njega lica okoloočna krema recenzije

Rosal Classic krema za područje oko očiju

22:50Anela


Ja sam jedna od onih što su dugo vjerovali da je okoloočna krema trik kozmetičke industrije i da mi nije potrebna i to sam područje mazala uobičajenom kremom za lice. Zadnjih par godina sam se ipak malo više posvetila njezi tog dijela lica. Moji obrazi su suhi, a koža oko očiju još suvlja, razumljivo, jer koža tog područja i inače ima manje lojnih žlijezda nego koža na ostatku lica.
Neke hidratantne kreme za lice su dobre i za njegu osjetljive kože ispod očiju, posebno ako vam je koža na tom dijelu normalna, bez tragova isušenosti, ali neke kreme koje su namjenjene matiranju lica ili borbi protiv nečistog tena, nikako nisu pogodne za to osjetljivo područje.

Treba opet birati i kremu koja neće biti preteška i masna i izazvati oticanje kapaka i podočnjaka. Teške kreme izazivaju i nastanak milija i grisa, onih malih bijelih kuglica ispod očiju, pa ako to primijetite, krema vam ne odgovara (ili imate povišenu koncentraciju masnoća u krvi).
Koža ispod očiju je osjetljiva, tanka i ne podnosi ni veliku koncentraciju aktivnih tvari, jer lako dođe do iritacije.
Vodite računa da kremu nikada ne mažete preblizu očima. Dovoljno je namazati do neke granice od 1 cm ispod oka, ili i više, ukoliko stavite veću količinu kreme. Krema će se sama razliti i ''popeti'', a ako je namažete preblizu, može ući u oko i iritirati ga.
Ne maže se ni na gornji, pokretni dio kapka, osim ako nije naznačeno na ambalaži da se smije. Ja mažem dio ispod i oko obrva.





Rosal kremicu sam spazila sasvim slučajno u supermarketu, okrenula je da pročitam sastav i učinila mi se ok. Košta negdje oko desetak maraka, nisam sigurna, a količina je 15 ml, nemojte da vas zavara velika fotografija.
Ranije su imali kremu istog naziva, u malo drukčijoj ambalaži, s bijelim poklopcem. Promjenom ambalaže, mijenjali su  značajno i sastav. Prijašnja je imala i parabene i petrolatum, ova nema.





Odmah poslije vode, na drugom mjestu je shea maslac, poznat po svom blagotvornom djelovanju na suhu kožu. Sadrži i kokosovo ulje, ulje sjemenki grožđa, nešto emolijenata (omekšavaju i vlaže kožu). Stearil, cetil i cetearil alkohol nisu isušujući alkoholi, već naprotiv. Mogu biti komedogeni ( djeluju okluzivno na pore i izazivaju nastanak mitesera ili prištića), ali me njihova komedogenost u okoloočnoj kremi ne zabrinjava, ne mažem je na ostatak lica, ispod očiju ne nastaju prištići :).
I kokosovo ulje ima visok komedogeni potencijal i ista stvar kao i kod masnih alkohola gore -u ovom slučaju me ne brine, čak je poželjno.
Dodani su i UVA ( butilmetoksidibenzoil metan ili avobenzon) i UVB ( etilheksil metoksicinamat ili oktinoksat) filteri, iako ne piše na ambalaži i nije naveden koji je SPF. Negdje sam pročitala da se ova dva filtera u istoj kremi međusobno destabiliziraju, pa možda od ove UV zaštite i nema ništa. Tu su još i benzil salicilat  i bumetrizol za koje pretpostavljam da imaju ulogu fotostabilizatora i da sprječavaju destabilizaciju gore navedenih filtera. O stabilizatorima je moje znanje vrlo skromno, ako griješim voljela bih da mi na to ukaže netko više informiran.

Ne bi škodilo da su stavili još koji antioksidans, pored vitamina E, koji u ovoj formi ( tokoferil acetat ) i nije neka velika korist za kožu.
Navedeno je da sadrži i kolagen, ali ja ne vjerujem da koža može iskoristiti kolagen iz kreme. Mislim da je to marketinški trik, kolagen iz kreme teško da prodre u dermis (dublji sloj kože s vezivnim vlaknima). Ako ništa, hidratizira kožu i ako ostane vani, na površini, pa barem to.
Na spisku sastojaka gliceril stearat je na visokom trećem mjestu, a okarakteriziran je kao blagi iritans, to je emulgator i ovlaživač. 
Ceteareth-20 i 12 masni alkoholi, koji ovdje imaju ulogu emulgatora, povećavaju propusnost kože, a mogu (i ne moraju)  biti onečišćeni drugim spojevima kao što je 1,4 dioksan, poznat kao vrlo štetan. Kreme koje sadrže ove spojeve se ne bi trebale nanositi na oštećenu, ozlijeđenu kožu.
Benzil alkohol može biti alergen, kao i sastojci s dna liste, geraniol, citronelol, heksil cinamal, dodani zbog mirisa, ali u pitanju je mala koncentracija.
Ja nisam imala nikakvih neželjenih reakcija.

