Anastasia Beverly Hills Catrice featured

Obrve. Kako i čime ih uređujem, korak po korak

15:12Anela


Danas bih vam željela pokazati kako popunjavam obrve, koje proizvode koristim i koje sam proizvode probala, a ne odgovaraju mi.
Meni su obrve jako važne u šminkanju i nikad, ali nikad ih ne zaboravim popuniti i definirati, jer popunjene i oblikovane mi daju sasvim drugi, ljepši izgled licu. Nisam naročito opsjednuta izgledom obrva, ne opterećujem se jesu li savršeno i simetrično jednake i strši li neka dlačica, ja sam zauzeta žena, a prije svega lijena da potrošim pola sata na obrve svako jutro. Ovo je moj nesavršeni način, pa ako vas zanima, čitajte dalje.

Kakve tko obrve voli, to je stvar ukusa. Ja na primjer ne volim oštre, špicaste, uglaste, četvrtaste, linijarom i markerom crtane, ni pretanke ni predebele i ne volim kad dominiraju čitavim licem. :D
Neki instagramski trend nam trenutno diktira kakve bi to obrve trebale izgledati, one ombre i za moj ukus prevještačke, a ja ne volim ništa što je preočito vještačko. Tko voli, super. Takve obrve odlično izgledaju na fotografijama i uz jaču šminku, ali uživo i na dnevnom svjetlu izgleda čudno. Barem meni. Ja preko dana radije samo lagano popunim praznine i definiram luk.

Ispod možete vidjeti da su moje obrve prirodno vrlo tanke i slabe. Dlačice su kratke i ja tu ne moram ništa sjeckati ni češljati ni fiksirati gelom, kako ih ujutro namjestim, one tako stoje čitav dan. :D Počupam samo dlačice koje rastu izvan željenog oblika.




1. Najprije povučem liniju ispod obrva, sve do luka, definiram donji rub. Ne idem sasvim od početka obrve, jer ne želim da mi je na početku najveća koncentracija pigmenta. Zatim onoliko pigmenta koliko je ostalo na četkici razvučem do početka obrve (isprekidana linija) 



2. Poslije toga crtam luk obrve i repić i malo obrvu produžim, jer su moje kraće nego što volim.


3. Definiram i gornji rub obrve ali ne idem skroz do početka. Ove malene, okomite linije na skici pokazuju u kojem smjeru blendam gornji i donji rub, da se pigment rasporedi između dlačica.




Na kraju možete obrve obrubiti i korektorom, uz pomoć malenog kista, za još više definicije, a ja taj dio preskočim, ne da mi se.

Na fotografijama gore sam koristila Anastasia Beverly Hills Dipbrow Pomade u nijansi Dark Brown. Kupila sam ga na beautybay.com za vrijeme nekog sniženja.





Kistić je MAC 266. Dip Brow je doista vrijedan svih pohvala koje je pobrao. Ne mrda s obrva. Ne moram se bojati da će se nešto razmazati ili izblijediti tokom dana. Jedino ako baš trljam obrve prstima, onda se naravno malo izbriše, pri nekim normalnim uvjetima svakodnevnim, stoji sve dok ga ne odlučite skinuti.
Boja je neka hladnija smeđa, meni idealna. Vrlo je pigmentiran i ja samo lagano dotaknem kistom proizvod, a na njemu ostane dovoljno pigmenta za jednu obrvu.

Kolegice su jako hvalile i Maybelline Color Tatoo sjenilo u nijansi 40, Permanent Taupe. Kome nijansa odgovara za obrve, odlično je. Također dugtrajno. Meni nažalost bojom ne odgovara, previše mi je sivo i hladno. Ne stoji mi. Izgledam kao da su mi obrve osijedile. :D




lijevo Maybelline Permanent Taupe, desno Anastasia BH, Dipbrow Dark Brown

nakon trljanja vlažnom maramicom

Užasno mi stoji, znam :




Ranije sam obrve popunjavala isključivo sjenilom i kosim kistom, međutim, sjenilo ne izgleda dobro na dijelovima gdje obrve ne rastu, ako imate neke rupe i praznine, sjenilo tu neće ostati ni potrajati. Koristila sam neko Catrice koje su izbacili iz prodaje, a bojom mi je super odgovaralo. Kao zamjenu sam pronašla Golden Rose Silky Touch Matte Eyeshadow u nijansi 213.


lijevo Catrice I am a coal girl, desno Golden Rose 213
Catrice je malo tamnije i hladnije, s više sive nego smeđe. I Golden Rose 213 nijansa je hladnija smeđa i mislim da bi odgovarala brinetama.

