Freeman maska za lice njega lica

Freeman enzimska maska za lice, ananas

10:44Anela


Prije nekoliko godina Freeman je bio dostupan i kod nas  i imali su nekoliko proizvoda koje sam baš voljela. Jedna od njih bila je i enzimska, ananas maska za lice.
Enzimske maske se ponašaju kao pilinzi, samo što nema potrebu da trljate kožu. Enzimi, obično dobiveni iz voća, djeluju proteolitički, razlažu proteine, slabe veze među površinskim mrtvim stanicama, odstranjuju ih, te čiste pore i stimuliraju obnavljanje i regeneraciju kože. Koriste se u tretmanima za masnu i kombiniranu kožu, s miteserima, milijama i začepljenim porama, ali i za dehidriranu, isperutanu kožu, ali ne smije biti upaljenih dijelova.

Kad sam čula da povlače tu marku iz CM-a, kupila sam zalihe i jedna tuba mi je potrajala sve do početka ove godine. Otprilike tada je Freeman došao ponovo u hrvatski Kozmo i ja sam nabavila novi primjerak voljene maske. Pakiranje je bilo nešto drukčije, ali kad sam vidjela sastav, neugodno sam se iznenadila. Masku su potpuno promijenili, za moju kožu nagore.
Lijevo na slici je novija verzija maske, a desno je ona stara verzija koju sam ja voljela.
nova maska, sastav
stara maska, sastav
U staroj verziji su enzimi ananasa i papaje, papain i bromelain, bili na vrlo visokom mjestu, zatim glikolna i mliječna kiselina, a kod nove maske se enzimi i ne spominju, samo se navodi ekstrakt ploda ananasa (u kojoj mjeri i koliko su očuvani enzimi, i ima li ih uopće je nepoznanica). Nova enzimska maska je obogaćena brojnim biljnim uljima, međutim za moju kožu se pokazala kao agresivna, prilično me pecka na licu i poslije umivanja je vidno crvenilo, a i osjetim zatezanje, potrebna mi je jako dobra hidratacija poslije korištenja. Koža mi nije onako mekana i glatka kao poslije prve, starije verzije maske. Opet imam potrebu za peelingom jer pod prstima osjetim da mi nos i brada nisu glatki i da ima tu još nečistoća.
Lijevo je stara verzija, koja je bila više gelasta, a desno nova, puno homogenije i rjeđe teksture:


Žao mi je što su mijenjali formulu. Maska bi možda odgovarala nekome tko ima masniju kožu nego što imam ja. Iskoristit ću je za gornji dio leđa i možda dekolte, ali za lice su mi puno bolje Andalou i Balea enzimske maske.

Htjela sam probati i Freeman masku sa aktivnim ugljenom i šećerom, ali se sad malo nećkam. Jeste li probale nešto od Freemana i čime ste zadovoljne?

Hvala na čitanju :)


You Might Also Like

17 komentari

  1. Ja sam sad u CG nabavila četiri jednokratna pakovanja, jer je bila samo jedna ova velika koja mojoj koži ne odgovara. Uskoro ću pisati utiske, ali ova sa crnim šećerom je jako dobra, mada je rijetka za moj ukus, ali je piling taman i meni odgovara. Pitanje je sad veliko bi li tebi odgovarala jer nemamo istu kožu. Ja ti preporučujem da se dokopaš Acai, iako nije piling, savršena je i mislim da bi i tebi odgovarala:)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. e i hoću. acai ću probati ako mi se sastav svidi, a pilinge volim i vjerovatno ću probati i crnu, nisu skupe, ako ništa :)

      Izbriši
  2. Ja imam baleinu enzimsku ali sve je nesto odlazem, kad si ti to sve fino redom objasnila sta mi radi kozi, koristit cu pa makar psihicki umislit da mi se sve to desava :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. meni je baleina bila dobra, samo nemoj prićerat :P :D meni se svidjelo kako mi je koža meka poslije nje i počela sam svaki dan da je koristim pa me počela peckati i koža mi bila crvena par dana. eto, da znaš.

      Izbriši
    2. Pa ko kad si garant skinula sloj koze s njom :D ohani malo :D

      Izbriši
    3. Nema u mene ohanjenja kad na nesto navalim :D

      Izbriši
  3. Ja sam imala ovu staru verziju i obožavala je, baš je bila po meri moje kože. Sad sam mislila da je uzmem opet, ali posle ovog tvog posta nisam baš sigurna... mada, možda mi ipak radoznalost prevagne :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Probaj pa javi, baš me zanima još nečiji dojam, pogotovo ako znaš kakva je stara bila. Nije skupa, nije velika šteta ako ti ne odgovarala :)

      Izbriši
  4. Imam Baleu enzimsku, a i nekoliko različitih Freeman, neke mi se više sviđaju neke ne.. Neke nisu uopšte za moj tip kože..

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Imam jos dvije maske na spisku od Freemana, ali prvo cu uzeti manja pakiranja da isprobam. Necu se zalijetati, pa makar bile i jeftine :)

      Izbriši
  5. candymakeupgirl.blogspot.com posjetite moj blog

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. :D
      Uvijek kliknem na ime onoga tko mi ostavi komentar i provjerim ima li blog, ako ima, pogledam i zapratim ako mi se svidi. Mozda nemam vremena odmah pogledati, ali zapamtim uvijek tko mi komentira i pogledam naredni put.
      Ostavljati komentar s linkom bloga, a nemati nista reci na temu o kojoj sam pisala je malo nepristojno i nije nacin da se privuku citatelji.

      Izbriši
  6. gledam te maske ali nikao da se odlučim na kunju. mislim da cu prije uzet ono malo pakovanje a onda vidje da li ću uzet veće. žao mi je što su mjenjali sastav i sto ti maska ne odgovara

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Pa super je da imaju mala pakiranja, pa mozemo isprobati svasta, a ne ovako kao ja sto sam se zaletjela, misleci da mi se voljena maska vratila :D

      Izbriši
  7. Slučajno sam naletio na ovaj post i privukla mi je pažnju ambalaža desne maske, a onda sam se sjetio da sam je nekada davno uzeo u cm-u, ne sjećam se ni zašto. Sjećam se samo da je proizvod imao lijep miris i teksturu, i da je činio lice mekšim. Doduše, ne znam s kojom sam ga ja svrhom i koristio, vjerovatno ne bih li malo očistio lice jer sam u to vrijeme često nesvjesno dirao lice dok učim.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Odlicna je bila ta maska, bas sa ciscenje lica i koza bi bila meka poslije, bas kao poslije peelinga, samo bez trljanja i iritiranja koze bi se dobio taj efekt.

      Izbriši

Facebook

Obrazac za kontakt