Essence featured olovke

Essence olovke za usne

16:34Anela


Nisam neki veliki fan Essence šminke, ali znam povremeno ubosti nešto dobro s njihovog stalka, pogotovo iz LE kolekcija. Rumenila u kamenu ili kremasta su nešto što uvijek pogledam čim izbace novu kolekciju. Mislim da su više orijentirani mlađoj publici, djevojkama koje tek počinju sa šminkanjem. Dizajn im je obično za curice, baš ''girly'',  a i cijena je pristupačna.
Ove olovčice su, što se mene tiče, nešto najbolje u Essence asortimanu. Ako ih niste prije spazile, vrijeme je da uzmete barem jednu nijansu za probu, a sigurno ćete se vratiti po još. :D Ako volite mekane olovke za usne, ne morate tražiti dalje. Dobar izbor boja i cijena od 2.15 KM su me navele da skupim ove nijanse u posljednjih godinu dana.

Ovdje nisu sve nijanse, nisam sigurna ni koliko ih trenutno ima u ponudi jer stalno nešto izbacuju i ubacuju. Na Essence stranici vidim još jednu crvenu u ponudi, Red Blush i jednu transparentnu.





Da ubace još par tamnijih nijansi ja bih bila sasvim zadovoljna.

Olovke su mekane i mazive, ali ne toliko mekane da pucaju dok ih nanosite i da ostavljaju grudvice, ne. Ostavljaju jednolik nanos, a može se desiti da neka pukne za vrijeme oštrenja. Ja ih nisam uspjela zašiljiti u oštar špic, ali i ovakve kakve vidite na slici su mi ok. Ne trebaju mi oštrije.
Sve ove olovke su mat završnice. Moguće ih je nositi i samostalno, kao ruž, ali na dobro pripremljene i glatke usne s mrvicom nemasnog balzama. Ja ih tako najčešće i nosim. Kombinirane s nekim drugim nijansama ruževa daju nebrojeno mnogo kombinacija i otvaraju dosta prostora za igranje bojama i nijansama.

Nisu jako postojane, moram priznati, ako želite olovku koja će baš potrajati, tražite neku suvlju od ovih.
Svoju primarnu funkciju, da zaustave ruž koji bi možda curio izvan ruba usana i da produže trajnost ruževima, dobro obave. 

11 In the nude je topla nude nijansa, nije jedna od onih s kojima izgledate kao da nemate usne.



12 Wish me a rose, topla nježna roza. Ove bih nijanse nekada i nosila, ali mi baš svaka ovakva nijansa istakne suhoću usana, bilo da je riječ u ružu ili olovci. Još nisam našla ruž ove nijanse koji mi ne pravi taj problem.


07 Cute Pink je nešto tamnija, prigušena ružičasta.


06 Satin Mauve je sigurno meni jedna od favorita ovdje, vrlo zanimljiva boja koju je teško uslikati i opisati, sasvim je drugačija na toplom i na hladnom svjetlu:



gore hladno, dolje toplo svjetlo

15 Honey Berry, opet mi fali riječi da opišem nijansu :D srećom, slike su prilično realne pa vidite i sami.



05 Soft Berry, tamnija od Satin Mauve, neka neobična mješavina smeđe, ljubičaste i mauve, meni definitivno najdraža.



slika gore: toplo svjetlo,
slika dolje: hladno svjetlo, vidljiv ljubičasti ton

 14 O Femme Fatale sam već pisala u ovom postu. Jedina crvena olovka koju sam ja u životu potrošila, ovo mi je drugi primjerak.
Na ruci je to crvena s vidljivim hladnijim podtonom, na mojim usnama neutralna, prava crvena.






1. in the nude 11
2. wish me a rose 12
3. cute pink 07
4. satin mauve 06
5. honey berry 15
6. soft berry 05
7. femme fatale 14


Što mislite o ovim olovčicama? Imate li već neku nijansu? 

Hvala vam na čitanju :* 

You Might Also Like

69 komentari

  1. Bome, ode sad da svratim po honey berry i satin mauve.predobre

    OdgovoriIzbriši
  2. Imam 5 komada i odlične su. :) Baš sam prošle nedelje kupila Honey berry, mislim da je ona skoro i stigla i predivna je. :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. i ja sam je uzela kad sam je vidjela kod Mell na instagramu :D odlicna boja.

