Essence highlighter recenzije

Essence Soo blush kremasta rumenila i Soo glow kremasti highlighter

17:40Anela


Mislim da sam dosta puta spomenula kako rumenila u formi kreme ili pjene jako volim i kako često na mojim suhim obrazima izgledaju ljepše nego ona u kamenu. Ako na licu imam suhe pečate, rumenilo u kamenu samo to naglasi i pigment se više primi za taj dio pa imam fleku na licu. Kremasto rumenilo se savršeno stopi s tečnim puderom ispod, izgleda jako prirodno i svježe, kao da ste se zarumenile na prirodan način. U našim drogerijama nemate neku široku ponudu, obično ih izbace Catrice i Essence u sklopu nekih ograničenih kolekcija, povremeno i Artdeco, a mogu se naći i u NYX ponudi.

Ove zime sam intenzivno koristila dva Catrice, pa sam ih uvrstila i u favorite 2014.
Bilo mi je baš drago kada je Essence odlučio uvrstiti dvije nijanse u stalni asortiman, pa sam nijansu 20 everything is better in pink kupila čim je stigla, kao i highlighter u nijansi 20 bright up your life.
Nedugo nakon toga mi je na recenziju, od firme Ovnak, stiglo još jedno rumenilo u nijansi 10 sweet as a peach, pa ću uraditi grupnu recenziju.



Neki će se možda sjetiti da je Essence i ranije imao u stalnoj ponudi pjenasta rumenila u teglici, koja meni nisu bila dobra, neravnomjerno su se nanosila, pa je pametno što su ih povukli iz prodaje. S ovim rumenilima sada je druga priča.

Možete ih nanijeti prstima ili kistom, ja preferiram kist. Vrlo lako i ravnomjerno se nanose i blendaju. Traju mi na licu dok ne skinem šminku, malo blijede kako odmiče dan, ali ovo o postojanosti trebate uzeti s rezervom, moje je lice suho, nema sebuma na obrazima da otopi i pokvari rumenilo.

Sva tri proizvoda dolaze u plastičnoj ambalaži, dovoljno čvrstoj. Ispadala su mi rumenila već, ništa se nije desilo. Neće se slučajno otvoriti u torbi, pri zatvaranju se čuje kada kliknu.
Rumenila su opisana kao cream to powder proizvodi, što bi značilo da su kremasta u ambalaži i dok ih nanosite, ali se na licu osuše i fiksiraju te imaju puderast završetak. Moram naglasiti da se kod mene rumenila ne osuše potpuno na mat, već ostane neki suptilni i zdrav sjaj na jagodicama, tako da mi highlighter uz rumenila uopće nije potreban. 

Soo blush! 20 everything is better in pink


slikano na suncu
slikano u hladu

razmazano


Ružičasta nijansa koja bi po mom mišljenju mogla pristajati svima, jer nije ni izrazito hladna ni topla i prilagodi se tonu kože.


Soo blush! 10 sweet as a peach*


slikano na suncu
slikano u hladu


Obje nijanse na mom licu slično izgledaju, moram priznati da mi je draža ružičasta nijansa jer imam osjećaj da licu podari više svježine i sličnija je mojoj prirodnoj ''zarumenjenosti''. Pink je malo intenzivnija, pigmentiranija.

Breskvasta nijansa rumenila će možda biti ljepša na ljeto, kad dobijem malo boje u licu. Baš sam dosta koristila i jedno i drugo u ova 3-4 mjeseca koliko ih imam, ovisno o ostatku šminke na licu (ako imam topliju boju ruža, nosim breskvasto rumenilo, ukoliko se odlučim za neku hladniju berry boju, nosim ovo ružičasto). Nisu mi izazvala bubuljice, ali ja tome nisam ni sklona.
Koštaju 5.85 KM i imaju 4 grama proizvoda.

