Bourjois Catrice puderi

Catrice Nude Illusion tekući puder, 010 Nude Ivory

10:40Anela


Nude Illusion je novi tekući puder u Catrice asortimanu, koji se na našem tržištu pojavio krajem prošle godine. Možete birati između 5 nijansi. Moja je 010 Nude Ivory, najsvjetlija, neutralna i sigurno jedna od najsvjetlijih nijansi drogerijskih pudera. Sve do prije mjesec dana bila je svijetla i za mene, a ja sam Bourjois HM 52 nijansa preko zime. Mogla sam možda kupiti i 020 Rose Vanilla, ali nisam je ni uzimala u obzir zbog ovog Rosy u nazivu, ali gledajući swatcheve, vidim da nije baš jako roza. Ja sam dosta neutralnog podtona pa mogu iznijeti i roze i žute nijanse, ako su mi dovoljno svijetle. Uvijek probajte sve testere prije kupovine :D.
Pakiran je u bočicu od mat stakla, na pumpicu. Pumpica dobro radi i vodite računa da je ne stiskate prejako. Jednom sam u žurbi stisnula momački, a otvor pumpice nije bio okrenut prema nadlanici nego prema meni pa mi je mlaz pudera završio po majici :P.

Miris je neutralan, blag, skoro neprimjetan. Čim završim s nanošenjem pudera, više ga ne osjetim. Nije intenzivan miris kao kod njihove BB kreme ili Photofinish pudera.



Puder je polumat na licu, nije sasvim matirajući. Na ambalaži piše luminous matt, a to bi bio neki prirodni mat finiš, uz suptilan sjaj. Ja volim ovakav finiš, ne volim sasvim mat pudere.

Prekrivanje je srednje, meni ovo također odgovara. Prekrije crvenilo i manje nepravilnosti, ujednači boju kože. Možete nanijeti više pudera i dobiti veću pokrivnu moć, ali tako se puder više i primijeti. Za večer bi prošlo.

Lijepo izgleda kad ga tek nanesete, ali moram vas upozoriti da se jako uhvati za isušena, dehidrirana područja i ne izgleda dobro ako imate takve dijelove na licu. Dok su nam trajale one hladnoće oko Nove godine, ja sam često bila vani i nisam ni primijetila koliko mi se koža isušila i isperutala dok nisam nanijela ovaj puder.
U početku je lijepo izgledao na licu, ali kad sam se nakon par sati pogledala u ogledalo, UŽAS! Naglasio je baš sve ljuskice, ljepše bih izgledala da ga nisam stavila nikako.
Malo će koji puder i zamaskirati takvu kožu, nažalost. Bourjois Healthy Mix  i Rimmel Match Perfection, moji omiljeni puderi, barem ne naprave situaciju da izgleda još gore. Ne čine ni oni čuda po ovom pitanju, ali barem takvo stanje kože ne naglašavaju dodatno.
Potreban je dobar piling i dobra hidratacija da se problem riješi pa tek onda staviti puder.


Ne matira naročito dobro, ali to od tekućeg pudera ja ne tražim, nego izbjegavam sve koji bi mogli matirati i isušiti kožu. Otprilike nakon par sati primijetim lagano prosijavanje na T-zoni, a ako nosim kameni puder, onda sam mirna duže, oko 3-4 sata bez izbijanja sebuma.
lijevo bez pudera, desno Nude Illusion 010 Nude Ivory

lijevo bez pudera, desno Nude Illusion
Nadam se da se može vidjeti na fotografiji taj ''luminous matt'' efekt, kako su ga nazvali. Ten ne izgleda umrtvljeno i zamatirano bez imalo sjaja, a ne vidi se ni neki upadljivi sjaj.
Primijetila sam da ima dana kad ovaj puder stvarno lijepo izgleda na mojoj koži, dok ima dana kada mi se uvuče u borice i pore i naglasi ih i istakne. Očito zavisi dosta od podloge koju nosite ispod, pa nemojte ga odmah otpisati, ako primijetite isto, probajte preko druge kreme ili primera.
Sve to dosta zavisi i od tipa kože, pa ako ste sretnica s normalnom kožom ili suhom, bez viška sebuma i bez dehidriranih dijelova, ovaj puder bi vam se mogao svidjeti. Vjerujem da bi odgovarao i djevojkama koje imaju mješovitu kožu, uz matirajući puder preko.
Puder na mom licu nije oksidirao. Kakvu nijansu dobijem na licu kad ga nanesem, takva nijansa i ostane. Ako se vama desi da oksidira ( a pročitala sam negdje da se nekome desilo, ne mogu se sjetiti kod koga), probajte ga nanijeti preko baze za puder, ako već niste, jer baza je barijera između kože i pudera pa može riješiti taj problem.

Meni osobno nije ni u top 5  tekućih pudera, s obzirom na to kako se ponaša na mojoj koži, a očekivala sam da će mi odgovarati. Sviđa mi se kakav mi je kad mi je koža u dobrom stanju, ali češće nije, a najgore što to vidim tek kad nanesem puder, gdje se to opet počela isušivati, inače se ne primijeti.

