Avon ostalo parfem

Avon Cherish EDP

13:53Anela


Cherish je parfemska novost iz Avona, opisana kao nježan i ženstven cvjetni miris, sačinjen od nota jasmina, sandalovine i bijelog mošusa, idealan za toplije proljetne dane koji dolaze.
Meni se jako sviđa ova jednostavnost bočice i kutije, već se po dizajnu da naslutiti da se u bočici ne krije nikakav opojni ni težak, fatalni miris, kakvima nisam ljubitelj.

Pumpica nije skrivena ispod poklopca, ali ćete ipak morati skinuti ovaj plastični dio, da ne smeta pri prskanju. Poklopac dobro štiti pumpicu od slučajnog pritiska, ako poželite parfem ponijeti u torbici.



Gornje note parfema su citrusne i voćne: malina, bergamot, ružičasti papar.
Srednje note su trešnjin cvijet, božur i jasmin
U baznim notama je topla mješavina mošusa i sandalovine.

Moj nos u početku registrira citrusne note bergamota i voćnu sladunjavost maline, ali cvjetni mirisi brzo preuzimaju dominaciju i osjetim jasmin i tada mi je parfem najljepši jer volim miris jasmina. Nakon par sati osjetim toplinu baznih nota na koži, ali se na odjeći i dalje zadržava jasmin.

Ovo je jedan lagan i lijep parfemčić za svaki dan, pravi proljetni. Nije nešto upečatljiv i inovativan, mislim da se igralo na sigurno i da su kreirali miris koji će se svidjeti većini mlađih žena. Što se mene tiče, ovo je najljepši parfem iz Avona koji sam imala priliku pomirisati do sada.
Ja bih samo još smanjila slatku voćnu komponentu, a pojačala cvijeće, ali to je samo moj ukus. Parfem nije naročito postojan, na meni traje oko 4 sata.

Uz narudžbu parfema iz brošure br. 3, dobit ćete i losion za tijelo i mirisni dezodorans na kuglicu za cijenu od 24.90 KM.



Losion je vodenast, brzo se upija, miriše slično kao i EDP, samo malo više puderasto. Dobra je ''baza'' za parfem, mirisi se neće sudarati i parfem će se sigurno osjetiti duže nosite li i losion i parfem. Sam miris losiona ne potraje dugo, ni sat vremena. Ne trebate očekivati pretjeranu njegu, pogotovo ako imate suhu kožu tijela. Dezodorans je anti-perspirant. Ja se ne znojim puno pa ne znam koliko štiti, meni zimi skoro svaki odgovara. Miris mu je drugačiji od parfema, više se osjeti ''kemija''. Sadrži aluminijev klorohidrat.

Imala sam priliku prisustvovati predstavljanju ovog parfema u sarajevskom restoranu Četiri sobe gospođe Safije i družiti se s kolegicama uz ukusne zalogajčiće i šarene koktele. Drago mi je što sam imala priliku vidjeti neke drage žene koje rijetko viđam, ali se ispričamo kao da smo skupa svaki dan. Ostavit ću nekoliko fotografija koje sam maznula od Zerine, Nikoline i Neire jer aparat nisam nosila, da vidite kako nam je bilo, a možda ste već i vidjele.








swag :D





nije nas stid najesti se u gostima...
Imale smo priliku vidjeti i haljinu koju je kreirala i ovom prilikom nosila dizajnerica Hatidža Muhić. Haljina neodoljivo podsjeća na bočicu Cherish parfema, a jedna maturantica će imati priliku da haljinicu osvoji za maturu.

Ako vas zanima, pošaljite na mail ljepotaizdravlje@color.co.ba kratku priču (do 10 rečenica) o sebi ili djevojci koju nominirate za ovaj poklon. Na fb stranici ljepota i zdravlje do 20.3. će objavljivati priče, a nagradu osvaja ona s najviše lajkova.



Hvala vam na čitanju :*

You Might Also Like

8 komentari

  1. One dolaze :D
    ni na meni ne traje predugo, ali onako prijatan je za trosit a da ti ne bude zao :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. e baš to, jedan od onih parfemčića što ih prskaš u prolazu i nije ti žao ni do prodavnice koji špric potrošiti, a budi fino raspoloženje.

      Izbriši
  2. Ja sam se nakupila testera jer je Sejla kasnije trpala svima u ruke... Nisam jos sve ni potrosila, a svoj sam otpakovala samo za slikanje. Necu ga ni koristit jer se mojoj mami toliko svidio parfem na meni i stalno ga njusi u prolazu, pa cu je obradovat za rodendan

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. ja sam skoro potrosila tester, parfem prsnula koji put da se uvjerim da je isti miris. isti je :D jos razmisljam ide li na poklon ili ostaje, svidja mi se :D

      Izbriši
  3. ja sam naručila,nestrpljivo čekam da dođe :)

    OdgovoriIzbriši
  4. E ovo zvuči k'o nešto što bi se meni svidilo, baš jako volim jasmin u parfemima.. I baš ste nekako vesele i slatke na slikama :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. ja znam da ti volis i sladje i gurmanske, ovaj nije sladak, mrvicu sasvim, cvijece na meni dominira. mogao bi ti se mozda svidjeti ako se na tebi bude isto ponasao.
      a fino nam je bilo, opusteno, pa se vidi. nadam se da cemo se sresti naredni put :* <3

      Izbriši

Facebook

Obrazac za kontakt