U posljednje vrijeme, za dnevnu šminku kombiniram olovku i sjenilo. Olovke za obrve su suhe i manje pigmentirane od onih za oči. Revelique olovčica u nijansi 20 brown mi bojom savršeno odgovara, mana joj je što je jako tanka i brzo se troši. Ni jedno šiljilo mi nije odgovaralo koliko je uska, pa sam morala kupiti i Revelique šiljilo za nju. 
Flormar olovka u nijansi 403 bi više odgovarala crnkama nego brinetama, meni je previše siva, pa je ne koristim. Ovaj češljić na polopcu je super za razmazivanje i ublažavanje tragova olovke, pa više njega koristim nego olovku.



lijevo Revelique Brown, desno Flormar 403
sjenilo Catrice I'm A Coal Girl
olovka Revelique, 20 brown
Sjenilo daje obrvama još mekši i prirodniji izgled, ne znam koliko se to na fotografijama vidi.
Što se tiče kistova kojim nanosim sjenila i Dipbrow, najboljim mi se pokazao MAC 266 kist, jer je tanak, čvrst, precizan. Prije njega sam koristila Ecotools, također dobar a jeftin kist.
lijevo MAC 266, desno Ecotools

Kod nas u ponudi još imate i Essence, Ovnak i Ecobella kistove, kao i Blush kist koji možete naručiti online. Blush kist za obrve nisam probala. Essence mi je prelabav i ne mogu njime povući preciznu liniju, koristim ga za popravke korektorom.
Essence kosi kist
Ovnak mi nije dobar, Ecobella također, loš, predebeo i neprecizan, a isto mislim i za Real Techniques kist iz Starter seta.

lijevo Ecobella, desno Real Techniques 


Ako ste dogurali do kraja, hvala vam na čitanju :D :*

You Might Also Like

57 komentari

  1. Odgovori
    1. hahahah bas ti hvala, imas marku od mene :P

      Izbriši
    2. I ja te citam do skroz, meni ne moras davat marku :D

      Izbriši
  2. Ja brate nikako ne volim kad ih raspotegnu od uha do uha.

    OdgovoriIzbriši
  3. Tvoj način popunjavanja je skroz dobar, ja samo koristim essence sjenila i kistić koji dođe uz njih , prirodno su mi obrve takve da nemam luk, mogu ga iscrtati ali izgleda neprirodno.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. essence sam zaboravila spomenuti, jedan set njihov sam uspjela potrositi cak, onu tamniju nijansu. nasla sam bolje sjenilo zatim, pa mi drugi set stoji, ponekad stavljam na kapke. pretopla mi je ona smedja iz seta, a kistic mi ne odgovara, volim tanke. hvala ti :*

      Izbriši
  4. Ja sam isto popunjavala sjenama do nedavno, kad sam otkrila kremaste proizvode sve mi se izvrnulo, konačno su pristojne :P Majke mi valjao mi CT dok ne vidjeh sad Anastasiu (vidjela sam je naravno i prije, ali kod tebe mi nešto ljepša), pravo mi se đasvi :P

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. neira ti si plava, tebi moze i ct. kremastim je puno lakse. zacas. a trajuuu :D

      Izbriši
  5. Imam iste obrve kao tvoje i sad sam se zagrijala za ovaj Anastasia! Izgleda super!
    Odličan post, kao i uvijek, tvoj blog je vrlo realan i vrlo koristan, za razliku od nekih koji su počeli ličiti na magazine sa fotošopom i reklamama ili na katalog određene kozmetičke kuće! Redovno te čitam! :-)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. hvala ti puno gaby na lijepom komentaru. ja sam skroz zadovoljna anastasiom, nije bezveze hvaljena, odlicna mi je.

