ostalo tag

Proizvodi koje ne koristim i zašto....TAG

20:03Anela


Moja draga Amra s bloga The Lipstick Bar me prozvala u svom postu, kaže da želi znati šta to ja ne koristim od silne vojske šminke i raznoraznih mazalica. :D
Njena ideja i post mi se svidio, pa evo nekoliko stvari, mada ja svašta nešto po sebi trackam i nema baš puno stavki. Neke sam stvari morala prepisati od Amre jer se oko toga slažemo.

  • Sjajila za usne
Ne mogu reći da ih nikako ne koristim, ali ih koristim stvarno rijetko. Na usnama uvijek nosim balzam jer se jako suše i pucaju ako ne namažem ništa. Svi znate da ja volim ruževe, pogotovo one mat i da nije rijetkost da me s bold usnama sretnete i u 8 ujutro. Sjajila nosim ako su mi usne ispucale i ruž se ne maže lijepo ili kad shvatim da ipak imam desetak komada u ladici koje neću potrošiti, pa eto, kao da iskoristim, da se ne baci :D.

  • Olovke za oči

Jednostavno nemam naviku da ih koristim niti znam šta bih s njima, iskreno :D
Ovdje ne računam bijele jumbo olovke koje koristim kao baze za sjenila.
Crnu sam zloupotrebljavala nekad u srednjoj školi, bolje da nisam. Nekada mi zatreba za waterline ako radim smokey, nekada koristim kao bazu za tamnija sjenila, nekada je razmrljam u trepavice...ali opet, vrlo vrlo rijetko i jedna mi traje jako dugo. Uglavnom mi je to puno posla ujutro i radije namažem tuš i ćao.

Jedina osoba koja mi je sexy as fuck s crnim oko očiju


  • Baze za puder, jer mi je mrsko.

Namažem kremu, da ne stavljam puder na ''golo'' lice, ako ima malo silikona u kremi onda mi je to već dobra baza.
Baze koristim ako se spremam za neki bitniji događaj i želim da je sve tip top i da šminka potraje, a to je dva puta u godini :D.

  • Gelove za umivanje, jer mi je većina njih preagresivno, iritira me i isušuje. Umijem se običnom vodom nakon skidanja šminke uljem/dvofaznim i micelarnom i jednom u tri-četiri dana operem lice nekom blagom pjenom.


  • Mazalice za tijelo, opet zato što sam lijena i zato što mi je hladno poslije vrelog tuša i jedva čekam da se obučem. Natjeram se jednom sedmično.


  • Kreme za ruke, jer nemam suhe ruke i nemam naviku da mažem ruke. Smeta mi onaj osjećaj na rukama i miris jer stalno nešto jedem ili kuham i ne želim tu kemiju s ruku da prenesem na hranu. Ako ne jedem onda tipkam po mobitelu i ne mogu čekati da se krema upije :D. Opet imam 4-5 krema za ruke koje mi se povlače po kući.


  • Četka za kosu

Moja je kosa prirodno kovrčava i ja se češljam samo poslije pranja-za vrijeme feniranja. Ako ne feniram kosu, ne češljam nikako. Kosa mi se ne mrsi, u djetinjstvu jest, sada uopće ne. Kada bih se češljala samo bih rasturila kovrče i izgledala kao ovčica.




  • Proizvodi za oblikovanje kose: lak, pjena, gel...ništa.


  • Kada bolje razmislim, ja ne koristim više od pola svoje šminke. Ako mi sjenilo ili ruž stoje više od pola godine da ih ne nosim, onda valjda i to spada u ovaj post. Jedno lice imam, jedne usne, nemoguće je da baš sve stignem koristiti. Ko posjeduje 50+ karmina i kaže da ih sve koristi i da mu šminka ne propada, laže. Dosta toga podijelim, ali manijak čuči u meni i zaljubi se svako malo u neku nijansu, teksturu, pakovanje...Meni šminka dođe kao stres terapija i relaksacija i kad namažem  ruž neke super-mega-kul boje, osjećam se k'o milijun dolara, pa mi valjda vrijedi taj osjećaj sve da ga i jednom pronosam. Nisam više manijak kao prije, ne kupujem kao luda, nemam čak ni listu želja niti nešto posebno želim. Imam prečih stvari, a i dogurala sam dotle da kad poželim nešto novo, prerovim ono što imam i nađem stvari koje sam i zaboravila da sam kupila.