      Izbriši
  3. Recenzija vrhunska, ono sve sto ja ne znam hahah :D fuck it, necu da se sramotim poslije tebe :D a imala sam u planu barem o tri da pisem.
    All hail to the queen :P :P Nafuraj se, idi pisi da imas fanove :D

    Olovke su predobre, ja ih ne bih ni gledala da nisam ovu fatalnu crvenu dobila :P i onda otisla po honey berry i satin mauve koje su savrsene! To su one dvije sto smo ih bez dogovora u ista dva dana kupile, telepatija :D
    Ali meni su trajne, ne znam sta ti smatras pod trajnoscu al meni bas potraju na usnama. Ja ove dvije nijanse same stavljam, bez ruza. Nekad na satin mauve dodam tender mauve avonov a honey berry samu.

    Enivej, what can I say, pre - do - bro! Ostali ce se slozit *-*

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. bona... :D
      ako ne budes pisala ja cu svoj post obrisat. i necu ti kapat duraline ni u sta, kad se vidimo. a telepatija me vec brine pomalo hahahah.
      a ja izgleda precesto jedem pa ne traju, dva, tri sata, pogotovo ove svjetlije brze odu.

      Izbriši
    2. Pisat cu, nekad :D uglavnom kupit cu ovu soft berry, nije previse para pa mogu i rizikovat ako mi ne stoji. Bojim se da mi ne bude pretamna, al pregrmit cu navece. Bolje da se ona vidi nego tragovi od vina :D
      <3

      Izbriši
    3. ma ja mislim da će ti stajati, što ne bi?
      jest, iz istog razloga nosimo tamne ruževe ahahaha :D

      Izbriši
  4. Ovo moram da imam.Tako izgledaju prirodno na usnama od sada cu sigurno kupovati olovke/

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. essence olovke su krive sto sad obracam paznju na olovke za usne i drugih brendova. imala sam ih jedno vrijeme i slabo koristila, osim crvene i otkako sam honey berry nabavila, opet ih koristim umjesto ruzeva.

      Izbriši
  5. Sve ti stoje prelijepo :D Meni je Soft Berry vjerovatno najdraza olovka na planeti. Satin Mauve moram jos pronaci pa da kupim jer izgleda fantasticno.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti puno Zerina :*
      kod mene su se rasprodale zadnjih dana, ne znam zbog cega, satin mauve je izgleda jedna od trazenijih :D

      Izbriši
  6. Slažem se sa recenzijom, samo da su malo postojanije bile bi savršene. :)
    Imam Satin Mauve (naravno :D ) i Honey Berry i obe baš dosta koristim. :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti Sonja :D
      Super su nijanse, nadam se da će još dugo ostati u ponudi, da im neće pasti na pamet da ih izbacuju.

      Izbriši
  7. Zaljubljena u Red Blush, jedina potrosena i ponovljena olovka za usne u zivotu :)
    Volim i femme fatale :)
    A kupit cu i Honey Berry.
    Sve pohvale od mene.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Joj pa moram sad i Red Blush da vidim :D I ja sam tako Femme Fatale potrošila, brzo se one troše baš.
      Hvala ti za pohvale :D :*

      Izbriši
    2. Imam i Cute pink ali nisam bas nesto zadovoljna bojom. Malo mi je previse svijetla i hladna. A takva boja mi bas i ne pristaje ali potrosit ce se. Imala sam i Soft berry ali sam je se rijesila jer na mom tenu je imala neki sivkasti/taupe ton, ne znam, nije mi pristajao.
      Red Blush je super za jesen/zimu, prosto must have, svaki dan je nosim :)
      Femme Fatale bas osvijezi ten.
      Eto, jedva cekam da probam jos Honey Berry. Nude nijanse nisu za mene (moj ten). Zaista sve pohvale za tako odlicne a jeftine olovke.