Zaključak bi bio da je moglo i bolje, što se sastava tiče, a ako malo proučite sastojke ostalih drogerijskih okoloočnih krema, često ćete naći i dosta, dosta problematičnije stvari. Mene osobno ovdje ne brine ništa, ja ću je koristiti i možda kupiti opet jer mi se učinak sviđa.

Meni najviše smeta što je krema pakirana u ambalažu od jeftine i lagane plastike, a i bolje bi bilo da je u tubici. Ovako dok je sadržaj pri vrhu, dok je nova, može se zahvatiti prstima. Kako se krema troši to i vađenje postaje teže i baš me nervira ako imam duže nokte, što se uvuče ispod i što moram špatulicom vaditi proizvod.



Miris je blag, mene asocira na vrhnje za šlag. Osjeti se samo kratko, za vrijeme nanošenja .
Krema je nešto gušća, ali vrlo maziva. Nije teška ni masna. Ostavlja svilenkasto mekan osjećaj na koži. Nije jedna od onih superlaganih krema za koje već poslije pola sata imate osjećaj kao da niste ništa namazale. Daje dojam da je hranjiva. Zbog toga mi je dobra kao noćna, ali i kao dnevna njega jer ne treba dugo da se upije i zbog malo silikona u sastavu i korektor lijepo sjedne preko nje.



Koža mi je postala mekana, glatka i elastična.

Nemojte očekivati od ove kremice nerealne stvari, da će brisati bore i podočnjake i slično jer neće, ali će vam fino njegovati kožu ispod očiju, spriječiti njeno isušivanje zbog djelovanja hladnoće, vjetra, centralnog grijanja, teške šminke...

Ako od kreme ne tražite više, probajte.

Hvala vam na čitanju :*





You Might Also Like

30 komentari

  1. Gledala sam ovu kremicu danima,ali kako nista posebno ne nadjoh na netu o njoj odlucih se ipak za Biotenovu,a po ovome vidim da nije losa,cak naprotiv. Ali sledece je na listi kad potrosim ovu :-)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. nadam se da se nećeš razočarati, meni odgovara :)

      Izbriši
  2. Ja imam neku ziaja multivitamin, kupila je samo za hidrataciju tog područja jer znam da tamne podočnjake ni jedna krema neće izbrisati :) Ovu mozda i kupim kad potrošim spomenutu jer mi se sviđa sastav :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. čula sam i ja negdje da nije loša ziaja, a nikad se ne sjetim da je pogledam u CM-u, baš ću obratiti pozornost. Nisu me nešto oduševili njihovi proizvodi pa nisam kremu ni gledala, javi kakva ti je.

      Izbriši
  3. Stvarno izgleda kao super krema čisto da nahrani kožu :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. pa da, nije nikakva magija u teglici, ne cini cuda. ok hidratantna :)

      Izbriši
  4. Ovu kremu nisam nikad videla,ali mi se dopada kako si objasnila sastojke.
    Što se mene tiče možeš stalno tako,jer se ja ne razumem,pa onda čitam i učim. :)
    Inače počela sam da koristim Marigold antirid na bazi arganovog ulja,to je prirodna kozmetika,za sada sam zadovoljna.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti Emilija, i prije sam pokušavala objasniti sastav kod preparative :) Ponekad mislim da je to dosadno i da ne čita nitko i da samo ''prevedem'' što jednostavnije i kraće, ali ok, bit će prilike. Marigold mi nije dostupan, tako da ne znam ništa o brendu ni o prozvodima.

      Izbriši
  5. Kremicu nisam ranije nigdje vidjela (osim u tvojim godisnjim favoritima) :D Stvarno si je detaljno opisala, da i laici poput mene mogu razumjeti sve u vezi sa sastavom i hvala ti na tome... Djeluje obecavajuce pa mozda i obratim paznju na nju kad potrošim ove testere okoloocnih krema koje trenutno imam :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti :D Probaj, možda ti se svidi, cijenom je prihvatljiva.