Ja ne znam koga bih tagovala da napiše ovakav post, svatko tko bi želio napisati, nek se osjeća tagovanim. Voljela bih u komentarima pročitati šta vi ne koristite.

Hvala vam na čitanju :*

You Might Also Like

37 komentari

  1. Svidja mi ideja za ovaj post pravo... dosta slicnog ne koristimo... xD dodala bih da nikad nisam probala tus u gelu, vjerna sam "normalnom tusu", kremasta rumenila... uzasno su mi odbojna, niti bazu za lice-puder, bazu za karmin... :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. ena, osjećaj se tagovanom :D
      kremasta rumenila ja volim, bazu za ruž imam jednu i dobro radi. :D tuš u gelu imam ali ni ja ne koristim, vidiš, volim i ja više tekuće

      Izbriši
  2. Monicaaaa, Monicaaaa, have a happy Hanukaaaa :D
    Ni ja ovo nis ne koristim, cetkam se macadamijom kad operem kosu, ali jedino mazem kreme za ruke. Jest da ih imam vise nego sto bih trebala, al et.. imam i mater, sestru, vise torbica pa rasporedim :P

    Radit cu ja tag, al zbog Amre, ti nadji druge ljude. ČAO

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. ćujem da me pljuvadu i blokiradu neki koi ma je krivo štosam tu pa neću ni da tagujem. ČAO

      Izbriši
    2. I karlusu pljuvadu pa se kupa u dzakuzi. Ne daj se hejterima i dusmanima!

      Izbriši
    3. Ne znam koja je fora sa ovim čao, ali ne želim da se osećam izostavljenom, tako da - ČAO.

      Izbriši
  3. I ja ne koristim sjajila za usne, bazu za puder, niti proizvode za oblikovanje kose, rijetko kad stavim malo laka ili gela kad vezem kosu pa da smirim ove nove dlake :D ne koristim ni rumenilo, ni bronzer ni highlighter ali to troje planiram promjeniti na proljece, istrazujem koje ce nijanse odgovarati mom svijetlom tenu :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. sve ok, ali RUMENILOOOO???!!! :D :D
      salim se, probaj, istrazuj, mozda se preobratis.

      Izbriši
    2. Vec nekoliko godina ne koristim rumenilo haha od kako sam se udebljala pa mi obrazi bucmasti :D koristila sam prije kad su mi jagodice bile ljepse, nisam izlazila iz kuce bez rumenila... bit ce od proljeca opet, pocet cu sa nekim njeznim prirodnijim nijansama, da vratim ljubav prema rumenilu :)

      Izbriši
    3. ja mislim da rumenilo stoji svima samo treba potrefiti mjesto na licu na koje ga treba nanijeti, ali necu da pametujem, opet ti znas najbolje sta tebi odgovara i pristaje :D
      ja bronzer ne nosim cesto, volim ga ali nemam vremena obicno i ne sjetim se da ga nanesem.

      Izbriši
  4. ovo je baš super ideja, složila sam se i s nekim Amrinim stvarima, a vidim i da mi se kod tebe podudaraju....ja sam tek odnedavno počela mazati ruke redovnije, i to je uglavnom pred spavanje, i eto ako tek skinem lak operem ruke i namažem prije novog lakiranja....ali tokom dana skoro nikad ne mažem
    i mazalice za tjelo također, koža mi je baš nezahtjevna. A i lijeno mi je haha, zato su mi super oni "regeneratori", in shower čuda :D

    I sjajila isto, imam samo 3-4 i jako rijetko ih koristim.

    Olovku počesto koristim, a potpisujem ti komentar za Johnnyja ....rawr :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. "regeneratori" za tijelo kod mene nemaju učinak kao kad nanesem losion, ja ne osjećam da mi je koža išta drugačija, ali su mi super kao krema za brijanje ispod tuša, tako ih koristim.
      Johnny je <3 :D

      Izbriši
  5. Bas sam se pronasala u ovome, jedina razlika izmedju mene i tebe je da koristim lak za kosu i kremu za ruke obavezno...i umivalice, ostalo totalno isto :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. ako netko ima masniju kozu od moje, sigurno mu ne bi bilo pametno da preskače umivalice, meni ovako odgovara, inače me napadnu lišajevi neki, koža svrbi i peruta se. s aknama nemam problema, baš rijetko da mi se nešto upali. ako ja kopam i diram lice, tek onda.
      lak za kosu koristim dva puta godišnje :D dok sam bila tinejdžerka koristila sam ga svaki dan, krivac sam za jednu ozonsku rupu, garant :D