      Izbriši
  8. ja imam femme fatale i cute pink još odavno, a honey berry i satin mauve sam kupila nedavno i otad ih stalno nosim :) a sad cu zahvaljujuci tebi uzet i sve ostale koje nemam, jer sam se bas navukla na njih i sad mi je skroz neobično stavit bilo koji ruž bez olovke :D moram reci i da su mi ove puno bolje od onih bipinih o kojima se također prije nekog vremena dosta rejvalo po blogovima :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Bipine nisam imala priliku da probam, nakupovala sam FLormar olovčica, mada su one suvlje i drukčije od Essence i njih ne nosim samostalno i o njima ću napisati post, imaju baš dobrih nijansi.

      Izbriši
  9. Odlično, Femme Fatale i Soft Berry su ono što mi treba, naročito Femme Fatale, jer nikako nisam bila zadovoljna dosadašnjim izborom za ovu nijansu crvenog ruža, a Essence uvijek zaobilazim.. hvalaaa tii ^_^

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala tebi :D <3
      Drago mi je ako sam ti pomogla pri odabiru. Essence obavezno pogledaj, najviše iz razloga što se mogu nositi kao mat ruževi jer su tako mekane i fine na usnama.

      Izbriši
  10. 12 Wish me a rose i slaže mi se skoro sa svim ruževima koje imam :D
    Iako i ostale nijanse izgledaju predivno :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Fina nijansa, nije baš moj fazon ali eto, poželim nekada i rozu, ako oči našminkam jače.

      Izbriši
  11. Sad vidim da mi treba i soft berry! Ne mogu se odlučiti koju više volim, trenutno rotiram honey berry, satin mauve i wish me a rose, a jako volim i femme fatale, stvarno je predivna crvena :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. treba, treba :D pogledaj je, sigurno će ti se svidjeti. :D

      Izbriši
  12. honey berry i soft berry su predivne, morat ću si soft berry potražiti :) imam in the nude i super je :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Dobra mi je ova nude, nije presvijetla, zadovoljna sam. Soft berry ću uzeti još jednu.

      Izbriši
  13. I ja rijetko kupujem essence ali imam ove olovke i to Satin Mauve i Femme Fatale. Ja sam jako zadovoljna, preko uvijek stavim Mac mat karmine i to ne mrda cijeli dan. Moracu ovu Berry nijansu potraziti. Hvala ti za sve swatcheve <3

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala tebi na komentaru :D
      Ma olovke su im odlične, još su dvije marke, kako ne skupiti sve :D

      Izbriši
  14. Ja imam Femme Fatale i onu nijansu sto su izbacili iz ponude honey bun tako nešto. A kontala sam kupiti soft berry i satin mauve jer su baš moje nijanse. Odlična je recenzije, pohvale za slike :D :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti puno :)
      Tu Honey bun nisam imala, ne znam ni kakva je. Joj ja ne volim kad mi se nešto svidi od njih, a oni povuku, uvijek kasno saznam za te promjene u asortimanu. Mislim, nije da se nemam čime našminkati, ali eto :D

      Izbriši
  15. Wish me a rose će biti moja. In the nude mi ne stoji, imala sam još jednu, ubi me sada, ali ne mogu da se sjetim koja tačno, a svakako je ono moje čeljade uništilo pa sam je bacila. Super recenzija btw.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. hahahah čeljade je <3 nek se igra dijete, vidi se od malih nogu da će biti na mamu. i meni moje čeljade pokupi karmine pa ih tražim po njenom vanity stolu :D

      Izbriši
  16. Imam Cute Pink i Satin Mauve. Ova druga mi je definitivno jedan od najdražih proizvoda za usne koje posjedujem! :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. satin mauve je vrlo popularna izgleda :D baca malo na one kylie jenner nijanse, pa zato :D

      Izbriši
  17. Sve ti stoje prelepo :))
    U pravu si, stvarno su super kvaliteta za male pare :)
    Odlična recenzija :)

    OdgovoriIzbriši
  18. Odgovori
    1. Meni su njihove olovke stvarno super! I prejeftine... 11 i 12 uvijek moram imati po nekoliko komada jer ih dosta brzo trošim, a ako ih ponesem sa sobom u torbi nerijetko izgubim :D pa da mi se nađe :D 14 i 15 su mi takođe super,prelijepe boje, mazive, pigmentovane i solidno trajne takođe imam duplikate, štedljivo trošim jedino nijansu 09 prava nude coral nijansa koju ne proizvode :/ kupih ovu transparentnu nisam je ni probala, zaboravim...i imam onu crvenu broj 08, fina, neutralna crvena, nosim je najčešće sa mauve-purple-berry ruževima :D

      Izbriši
    2. vidiš sad moram pogledati i kakva je ta druga crvena, privlači me :D transparentnu imam neku od s-he i zaboravim da je imam, ako nije neka upečatljiva boja ili fina i šarena ambalaža, ja zaboravim na to.