      Izbriši
  6. ja ne volim marker obrve ali mi instagram obrve ne smetaju, moje su čak i slične njima (mislim), a oblikujem ih praktički isto kao i ti, samo što ja koristim ili rusty tamno narančasto sjenilo jer mi je crvena kosa, ili flormar olovku za usne u sličnoj nijansi :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. dobar fazon s olovkom za usne, flormarove inace nisu mekane kao npr. essence, mogle bi se za obrve iskoristiti :D

      Izbriši
    2. pa kad si ne mogu naći crvenu za obrve :P

      Izbriši
  7. Sad i ja moram kupit anastaziju. anela djavle!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. hihihihih :D ti imas vec savrsene obrve, nije zurba :D ja sam mislila ebony nijansu uzeti, sad mi drago sto nisam.

      Izbriši
  8. jao taj Anastasia DipBrow, želim ga a nikako da ga se dočepam... ja koristim najtamnije sjenilo iz BeautyUK seta za obrve, i dobro mi je, al baš ovo što si rekla - sjenilo sklizne sa dijelova gdje mi ne rastu dlake il imam rupu :( mislim da bi i meni Dark Brown bio dobar, al moram čekat da upikiram neko sniženje il nešto :(

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. puno je lakse kremastim proizvodima popuniti, nego sjenilom, barem nama s rupama u obrvama :D sjenilo je dobro za one sto vec imaju lijepe obtve, pa samo malo da ih naglase

      Izbriši
  9. Bas su ti lepo definisane obrve, ja moje popunjavam senkom i olovkom.
    Jako detaljan post (kao i svaki drugi) sto me odusevljava! :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. hvala ti :) olovku i sjenilo i ja kombiniram preko dana i za sve "no makeup makeup" lukove :D
      a ubacit cu povremeno i neki kraci post, da ne smaram ljude. :D

      Izbriši
  10. Obrve ti odlicno izgledaju :) Ja svoje zasad popunjavam essence sjenilima iz hello autmn kolekcije, cak koristim i taj maleni kistic jer mi je precizniji od blush kosta za obrve... Nisam ih jos naucila iscrtati savrseno (ali nikad i ne trosim previse vremena na to), bitno mi je da su popunjene i definirane...
    Takodjer mi se ne svidjaju previse precizno iscrtane obrve, djeluju previse vjestacki, barem meni :/

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. hvala ti, nisam ni primijetila taj set u kolekciji, nisam zagledala, je li slican onom iz standardne postave ili su hladnije malo boje?

      Izbriši
  11. Super ti je način popunjavanja obrva!! Ja trenutno koristim Permanent taupe sa Essence kistićem i mislim da mi obrve dobro izgledaju s njime.. Prije sam koristila MUA set za popunjavanje obrva i Ecootools kistićem, ali kremasta tekstura mi omogućava da preciznije definiram obrve, a i Essence kistić je puno tanji i samim time mi daje preciznost u popunjavanju obrva..

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. jos sam cula pohvala za essence kosi kist, ja sam onda potrefila na los. kod essence je stvar kao i kod kineza na ebayu, kupis tri identična kista, samo jedan valja :D dozivjela sam to, pa kakva ti je sreca da potrefis....

      Izbriši
  12. Ja sam svašta probala, okej su mi Catrice set za obrve i obična crna bojica, teško nalazim nijansu :(

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. nadam se da ce vec sljedece godine i u drogerijama biti vise nijansi. cudi me da vec nisu prepoznali trend. obrve sve deblje i naglasenije a ponuda nikakva :D i provjeri mail, ako se vratis da procitas odgovor... :D

      Izbriši
  13. Crush ženo sa prelijepim obrvama. :*

    OdgovoriIzbriši
  14. Imaš predivne obrve :)
    Dugo želim DBP,ali možda mi Dark Brown ne bi odgovarala. Treba mi nešto svijetlije i mrvicu toplije,možda medium brown :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. hvala ti :D i ja sam razmisljala o medium brown, ali je nije bilo na stanju. nije ona bas toplija od dark brown cini mi se, a svjetlija jest. chocolate je topla bas, a meni ne odgovaraju sasvim tople :) bit ce snizenja samo strpljivo :D

      Izbriši
  15. Ja se jos dvoumim oko nijanse, a zelim Dipbrow. Mozda ebony? Meni su obrve crne, bez imalo toplih tonova, i recimo ta Flormar olovka je meni super, tamno siva, tek toliko da nije skroz crna jer bi mi crno ipak bilo grozno, toliko mi tamne ipak nisu. :-) Ne volim Instagramske obrve, ostre lukove i pretjeranu preciznost jer mi sve to cini da izgledaju previse vjestacki.

