristina :)
      nekome zaista moze zasmetati dimethicon, nije svacija koza ista. volim i ja balein serum, koliko se sjecam nema silikona, ali super hidrira.

      Izbriši
  20. Od ovih baza sam probala Eveline i Artdeco. Eveline mi je dbra jer mi fino zagladi kožu, ali nema efekat kao Artdeco da imam osjećaj da mi puder duže traje, dok mi je Artdecova odlična, kupiću je ponovo. :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. ja nisam primijetila da mi duze traj puder s AD, ali da ljepse izgleda, to svakako. kupit cu je i ja, kod nas daju dva puta godisnje snizenje sve na 50% i onda se bas isplati.

      Izbriši
  21. Odličan post draga :D Probala sam samo Perfect Blur i Balea bazu i slažemo se da je Balea bolja jer mi make up duže traje, a i jeftinija je :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. hvala Mona :)
      balea opet iznenadjuje kvalitetom za male pare :)

      Izbriši
  22. Nice blog!

    I´m following you now. Would you like to visit my blog and follow me back?

    xx

    OdgovoriIzbriši
  23. Svaka čast za post, ne sumnjam da je jako čitan :) Nisam probala Artdeco bazu, a sada kada si rekla da hidrira baš me privlači.

    OdgovoriIzbriši
  24. Svaka čast. Ovih dana idem da nabavim jednu od ovih definitivno, nisam ni primjecivala ove baze niti shvatala koliko mogu pomoći.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala :) Probaj Baleu za početak, mislim da je najpovoljnija i još nisam čula da je nekoga razočarala. U međuvremenu sam probala i Avon bazu i odlično mi je što ima i SPF, pa mi je prvi izbor za toplije i sunčanije dane.

      Izbriši
  25. Odlican post!Imam Baleinu bazu i sjajna je

    OdgovoriIzbriši

Facebook

Obrazac za kontakt