      Izbriši
  6. hmmm... ja isto ne koristim ništa za oblikovanje kose (ni pegle ni figara ni gelove i lakove), nikad mi se nije dalo s time petljat. također, vrlo vrlo rijetko koristim fen, sušim kosu prirodno uvijek osim usred zime kad moram nakon pranja kose odmah van. također ne koristim tuševe u olovci (prebrzo se osuše), kremasta rumenila (nevolim ih nikako), sjajila (eventualno ih upotrijebim 1. godišnje), uvijač za trepavice i bazu za lice koristim samo ako je BAŠ posebna prilika, kao i umjetne trepavice... :P olovke za oči koristim samo crnu i boju kože za waterline, ostale sam podijelila. i rijetko se sjetim staviti parfem prije izlaska iz kuće, volim ih nositi ali nekako uvijek zaboravim >.<

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. i ja sam prije susila kosu prirodno, ali sad kako mi je kraca uvije se nakaradno i nemam frizuru ako je ne isfeniram :D.
      a parfem zaboravljam i ne koristim svakodnevno.

      Izbriši
  7. Ja sam se oduvek pitala kako žene koje imaju mnogo šminke uspeju da potroše sve (ili bar većinu tih stvari) pre isteka upotrebe. Izbegavam da nagomilavam stvari, sve mi staje u jedan neseser, mada ima stvari koje gotovo nikad ne koristim. Lak za kosu ni ja ne koristim, kao ni bazu za puder i sjaj za usne, pa ih i ne kupujem.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. ja ne gledam na rok dekorativne, samo na rok preparativne kozmetike. sto se tice sminke oslanjam se na culo mirisa, ako mi se miris ili boja ili tekstura promijene, bacam, inace ne.
      ako netko, kao i ja sama, ima sminke vise od jednog nesesera, tesko se to trosi. ja trosim jedino maskare, pudere, korektore, ponekad neki tus. rumenila i ruzeve tesko. necu ih potrositi za 3 zivota. a opet ne iskljucujem mogucnost da ce mi se neki ruz ili rumenilo uskoro toliko svidjeti da cu pozeljeti da kupim, iako rumenilo nisam kupila skoro pola godine. ne izdvajam velike svote za kozmetiku, pa pravdam sebi da se nesto isplatilo i kad sam ga nosila 10 puta, a pri tome se osjecala lijepom. nekome sa strane je to sigurno ludost.

      Izbriši
  8. Odlična ideja za post, baš mi je zanimljivo ovo čitati :-D ja isto bazu za puder i fiksator koristim samo kad imam neki svečani događaj, sjenila i ruževe koristim samo kad idem vani sa dečkom ili prijateljicama, sjajila uopće ne koristim, pjenu za kosu, gel i slične stvari također ne koristim,pjene za brijanje(meni je kupka dovoljna). Želim promijeniti naviku što se tiče ruževa i sjenila i to što prije :-D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. ni ja ne koristim fiksator, mozda bih kad bih imala dobar, ali mi se ne izdvaja novac za to kada sminkam samo sebe, ne zaradjujem od toga i zatreba mi par puta godisnje.
      pjene za brijanje nisam ni ja prije koristila, gel za tusiranje posluzi, ali sam uvidjela kako je koza poslije manje iritirana (moja svrbi ako previse poteza povlacim) i kako se temeljitije obavi posao :D jesam se izrazila hahaha...
      e ruzeve koristim svakodnevno. sjenila vrlo cesto, ako nemam vremena za blend, onda samo jednu svijetlu sampanj nabacim preko citavog kapka i tus i gotovo.

      Izbriši
  9. Odgovori
    1. hvala ti Marijana, Amrina je ideja, nije moja :D

      Izbriši
  10. Super ideja za post :) Ja bih se sa tobom definitivno složila kada su u pitanju sjajevi za usne i preparativa za oblikovanje kose, ama baš ništa ne koristim niti volim :)

    OdgovoriIzbriši
  11. Odlican post! Ko jos moze toliko hemije da podnese. Par stvari dnevno i dovoljno.

