Balea krema za ruke njega ruku

Balea My Golden Twenties & 50's forever; univerzalne kreme

12:13Anela


Novitet u Balea asortimanu, dvije univerzalne kreme za njegu kože tijela, ruku, lica i usana. Ja sam ih uzela za mazanje ruku, na licu ih ne bih koristila, a ni na usnama, jer su parfemisane, a i komedogene. Za tijelo je količina premala.

Naravno da sam ih kupila zbog ambalaže :D. Meni su preslatke, malene i lagane i stanu u svaku torbu. U torbi ih ipak ne bih nosila, iako sam namjeravala. Kad se skine zaštitna folija, poklopac se vrlo lako otvara. Sklizne sam, bez ikakvog uloženog napora. Zato, ako namjeravate kreme nositi u torbi, zaštitnu foliju ne skidajte sasvim. Dok je folija bila zalijepljena, poklopac nije spadao. Moje kreme će ipak uljepšavati moj radni stol.



Dolaze u limenoj kutijici i količini od 30 ml. Cijena je 2.5 marke ili oko 1.25 euro. Nije puno, ali ni malo kad se usporedi s ostalim Balea losionima i kremama za tijelo, koji dolaze u pakovanjima od 200 ili čak 500 ml.


Krema 50's forever (trešnja) 



Miriše na Maoam karamelice s okusom trešnje :D. Meni se miris jako sviđa, ne guši i ne davi.


Krema My Golden Twenties (ruža i lavanda)




Meni ne miriše ni na ružu ni lavandu nego ima onaj zagušljivi miris kad malo odstoji. Ne osjeti se jako, osim ako baš ne približite nos skroz do kože, a ja to tako radim, njuškam ruke stalno. Ja ga ne volim. I slavni Badem losion mi je tako mirisao kad se tek namaže i zbog toga i omrzao i još nešto njihovo, ali se trenutno ne mogu sjetiti šta, čini mi se onaj Soft-ol balzam losion za tijelo.
Znam da je ovaj osjećaj sasvim individualan, ali ako vam smeta taj mutirani Balea miris, imajte ovo na umu.

Sastav im je skoro identičan, s tim da trešnja ima BHT (butil hidroksitoluen, konzervans), a lavanda-ruža alfa-izometil jonon (mirisna komponenta) na posljednjem mjestu. Oba su alergeni i iritansi, BHT nešto više ozloglašen. Ovdje su u jako maloj količini, ne bi trebali škoditi.
Kremice su na bazi glicerina, imaju u sastavu nešto emolijenata, shea maslac i kokosovo ulje, malčice silikona. Parabene i parafin nemaju.

Po teksturi su mi vrlo vrlo slične Balea plavoj kremi, sa shea maslacem, ovoj:

Čini mi se da im je i sastav jako sličan, a i njega. Moja koža ruku (normalna, ponekad isušena) ih upije brzo, ali neko vrijeme ( 15-20ak min) na rukama osjetim blagi uljani sloj. Ništa što bi mi smetalo. Ruke su poslije nanošenja mekane i glatke.

Neće pružiti neku vanserijsku njegu, ako vam je koža jako suha i ispucala. Za moju kožu su ok i dovoljne, dok su mi npr. oni Balea losioni za ruke u pakiranju na pumpicu (vanilija i malina) bili preslabi i vodenasti.
Vjerovatno ću uzeti još jednu trešnju, dok ih ima. Šareno pakovanje i lijep miris me motiviraju da ruke mažem češće, a rezultat se itekako vidi.


Jeste li ih probale već? Kakav je vaš utisak?

Hvala na čitanju! :)

You Might Also Like

30 komentari

  1. Već par dana ih gledam po raznim blogovima i na Instagramu...moraću da nabavim makar ovu od trešnje (ako ih i dalje ima, jer sam čula da ih je već teško naći). Neki ovu drugu porede sa mirisom klasične Nivea kreme, koji se meni ne dopada, tako da izbor pada na trešnju. :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. meni klasicni miris nivee ne smeta, nije mi nesto posebno lijep, ali ok, a ova krema me ne asocira na niveu vec bas na nesto u pozadini nekih balea proizvoda, a ne volim taj miris :D tresnja mi se svidja.

      Izbriši
  2. Kutijice su prelijepe :) Moram i ja nabaviti ovu od tresnje :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. jesu, skroz su girly, kao za djevojcice. volim ja to ponekad, kad je ovako u retro duhu :D

      Izbriši
  3. Probala sam vec, i mnogo mi se svidjaju! :)
    Odlican post!