      Izbriši
  19. Sve ih imam, a imam i Red Blush. :D I sve su divne i sve ih jako volim, naprosto ne mogu vjerovati da mogu biti tako dobre za tako malo para. Inače olovke rijetko nosim samostalno, ali par ovih nijansi je tako divno da ih nosim same uz balzam, kao i ti. Zadnje sam nabavila Honey Berry i Satin Mauve, za Honey Berry je kriva Mell, za Satin Mauve svi :D
    I opet ti moram reći, divne usne imaš <3 to ti komentiram u svakom ruž/olovka-postu al štaš kad je tako! :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. :D hvala ti :*
      Mell je kriva što smo sve otrčale po Honey berry, ali nagovori ona mene na sve i inače :D <3

      Izbriši
  20. Jeeeej, LIP recenzija :D Koliko komentara, bice da nam je to nedostajalo! :p
    Vidim u komentarima da spominjes i Flormarove olovke, pa me zanima imas li neku nude, da uporedis sa In the nude? Gledala sam 201 i 226, razmisljam koja je prirodnija nijansa, a ova Essence super izgleda na usnama, znaci slicna njoj da bude... S tim sto bih pre Flormarku jer su baaaas postojane, a to mi odgovara.
    Favoriti ubedljivo Femme Fatale i Cute Pink sto se tebe tice :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ma lip recenzije su i meni najdraze :D bit ce ih jos puno, naravno.
      flormar imam skoro identicnu ovoj essence nude, broj 201,samo je mrvicu suvlja. 226 nemam pa ne znam kakva je, ali ova 201 mi se ne razlikuje na usnama, na ruci moooozda neprimjetno svjetlija, a samo zato jer essence ostavlja vise proizvoda, deblji nanos jer je meksa, inace, to je ta boja. flormar su trajnije.

      Izbriši
    2. Odlicno, nju sam i planirala, hvala ti! :* p.s. Sad mozes nas da okrivis za gomilanje lip proizvoda :D

      Izbriši
    3. nema na cemu :*
      krivim proizvodjace, niske cijene i odlicne proizvode :D sebe najmanje XD

      Izbriši
  21. Ja ove olovke bas puno volim, cesto ih nosim same uz malo labela. Trenutno imam Wish me a rose, Femme fatale, Honey berry, Cute pink i Red blush. U subotu sam isla da kupim Satin mauve i nije bilo ni jedne olovke, ostale samo one Transparent, ne znam zasto nju nisam kupila za ostale ruzeve za koje nemam olovku cc. Najdraza mi je cute pink :) Svidja mi se kako tebi sve ove nijanse stoje, kod tebe bas vazi ono lijepoj zeni sve lijepo stoji :)

    OdgovoriIzbriši
  22. Mislim da imam wish me a rose i fina je olovka, ali slažem se da je za samostalno nošenje (bez ruža) ipak potrebna priprema, jer u suprotonom izgledaju nekako suvo i ,,chalky''. :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. jesu chalky, pogotovo na suhe usne kakve su i moje, bez balzama nikako. i tako mi se svi svjetliji mat karmini ponasaju, tamniji, crveni, fuksije, bordo nikad. u pravilu im je bolja tekstura. jos jedan razlog da volim upravo te boje :D

      Izbriši
  23. Imam Cute pink i bas mi je fina :D ono sto sam te hjela pitati je koje siljalo koristis za ove olovke jer ja uvijek muku mucim s tim, nikad mi olovke ne mogu biti fino zasiljene :/

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. koristim essence, ono malo starije, na kojem su otvori za tanku i debelu olovku postavljeni s iste strane. imaju sad neko novo siljalo, mali i veliki otvor za olovke su na suprotnom kraju, ali s njim nekako ne mogu dobiti spic kod mekanih olovaka. ako mi treba bas ostar vrh, onda nasiljim dokle ide, uzmem papir pa nakosim olovku i malo saram da se uspici :D

      Izbriši
  24. Obožavam njihove olovke jer su odlične kvalitete za veoma pristupačnu cijenu. Također ih volim nositi samostalno kao ruž jer su tako mazive :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. i ja isto, zbog ove cijene sam ih i skupila ovoliko. nadam se da ih nece izbaciti iz asortimana.