    OdgovoriIzbriši
  12. E ovo je jedan sjajan tag! :D poklapamo se kod sjajeva za usne, mazalica za telo i proizvoda za oblikovanje kose, a ni najmanju sličnost nemamo kod olovaka za oči, na prste jedne ruke da nabrojim lookove u kojima nisam upotrebila BAR jednu olovku :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. hvala ti, rekla bih ti da napises i ti, ali znam da sam vec citala kod tebe slicne stvari.
      i nauci me sta i kako s olovkom, ja veze nemam hahah :D ozbiljno, divnih boja imam i kad uzmem u ruku ne znam sta bih s njima osim na donji kapak da ih nanesem.

      Izbriši
  13. hahaha, ja koristim dosta ovih stvari što ti ne, ali me nervira što gomilam sjajila a rijetko ih nosim, ako se rijetko smatra i 1-2 sedmično :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. ja i rjeđe, ti si super :D ali sam primijetila da nisu više ni sjajila kao nekad, malo koje da je ljepljivo i da mi isušuje usne ili da je vodenasto pa da iščezne, sad su puno bolje formulacije.

      Izbriši
  14. Odlično,da pričamo malo i o onome što ne koristimo.:D Kosa mi je kao kod tebe kovrdžava i za češljanje isto važi.
    Bazu za puder također ne koristim,ni sjajila jer me od sjajila uhvati nervoza,nonstop nešto jedem , pijem i ne podnosim "ljepljivost" sjaja za usne, olovke za oči isto skroz slabo,stvarčice za kosu isto,rumenilo rijetko ali bronzer da,highlighter isto ne,kreme za ruke rijetko jer nonstop nesto radim i onda mi krema smeta. Umivalice isto tako,jer nemam navike ali imam namjeru početi. Ma ja sam zagovornik prirodnog look-a tako da su mi tuš,labelo,maskara,puder ili korektor i bronzer glavni a i često nosim ruževe tamnijih nijansi,i najčešće po danu, kod mene baš nema nekih pravila :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. hej pa mi smo skroz iste :D i ja sam fan prirodnog looka, nekima mozda dosadnog, meni najljepseg.

      Izbriši
    2. izgleda da jesmo :D ma ne nimalo dosadan i on može biti zabaavan i drugačiji sa promjenom nekih sitnica :D

      Izbriši
  15. Hej, ne koristim ni ja kreme za ruke. Rijetko baš. Ni gelove za kosu i pjene, nekada jedino lak za kosu, kada zavežem rep, pa imam letećih dlaka :-D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. ja uvijek imam letecih dlaka :D vidis, mogla bih iskoristiti onaj lak sto mi stoji, nisam se ni sjetila XD

      Izbriši
  16. Neke od ovih stvari i ja ne koristim, tipa baze za puder i sjajila za usne... a zanima me kako njegujes svoju kosu, s obzirom da i ja imam kovrdzavu i rijetko nalazim proizvode namijenjene takvoj kosi....
    P. S. mozda bi bilo zanimljivo da napises blog koji su to proizvodi koje si bacila nepotrosene, jer ih naprosto nisi mogla ni potrositi... ja imam proizvoda koje zaista moram baciti, ni uz najveci trud ih ne mogu potrositi... ljuta sam na sebe svaki put kad to radim, ali naprosto toliko mi budu grozni da nema sanse da uradim nesto s njima...

    caoooo :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. cao, pisem povremeno o proizvodima koji mi nisu bili dobri, naslov postova: proizvodi koji me nisu odusevili, ukucaj u pretragu, sigurno ce izbaciti. jedan tog tipa upravo spremam pa ce ici za koji dan. proizvode rijetko bacam, jedino ako su bas losi da me stid ponuditi nekome drugom ili su stari toliko da su promijenili miris ili teksturu i pri kraju su vec.
      bit ce postova i o njezi kose, obicno s vremena na vrijeme uradim dubinsku hidrataciju tako da nanesem balzam, zamotam kosu u plasticnu kesu, kapu ili foliju i zagrijavam fenom i drzim to na glavi par sati. volim baleine sampone, garnier avokado zuti balzam, le petite marseillais bijeli balzam, loreal i gliss maske. nista pretjerano skupo a kosa mi je zdrava i ne puca iako je farbana.

      Izbriši

Facebook

Obrazac za kontakt