So glow highlighter 20 bright up your life


Moram priznati da ga nisam koristila svakodnevno kao ova rumenila, uz njih mi nije bio potreban. 
Highlighter je je blago ružičaste boje, diskretnog bisernog sjaja. Na licu ne vuče toliko na ružičasto, to se samo vidi u ambalaži. Tekstura je naizgled slična onoj kod rumenila, ali ima razlike pod prstima. Nije onako fino kremast, mrvicu je gušći i malo više puderast. To se vidi nakon nekoliko korištenja, na slici ispod. Slikano je na suncu pa boja nije vjerodostojna, ali se vidi da je malo više pjenast nego rumenila. 


Nanosi se jednako i blenda se lako, s tim neće biti problema. Što se pigmentacije tiče, ona je vrlo, vrlo diskretna. Da se nadograditi do željenog efekta. Postojanost na mojim obrazima je solidna, ali ne traje mi kao što traju rumenila, ne vidim ga već nakon 5-6 sati. Možda zato što preko dana ne stavim veliku količinu.
Sve u svemu, ovo nije loš proizvod, ali nije nešto što me oborilo s nogu niti nešto bez čega se ne može. 



L-D: sweet as a peach, everything is better in pink, bright up your life

Hvala vam na čitanju :*


*Rumenilo Sweet as a peach sam dobila na recenziranje.

You Might Also Like

39 komentari

  1. Nemam ružičasto ali imam koraljno/breskvasto rumenilo i odlično mi je. Hajlajter je ok, ne nosim ga često ali nije loš :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. meni ružičasto još ljepše, a highlighter je baš kao što si rekla, nije loš, ali nije nešto wow. razmazio me mary lou :D

      Izbriši
  2. Sve mi se na tebi svidja! :D
    Nikako ovo da probam. XD

    OdgovoriIzbriši
  3. Po svemu sudeci, potrosit cu ovo rumenilo do kraja. Jedino njega koristim u zadnje vrijeme

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. ma ne mrdaju ni ova kremasta, ja dva catrice trošim godinu dana, skoro svaki dan, ništa se ne vidi na njima. stvarno bi mogli da stave manje gramaže :D

      Izbriši
  4. Nemam rumenila, ali imam oba highlightera i zadovoljna sam.. :) Vjerovatno ću s vremenom nabaviti i rumenila, imam dva njihova kremasta iz LE kolekcija Me & my ice cream i New in town i dobra su, mada ih uvijek setujem nekim blagim rumenilom u kamenu, za svaki slučaj. Meni ispao highlighter i uspjela mu se polomiti ambalaža, pa se više ne zatvara na klik nego samo onako se može lagano prisloniti :(

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. obicno u tim LE kolekcijama budu najbolje stvari.
      meni ispadala sa stola gdje se sminkam na parket, srecom nije se nista slomilo. kod ovih kremastih barem nema brige da ce se prosuti :D jedino sto me nervira sto se zalijepe na njih neke dlacice od prasine pa ih svako malo cistim. prenesem to s kista na rumenilo, uvijek nekih praskica :/

      Izbriši
  5. Bolje da nisam vidjela ovu recenziju :D Bila sam odlucila koje cu rumenilo uzeti i sad mi ljepsa ova dva tvoja, i obje nijanse su prelijepe, opet ne znam sta da radim ahaha najbolje da kupim i ovo jedno i vec planirano... Higlighter cu uzeti cim budem isla u dm :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. ma skontat ces ti na licu mjesta kad ih ispipkas :D koje ti se vise svidi na prvu, to kuci nosi i ne premisljaj se :D

      Izbriši
  6. Ovo Sweet as a peach ko da je za tebe napravljeno (barem se meni tako čini preko slika) :-D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. hvala ema, meni ljepse rozo :D i na tebi bi mislim bilo ljepse.

      Izbriši
  7. Super recenzija! I sama sam prošli tjedan se počastila Essence highlighterom i baš mi je odličan. Sviđa mi se što se tako lako nanosi i dozira. Ružičasto rumenilo super izgleda, sviđa mi se što je pigmentiranije, a i savršeno ti stoji :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. hvala ti puno :D
      probaj rumenila, meni su bas dobra.

