Avon BB krema puderi

Avon Solutions BB krema

20:59Anela


BB kreme ili ''blemish balm'' zadnjih godina su napravile pravi boom u svijetu kozmetičke industrije. Zbog njihove velike popularnosti, na tržište je skoro svaki brand izbacio svoju verziju. Moji favoriti među drogerijskim rangom su Catrice i Garnier za masnu i mješovitu kožu ( iako to moja nije, ali kremu volim), a broj jedan mi je korejska, Misha perfect cover. Avon ih ima nekoliko u ponudi, a ja ću predstaviti onu iz Solutions linije, u nijansi light

Krema je namijenjena suhoj ( ili bolje rečeno koži koja se pretjerano ne masti i ne prosijava) i normalnoj koži, a postoji i mat verzija, za masnu i mješovitu kožu.
Iz Avona poručuju da je ovo 5u1 krema, i da:
1. hidratizira i hrani kožu
2. smanjuje crvenilo i ujednačava ten
3. prekriva nesavršenosti i podočnjake
4. čini kožu blistavom
5. daje nježnu boju

I ja bih se sa ovim stavkama složila. Krema mi se zaista svidjela i mojoj koži odgovara kada mi je ten u dobroj fazi. Ako me pratite, znate da imam povremeno problem s perutanjem i isušivanjem kože i kad mi je lice u gorem stanju, onda mi krema ne odgovara jer ističe i naglašava suhe dijelove tako što se jače uhvati za njih.
Miris je primjetan, ali nježan i nenapadan i podjeća me na miris krema za sunčanje. 
Postojanost nije naročito visoka, bez baze i fiksirajućeg pudera prosijam za otprilike tri-četiri sata, a i prije ako je jako toplo i krema lagano nestaje sa T-zone, dok uz bazu i fiksirajući puder, ova krema na licu izdrži sigurno par sati duže, a da ne zahtijeva popravljanje.
Pokrivna moć je slabija srednja i ja ne bih preporučila da se nadograđuje, jer ima dewy efekt na licu, odnosno daje koži blistavost i s previše proizvoda na licu mogle biste postići masni, a ne blistavi izgled, što nitko ne želi.
Važno je spomenuti da ova krema sadrži u sebi sitne, sitne svjetlucave čestice. To je još jedna stavka zbog koje je ne bih preporučila curama masne kože. Čestice nisu napadne i vide se samo na suncu ili pod jačim umjetnim svjetlom, dok se u hladu i zatvorenom prostoru ne primjećuju na koži . Meni se to sviđa jer koža stvarno djeluje blistavo. Ako ste probale Wake me Up tekući puder od Rimmela, to je taj efekt i iste ''šljokice''.


Sljedeće dvije fotografije su slikane na suncu, svjetlucanje je uživo i jače jer je debeli sloj kreme na ruci, na licu je manje vidljivo:

Usporedba nijanse sa nekim drugim podlogama, lijevo je Avon bb krema u nijansi light, u sredini Bourjois Healthy Mix 52 i desno Garnier BB krema, verzija za mješovitu kožu, nijansa light.

Drago mi je što mi je stigla light nijansa, jer mi medium izgleda pretamno i narančasto. Trenutno mi je krema svijetla, ali mi ova boja odgovara 11 mjeseci u godini. Srećom, slikala sam je na licu prije ljetovanja i možete vidjeti i efekt i prekrivanje.
Budući da sam bila jako svijetla, krema je na licu izgledala malo žućkasto i vjerujem da ne bi bila odgovarajuća djevojkama  hladnijeg, ružičastog podtona. Nije djelovala neprirodno, jer se dobro blenda i lijepo stopi i nije mi odudarala od boje vrata, pogotovo kad stavim i rumenilo i bronzer, nijansa je bila odgovarajuća.
Na fotografijama lijevo nemam ništa na licu, a na fotografijama desno je Avon Solutions BB krema:



Kako se i vidi, prištiće ne sakriva, ali lijepo ujednači boju lica, s mrvicom korektora tu i tamo, ovo je fina dnevna podloga. Preko dana ionako ne volim zabetonirano lice ni težak puder.

Sastav:

Na pakiranju je naznačeno da je krema hipoalergenska, što znači da je pogodna i za osjetljivu kožu, ali to uvijek uzimajte s rezervom, jer je svatko individua za sebe i različito reagira na sastojke. Silikoni u sastavu obično ne stvaraju probleme, ali postoje osjetljive osobe kojima smetaju iako se vode kao nekomedogeni i neiritabilni sastojci. Ja nisam imala nikakvih neželjenih reakcija.
Na fotografiji ispod sam stala na sunce da vidite taj blistavi, dewy efekt, koji krema ostavlja.

Krema ima 30 ml i u aktuelnoj kampanji se može kupiti u setu sa sjajilom za usne i Incandessence mirisom za 13.90, što je odlična prilika, ako vas je zainteresirala.

Hvala na čitanju :*


PR proizvod

You Might Also Like

7 komentari

  1. Imam ovu BB kremu, samo što je moja matte i mislim da je neću zaaaadugo promjeniti. Odgovara mi u svemu, ja svakako ne volim full-coverage podloge iako imam par akni :-)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. ne volim ni ja full coverage, a imam prištiće povremeno, kad kopam po licu i u pms-u. voljela bih probati i matte, cim ovu potrosim :)

      Izbriši
  2. Super izgleda na licu. Sviđa mi se taj lijepi sjaj na licu, izgledaš potpuno svježe iako si ti meni uvijek prekrasna :)

    OdgovoriIzbriši
  3. Selma sa Meteobeauty bloga je pisala o mat verziji, a ti si o ovoj, jednu ću morati da uzmem, eh sad koju, razmisliću još malo. Ne mogu da ne primjetim koliko su ti lijepo iscrtane obrve, šta si koristila?

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. hvala Jelena, kosi kist i tamnosmeđe sjenilo od catrice, kojeg nema vise u prodaji, nazalost :( I am a coal girl nijansa. slično mu je golden rose mat mono sjenilo br.213 po boji, ali je catrice bolje pigmentirano.

      ako imas normalnu kožu koja se puno ne masti ili suvlju bez perutanja, i volis ovaj dewy efekt, onda ce ti biti dobra ova klasicna solutions, a ako si vise za mat verziju i masti ti se lice, onda ona druga :) da ima barem vise nijansi, bilo bi odlicno.

      Izbriši
    2. Imam suvu kožu inače, a normalnu kožu lica ljeti, ali me je privukla ta mat, ne znam zašto, mada se bojim tog isušivanja

      Izbriši

Facebook

Obrazac za kontakt