    Nikoleta, xoxo

    http://nljuljduraj.blogspot.com/2015/01/motd-neutral-look.html

    OdgovoriIzbriši
  4. Kupila sam ovu kremicu sa trešnjom nedavno, zbog ambalaže isto kao i većina xD I ja koristim za ruke, ponekad usne namažem. A ovu Sheabutter kremu sam isto imala i potrošila, koristila sam je za telo i bila sam zadovoljna (imam suvu kožu).

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. i ja sam potrosila jednu shea i jednu balea soft, ove me po teksturi i njezi bas podsjecaju na shea, ona mi je bolja bila. solidna krema.

      Izbriši
  5. Golden twenties sam odmah uzela jer nisam mogla da joj odolim, a 50's forever sam danas kupila :) Žao mi je otvorit jer mi je preslatka. Ja ih koristim za ruke, i ponekad za usne, ali su mi odlične. :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. ja sam ih otvorila odmah, nisam mogla izdrzati :D sreca pa su male i brzo se trose. nemoj samo napraviti moju pogresku pa sasvim skinuti foliju, nigdje ih neces moci ponijeti poslije.

      Izbriši
  6. Preslatke su, moram ih nabaviti :D

    OdgovoriIzbriši
  7. Odgovori
    1. ma i ja sam tako, a ispalo je da nisu ni lose, super :D

      Izbriši
  8. Naravno da sam ih kupila zbog slatkog pakovanja :DDD
    Nameravam da ih koristim samo za ruke, mada mi ni za to
    ne trebaju jer imam krema i krema. Baš sam
    planirala da strpam u torbu jer su malene i zgodne, no dobro si napomenula da ne
    skidam komplet foliju(mada sam uglavnom freak pa kad god
    mogu, ne odlepim celo :D ) Nisam ih još otvorila, sad se samo slikaju :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. naravno :D sve isto kao i kod mene.
      nemoj ponoviti moju grešku :D dok su bile nove mislila sam kako je dobro sto im se poklopac ne skida tako lako, a eto..prevarih se :D

      Izbriši
  9. Ma i ja bi ih samo zbog embalaže imala jer je predivna. No ipak ču se samo za onog što miriše na bonbonice od trešnje odlučit :)

    OdgovoriIzbriši
  10. I ja sam ih kupila pre par nedelja. Za ruke su odlicne i ne bih drugacije koristila. Po gotovo ne za lice.
    Meni je iznenadjenje kremica od lavande i ruze. Bila sam ubedjena da mi se miris nece dopasti a ipak mi se svidja. :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. da, ni ja ih ne bih mazala na lice ni na usne, za ruke su mi dobre. super pa ti se svidjela lavanda/ruža :D

      Izbriši
  11. Ja sam isto uzela ovu od trešnje zbog ambalaže i namjeravam ruke mazati sa njom.. Super da si spomenula ovo da ne skidam foliju :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. nemoj :D necu ni ja kad kupim jos jednu trešnju, ako nađem

      Izbriši
  12. Kako je ovakvo pakovanje sjajan marketinški potez, malo ko bi ih kupovao da nisu ovako slatke kutijice :D
    Nisam ih kupila, nema DM-a blizu mene, a nisam se setila da pogledam u nekom kad sam bila u centru, verovatno će se rasprodati dok ponovo odem.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. ma nego šta, koje su to lopine kod njih u marketingu :D
      možda i neće, možda uhvatiš, ako ne, nije da se ne može bez njih :D

      Izbriši
  13. Kupila sam ih samo zbog izgleda pakovanja. :D Predivna ambalaža :) Treba ovih dana da ih probam, ali bih da ih uslikam, ali ovde nema sunca ni za lek, a moj fotić ne radi kad nema sunca, ne znam zašto odbija saradnju, deprimiran je i on kao ja. Za ručice i telo će poslužiti, pa ću videti kakva je nega za moju kožu i posle ću da ih čuvam zbog slatkog pakovanja, taman za moje igle i sitnu dugmad :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. zbog ambalaže, kao i svi :D
      šteta što se malo bolje ne zatvaraju ali ok...
      kod mene isto, nema sunca nikako. za proizvode mi je lako, ali za swatcheve.. baš ne mogu ništa da uslikam

      Izbriši
  14. Istina, ja baš i ne patim na lijepu ambalažu, ali ovo je preslatko, mislim da bi ovo bio jako lijepi poklon dragoj prijateljici :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. slažem se sanela, mislim da bi se dosta žena obradovalo ovim kutijicama.

      Izbriši

Facebook

Obrazac za kontakt