      Izbriši
  8. imam sweet as peach i obožavam ga, baš bude nekako prirodan na licu :D a namjeravam i highlighter uzeti pa možda ih i počnem koristiti haha :D

    OdgovoriIzbriši
  9. Eh, rumenila nisam isprobala, a da budem iskrena nemam niti želju iako na tebi baš fino izgledaju. :D
    Kupila sam highlighter iz znatiželje i onak, naah. Nije mi to to, a i sama si sažela u jednu rečenicu sve što mislim o njemu: "Sve u svemu, ovo nije loš proizvod, ali nije nešto što me oborilo s nogu niti nešto bez čega se ne može."

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. upravo tako, da nisam probala neke bolje, vjerovatno bi mi se svidio, a nije los. ja kremasta rumenila volim, samo nek se fino blendaju, nema me sta razočarati.

      Izbriši
  10. Lepa su ovako i lepo izgledaju na tebi, posebno rozikasto, ali ne bih eksperimentisala, većina kremastih mi nekako previše naglasi proširene pore :(

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. vidis, moguce, nisam uopce razmisljala o tome, a sigurno da masnijoj kozi vise laskaju ona u kamenu.
      hvala ti :*

      Izbriši
  11. PA prelepa su rumenila!

    OdgovoriIzbriši
  12. Ovo je odlično http://izbjeljivanjezuba.com/pasta-za-izbjeljivanje-zuba/

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. hvala.
      zamolit cu te da mi ne ostavljas komentare s linkom, jer cu biti primorana da ih obrisem. ako imas fb stranicu, platis par dolara i izreklamiras stranicu, vise ce ljudi vidjeti nego ovako. hvala na razumijevanju :).

      Izbriši
  13. po 4 put pisem komentar ,neznam zasto ne objavi ,ugl rozo rumenilo i higligter su odlicni,bas mi se svidjaju al s obzirom da nisam nikad koristila kremasta rumenila strah me da ne pretjeram s nanosenjem

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. ne znam sta je u pitanju s komentarima, jos djevojaka mi kaze isto. hvala ti na trudu <3 konkretno ova nisu toliko pigmentirana da prave problem oko nanosenja. ja ih nanesem istim kistom kojim nanesem tekuci puder. dovoljno mi je samo jednom dotaknuti proizvod i nanesem kruznim potezima, nije uopce tesko.

      Izbriši
  14. Uglavnom bježim od kremstih rumenila ali moram se diviti kako ti prekrasno stoje <3

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti puno Martina <3
      ja volim kremasta, a razumijem da nekome mozda ne odgovaraju, za suhu i normalnu kozu su odlicna i skroz prirodno i lijepo izgledaju na licu.

      Izbriši
  15. Breskvasto ti divno stoji :).Ja kremasta rumenila niti volim niti nosim,a svratila sam samo da ti kažem da imaš divan ten :).

    OdgovoriIzbriši
  16. Imas prelijepo lice, zaista prelijepo.

    OdgovoriIzbriši
  17. Prvi pasus kao da sam svoje lice opisala, kada stavim rumenilo tako cudno izgleda i nije ravnomjerno bas zbog tih suhih dijelova. E ovo kremasto rumenilo sam vidjela na policama, mogla bih probati :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Probaj, meni puno više odgovaraju kremasta ako mi je koža suha ili dehidrirana. Čak i kada stavim matirajući puder preko tečnog pa zatim rumenilo u kamenu, svejedno se uhvati za ta suha područja i teže se blenda i ostanu fleke. Ovo barem nije skupo pa neće biti velika šteta ako i omašiš nijansu ili ti se ne svidi tekstura. Uvijek pogledam kremasta po njihovim i Catrice LE kolekcijama, odličnih stvari bude.
      Izvini što kasnim s odgovorom, promaknuo mi je komentar, ne idu na odobravanje pa ponekad ne vidim.

      Izbriši
  18. ima li koje rumenilo da tebi ne stoji :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. hvala ti :D i ima :D rosa pesca od deborah, hvaljena i voljena od strane mnogih, na meni je nekako ciglasta i nigdje one fine rozikaste, pa zatim jako tamne, šljivaste nijanse, koje jako volim, ne mogu nositi jer sam blijeda, pa izgleda malo smiješno.

      Izbriši

Facebook

Obrazac za kontakt