      Izbriši
  25. Hellou maj nju instagram frend <3 :D
    Pa sve ti nijanse stoje savršeno... ne mogu izdvojiti jednu posebno.
    Inače nemam niti jednu olovku od Essence-a zato što retko šminkam usne. Lenja buba :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. hahahah, helooou, wanna follow for follow? :P XD

      hvala ti :D ja opet na usnama uvijek imam nešto jer sam lijena šminkati oči.

      Izbriši
  26. Lepo obradjena tema,svaka cast :) Imala sam sve olovke iz posta osim Soft Berry i Femme Fatale,a skoro sam kupila i Red Blush,koristim je uz Avonov Extreme Mauve,savrseno se stapaju iako nisu identicne nijanse :) Probala sam i onu Transparent ali nije mi se dopala. Kristina

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti Kristina :) Ni ja sigurno ne bih koristila transparentnu, zaboravila bih da je imam. Red blush sam danas trazila da vidim kakva je, ali nisam nasla, nadam se da ce biti.

      Izbriši
  27. Sjajan post, a posebno mi se sviđa detaljčić sa ostacima olovaka nakon rezanja :) Vala si stvarno idealan model za proizvode za usne, gledam ove olovke i nema nijanse za koju bih mogla reći da baš nikako nije za tebe, a meni bi možda jedna ili dve odgovarale, šmrc...

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti puno :) Prosula sam slučajno po olovkama, pa mi se svidjelo kako izgleda :D

      Izbriši
  28. Imam in the nude i wish me a rose i veoma sam zadovoljna, kod mene u Liliju imaju ja mislim ukupno 4 nijanse zajedno sa belom tako da nisam znala da imaju i ove ostale, ne znam kojami se vise svidja, posebno tamnije, i tebi sve prelepo stoje :) Malo se ne bih slozila sa tobom za tvoj utisak da je essence sminka za pocetnice ili za devojcice, zaista izgleda tako ali probala sam vecinu njihovog stalnog asortiana kao i dosta LE kolekcija i ne postoji nijedan proizvod za koji mogu bilo koju losu stvar da kazem.. Maskare su im fenomenalne, najbolje koje sam probala, ruzevi takodje, lakovi za nokte, cetkice za sminkanje, ja ne znam sta bih pre izdvojila :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti Željka :) Nadam se da ćeš pronaći i druge nijanse, jer su stvarno lijepe.
      I ja imam dosta Essence šminke, lakovi mi ne traju, sjenila nisu bas pigmentirana i ne blendaju mi se najbolje. Rumenila su im prije bila nepigmentirana, ali probala sam jedno novo i puno je bolje, kremasta su im ok. maskare prije nisam voljela, ILE crna mi je bila losa, roza malo bolja. Planiram isprobati Lash Princess, zanima me. Ruževi su ok, ali za tu cijenu radije kupim GR ili Flormar. Zato nisam baš oduševljena, ali naravno, ne treba generalizirati, skoro svaki brend ima neke odlične i neke malo lošije stvari.

      Izbriši
  29. Imam ovu u nijansi 15 i prezadovoljna sam :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. drago mi je da si zadovoljna, 15 je prekrasna nijansa :)

      Izbriši
  30. Ne zna se koja je nijansa lepša... Ja za sada imam 4, moraću uzeti soft berry... Mada i femme fatale super izgleda, ali ja nikada ništa crveno nisam stavljala na usne i nemam predstavu kako bi to izgledalo.

    Satin mauve i honey berry su mi omiljene. ;)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Probaj barem olovku za pocetak, nisu velike pare i ako ti se ne svidi kako ti stoji, a uvijek mozes proslijediti nekome da ne stoji nekoristena, a ja mislim da ce ti se svidjeti. Crvena svima stoji, samo treba pogoditi pravu nijansu :D

      Izbriši

Facebook

Obrazac za kontakt