    OdgovoriIzbriši
  16. Znaš, meni su tvoje obrve skroz lepe i bez bilo kakvog sređivanja, uopšte ih ne bih nazvala slabim :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. hvala coxy, ali ovdje je makro opcija, kad se vidi citavo lice, vidi se da bi mi deblje obrve bolje pristajale, s obzirom na moje crte lica. a dobro, nisu skroz slabe, ima i gorih :D

      Izbriši
  17. Ja više ne mogu zamisliti život bez pomadea. Ali dobre su ti obrve i bez ičega, moje su kritične, duge a rijetke.... Super ih oblikujes, ja lajkam.

    OdgovoriIzbriši
  18. Super uredujes obrve! Bas po mom ukusu, takoder ne volim te instagramske kako si ih nazavala :-) ja svoje rijetko popunjavam, samo uz vecernju sminku i to vrlo blago sjenilom. Crne su i guste same od sebe, a kosa mi opet srednje smeda (i to prirodno), pa bih pravim popunjavanjem dobila tu preizrazenost koju ne volim.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. hvala ti :D blago tebi na prirodno lijepim obrvama :)

      Izbriši
  19. Meni se baš sviđaju tvoje obrve, a sviđa mi se i Anastasia pomade, moram je kupiti definitivno ali troumim se oko nijanse. Ja obrve trenutačno popunjavam olovkom i sjenilom, kombiniram, a jedno vrijeme sam koristila Permanent Taupe no shvatila sam da mi je previše siv. Šteta, sam proizvod mi je bio odličan za tu svrhu.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. permanent taupe je super kime odgovara nijansa. i ja sam se trounila i sve moguce svoceve pregledala :D

      Izbriši
    2. *kome, *troumila :D kucam s mob

      Izbriši
  20. Jako lijepo ti izgledaju popunjene obrve. Ja sam nekako sebi čudna kad ih popunim, ali mislim da više zbog toga jer nikako da napokon nađem boju koja mi odgovara.

    OdgovoriIzbriši
  21. Svaka ti čast na ovom postu! Prelepe slike i prelepa ti, a skidam ti kapu za to kako si postupno objasnila šta i kako radiš kad sređuješ taj deo lica.

    OdgovoriIzbriši
  22. Jako lijepo barataš Dipbrowom, sviđa mi se! Iako obrve prirodnije izgledaju na "essence" način, Dipbrow je bolji jer se stvarno ne miče s obrva :D Nedavno sam ga nabavila i to u nijansi Chocolate za svoju crvenu kosu. Dvoumila sam se između Chocolate i Auburn koja je više onako riđa, no odluka je pala na Chocolate jer sam htjela igrati na sigurno pošto su mi obrve dosta tamne. Uglavnom, zadovoljna sam :) Super tutorijal!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. hvala ti <3 vidjela sam da je chocolate dosta topao, znaci odgovara i tebi crvenokosoj, odlicno :)

      Izbriši
  23. Super objasnjeno.Pozz
    https://www.facebook.com/pages/ArjeN-LifeStyle/760412007342545
    http://nejra-arjen.blogspot.com/
    :)

    OdgovoriIzbriši
  24. Ja za obrve koristim Permanent Taupe koji sam kupila zahvaljujući brojnim recenzijama. Prije toga obrve uopće nisam popunjavala, a jednom kad sam počela nema šanse da iz kuće izađem bez sređenih obrva :D Eh da, jednog dana si i ja želim Dipbrow Pomade, samo nisam sigurna koja bi mi nijansa najbolje odgovarala :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. pogledaj dobro swatcheve, gdje god nađeš :D imaju i oni, mislim, taupe nijansu, mozda bi ti ona odgovarala ako ti PT odgovara. i jako je vazno kakvim kistom ga nanosim, najbolji mi je do sad ovaj macov jer je dovoljno čvrst.

      Izbriši
  25. Uh, moram sad zbog tebe kupiti ABH!!!! Savrseno ti stoji! <3
    I od sada te javno kometarisem... legao i moj prvo post na blogu. xD

    OdgovoriIzbriši
  26. Odgovori
    1. Hvala ti Ena, dobro mi dosla kao "neanonimna" :P XD nadam se da ce ti ABH odgovarati, samo ti treba dovoljno cvrst kistic.

      Izbriši

Facebook

Obrazac za kontakt