      Izbriši
  6. Maaan, you're smart, ala si sastojke razlozila na proste faktore jer su inace kineska slova sto amra rece :D Pa sta ja znam, ko i svidja mi se, ko i mogla bih ovu pa valjda bude dobra i za noc i za ispod korektora. I will hold you responsible if it is crapy for me :kez:

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Amra je legendarna. 我不明白我不明白我不明白 hahahhaah

      Ako ti bude crapy, i oslijepiš, slobodno me tuži, samo me nemoj na fb pljuvati hahahah :P :D

      Izbriši
    2. 永远的头脑,不明白的第二个什么

      Hahahahah

      Necu, ostavljam to djecurliji :D

      Izbriši
  7. Hvala za ovakvu recenziju, oduševljena sam analizom sastava kreme! Puno pozdrava!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala tebi Sanela na komentaru, puno pozdrava i tebi :D

      Izbriši
  8. Odlicna recenzija ! Bas se vidi da znas o cemu pises,ovako bi svaka blogerica trebala analizirat proizvod...

    Nikolina

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti Nikolina, drago mi je da ti se svidio post. Ne zanima svakog kemija, pa nema razloga da na silu iscitava neke stvari da bi mogao protumaciti sastav. Postoje blogerice koje pisu o preparativi i one kojima je dekorativa zanimljivija, sve je to ok. I ja sama, u ulozi citateljice kod nekih kolegica citam samo postove o njezi koze, kod nekih npr. volim citati o ruzevima, dok neke ne citam nikako, ali volim njihove lijepe slike ili mi se lookovi svidjaju. Bitno je da imamo dosta izbora i da pronađemo sta nam i kod koga odgovara. Nije bas realno da svaka od kolegica bude svestrana. Puno pozdrava :)

      Izbriši
  9. Baš divna recenzija, nisam probala kremicu, ali primetim da pakovanje nije isto kao pre. Pa ni sastav, kako si napisala.
    Drago mi je da ti odgovara i jako mi se dopada kako si objasnila sastojke :)

    OdgovoriIzbriši
  10. Ja isto nisam nešto pridodavala puno pažnje koži oko očiju, no kako vrijeme ide vidim da moram pomalo bar. Meni je koža oko očiju uglavnom bila uvijek normalna i nezahtjevna. No zimi mi malo bude suša jer mi lice bude suša. Fakat bi trebala nabaviti neku kremicu za to područje :D zasad mi plava nivea odgovara.

    Super je recenzija, i super mi je kako fino objasniš sastojke i kako djeluju :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. hvala teky, zavidim ljudima koji koriste plavu niveu i lice im je super. nije fer stvarno :D

      Izbriši
  11. super recenzija i hvala što lijepo objasniš sastojke

    OdgovoriIzbriši
  12. Znaci ovu kremu mogu da probam u borbi protiv grisa...?

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. nece ona pomoci u borbi protiv grisa, nema nista u sastavu sto bi djelovalo keratoliticki, odnosno potaklo ljustenje i obnovu koze. za to je bolje potraziti nesto s glikolnom ili mlijecnom kiselinom u sastavu, ne prejako da ne iziritira taj osjetljivi dio, ili mozda najpametnije otici dobroj kozmeticarki da to rijesi mehanicki. ja srecom nemam s tim puno problema pa ni iskustva oko uklanjanja, samo prolazi, ako ne prodje mjesecima, ja ga bocnem sterilnom lancetom i istisnem. ne bih preporucila da to netko radi na svoju ruku, moze se inficirati a i boli.

      Izbriši
    2. nema na čemu :) i drugi put

      Izbriši
  13. Izgleda kao ok krema :) Imam 20 godina i mješovitu kožu, pa me zanima, da li trebam već početi s nekom preventivnom njegom oko očiju? ..Inače za to područje koristim kremu za lice od Ziaje, ali mi se čini ipak malo preteška za to područje, strah me da ne izazovem kontra efekt u budućnosti .
    Koje biste mi kreme preporučili,za mlađu kožu, s vitaminima? Unaprijed zahvaljujem, blog je superrr :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. nikad nije rano da se krene s hidratacijom. ne trebaju ti teske kreme jos uvijek, ali neke lagane dolaze u obzir. ne bjezim ja ni od krema za lice da se koriste okolo ociju, ali ako im je sastav ok, ako nemaju previse agresivnih sastojaka. ne vjerujem da ti Ziaja moze izazvati neke probleme, jedino milije na tom podrucju ako je previse okluzivna. za tvoje godine i potrebe su sasvim ok i balea kreme, poput one s ureom. ili ako vise volis eucerin, ima finu okoloocnu hidratantnu, aquaporin.
      meni je fina i afrodita kamilica okoloocna, ali ona je teza, nju mazem nocu.

      Izbriši
    2. Probat ću s Baleom...Puno hvala na odgovoru :)

      Izbriši

Facebook

Obrazac za kontakt