Bdellium Blush Essence

Bdellium Tools Studio kistovi za šminkanje, 957 Precission Kabuki i 776 Blending Brush

10:36Anela


Što se mene tiče, kistova za šminkanje nikada nije previše. Volim ih imati nekoliko za puder, nekoliko za rumenilo i nekoliko za oči, jer mi je stvarno mrsko stalno prati jedan te isti kist. Svaki dan. Obično ih skupim na poveću hrpu kad ih isprljam i perem nekih pola sata i mrzim sve oko sebe :D Zato ih volim imati više, a za istu namjenu.
Bdellium kistovi važe za prilično kvalitetne, eco-friendly četkice. Američki je brend u pitanju, a izrađuju se u Kini, kao i sve ostale četkice, uglavnom.
Imaju šest linija: Maestro( najskuplje i najluksuznije), Yellow Bambu, Green Bambu, Pink Bambu, Studio, Travel i Special FX ( za specijalne efekte i scensku šminku), razlika je u kvaliteti drške i metalnog dijela, u materijalu od kojeg su drška i ferula načinjene.


Svoje kistove sam naručila s iherba, odmah me je privukla žuta drška, dok mi zelena i roza varijanta nisu nimalo lijepe.
Kistovi na prvu djeluju stvarno kvalitetno, drška je drvena i ima onu težinu koju volim, a ferula je aluminijska. Vlakna su sintetička kod kabukija za lice, a kod četkice za blendanje su u pitanju prirodna vlakna. Za obje četkice navode da su antibakterijske, da su vlakna tretirana antibakterijskim sredstvom, pa šta god to bilo, meni to ne znači ništa, ako je prljava i vlažna od pudera, naravno da će postati pogodno mjesto za razmnožavanje bakterija.

Studio 957 Precision Kabuki je četka namijenjena za nanošenje tečnog pudera i kremastih proizvoda, a preporučuju je i za nanošenje mineralnog pudera ili bronzera. Ja sam je koristila samo za tečni puder i kremasto rumenilo.
Četka je zaista dobra za utrljavanje tečne podloge u lice, puder izgleda ljepše nego kad se nanese prstima, ali ja se nisam oduševila četkom. Voljela bih kad bi bila samo malo mekanija i nježnija. Ima idealnu čvrstinu, dlačice ne lete svukud, ali kad bi barem bile mrvicu nježnije. Daleko od toga da mislim da je četka gruba, ali poslije Real Techniques četica, poslije Blush 32 četke, nije mi dovoljno nježna. Čini mi se i da mi treba mrvicu više pudera nego kad koristim RT i Blush četku za puder.

Za rumenilo je također ok, nanosi ga i pokupi ravnomjerno.
Kvalitet same četke nije upitan, nijedna dlačica nije ispala tokom pranja, jedino što se malo sporije suši, ali ništa strašno.
Za sve četkice koje me oduševe, poželim imati i rezervu, a ovu ne bih ponovo kupila. Ne mogu reći da je loša, ali za ovaj novac bih radije imala dvije Blush 32 četkice ili 2 RT expert četkice.
Bdellium 957, Real Techniques Buffing brush, Blush 32, Real Techniques Stippling brush



Studio 776 Blending Brush

Četkicu su na stranim blogovima opisivali kao zamjenu za Sigminu E 25 i MAC 217 četkicu, međutim Sigminu imam i nisu iste. Sigmina E 25 mi je puno bolja. Bdellium četkica nije zašiljena pri vrhu, voljela bih da je više polukružno sječena i malo mi je velika i neprecizna, pa za detaljnije šminkanje i preciznije blendanje nije. Ne sjedne mi lijepo u pregib kapka, baš zbog toga što nije zašiljena, tamniju boju digne visoko, a ja to ne volim. Osim toga, i dlačice osjetim na kapku, pogotovo kad se neko sjenilo teže blenda pa malo jače pritisnem. Nije mi prvi izbor četkice za blend.

Ovdje je usporedba nekih četkica za blendanje sjenila, kako biste dobili dojam o veličini:
Sigma E35, Sigma E25, Real Techniques, Bdellium 776, Essence

Hvala vam na čitanju :) :*

You Might Also Like

8 komentari

  1. Naručila sam ovu četkicu za blendanje u februaru sa iHerba i nikad mi nije stigla.. Izgleda ništa ne propuštam (mada opet ne bi bilo tako slabo kada bi je dobila haha).

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Aaaaa bas steta, uvijek me toga strah, da hoce paypal uvesti bilo bi odlicno, mada sumnjam :(

      Izbriši
  2. Htjela sam kupiti ovu za blendanje, ali sam ipak odustala... Možda je onda i dobro :) I meni skoro svi kistovi previsoko dignu boju :(

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Bolje nemoj onda, meni je sigmin e45 najbolji do sad jer je malen, zasiljen i fino legne u pregib, a jos zelim mac 217 da nabavim nekad, da probam.

      Izbriši
  3. Da iskoristim situaciju da pitam, kakv ti je ovaj Real Techniques za blendanje? Pozdrav

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Dobar :) to je onaj iz seta za oci. Meni je multifunkcionalan, i za nanosenje sjene i za blendanje. Steta sto su mi samo 2 kista iz tog seta dobri.

      Izbriši
  4. Sreca pa ne naruci..jos ja stavila onaj set od $22 za oci, green bambu il kako vec..fali mi cetkica za blendanje, ne znam sta cu sad :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. sreca pa nisi :D ma moze se za blendanje naci i po ebayu, ali treba bas potrefiti. ja narucila kofol kopije mac 217, od tri kista mi jedan valja :D

      Izbriši

Facebook

Obrazac za kontakt