Očekivala sam više i čini mi se da mi je Photofinish više odgovarao, ali sam ga u međuvremenu potrošila i nemam ga da ih usporedim, a svakako je povučen iz prodaje, pa vam možda i ne znači ništa ova informacija. Sastrugala sam posljednje kapi Photofinisha s bočice kako bih usporedila svočeve jednog i drugog ( na fotografijama niže ).

sastav:
AQUA (WATER), ISODODECANE, COCO-CAPRYLATE, TALC, HYDROGENATED TETRADECENYL/METHYLPENTADECENE, LAURYL PEG-8 DIMETHICONE, PROPYLENE GLYCOL, POLYETHYLENE, DISTEARDIMONIUM HECTORITE, NYLON-12, SODIUM CHLORIDE, HDI/TRIMETHYLOL HEXYLLACTONE CROSSPOLYMER, CAPRYLYL GLYCOL, TOCOPHERYL ACETATE, ORYZA SATIVA (RICE) POWDER, SODIUM HYALURONATE, DISODIUM EDTA, METHICONE, HYDROGEN DIMETHICONE, PTFE, SILICA, ETHYLHEXYL METHOXYCINNAMATE, ZINC OXIDE, SODIUM DEHYDROACETATE, PHENOXYETHANOL, HEXYLENE GLYCOL, CI 77491, CI 77492, CI 77499 (IRON OXIDES), CI 77891 (TITANIUM DIOXIDE)

Ne bi trebao izazivati akne ni začepljene pore, osim ako vam ne smeta talk. Meni se talk nikada nije pokazao kao komedogen. Naveden je kao blago komedogen sastojak, pa zavisi od tipa vaše kože. Nekome neće naškoditi, a nekome može izazvati bubuljice. Lista sastojaka ne ide u beskonačnost, što je uvijek plus kod mene. Moram skrenuti pozornost na propilen glikol, mogući iritans, kao i polietilen ( u manjoj mjeri ). Tu su i neki konzervansi upitne sigurnosti, ali nisu ni na ozloglašenoj ''red flagged'' listi. Nije krcat parfemom, što mi je opet super.  U usporedbi sa sastavom ostalih tekućih pudera koje sam imala priliku probati, ovaj je stvarno ok.
Dodali su i SPF, ali nisu naveli koliki je. Filteri su oktinoksat i cinkov oksid (kombinacija kemijske i fizičke, mineralne zaštite). 

Swatchevi i usporedba nijanse s Bourjois Healthy Mix 52 i Catrice Photofinish 010 puderima




Bourjois Healthy Mix 52 puder je možda za pola nijanse tamniji, ali žući. Mrvicu je slabijeg prekrivanja.



lijevo Photofinish, desno Nude illusion

Catrice Photofinish puder je više žut, ali i tamniji, gušći, na licu teži i s više prekrivanja. Ovo neka vam bude orijentir samo ako ste imale nekada Photofinish, više nije u prodaji.

Puder Nude Illusion ne bih ponovo kupila. Možda mi bolje ''sjedne'' kad dođu topliji dani, mada sumnjam, jer problem s isušivanjem kože obraza imam tokom cijele godine. Vidjet ćemo.

Jeste li ga probale i kakvi su vaši dojmovi?

Hvala na čitanju :*

You Might Also Like

31 komentari

  1. Super mi je i imam ga u toj nijansi ali meni oksidira :/

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. meni ne. baš je to relativno. još sam negde pročitala da se to djevojci desilo. nisu neke pare, ali opet :/ bezveze.

      Izbriši
  2. Imamo iste perlice :D Odlična recenzija i na tebi lepo izgleda, ali si potvrdila moje mišljenje da ovaj puder nije za mene, verovatno bi skliznuo brzinom svetlosti. Eh, šta su im potrebna ova eksperimentisanja, a pritom izbacuju divotu od Photofinish-a... :(

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. :D hvala ti.
      Izgleda fino kad se tek stavi, ali nažalost nije lijep već nakon pola sata-sat nošenja. stvarno mi je bilo žao photofinisha, još ga nisam uspjela uhvatiti na sniženju kad su ga povlačili, koštao je samo 2 eura. ja zatekla prazan stalak. niti jednu nijansu mi nisu ostavile šminkare :P

      Izbriši
  3. Znaci ipak nije za mene. A bas sam mislila da ce mi zameniti Photo finish.

    Na tebi lepo izgleda. :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. ako imas slične probleme kao ja, onda ne, nije za tebe, a ni za mene. hvala ti :)

      Izbriši
  4. Ako ističe suhe dijelove lice onda baš nije za mene jer ja toga po obrazima imam zahvaljujući ostatcima od bubuljica :P . Mislim da je jedni puder koji ne ističe suhe dijelove Rimmel Lasting Finish, bar meni. Šteta baš jer mi se činio obećavajući, a sviđa mi se i finiš koji ostavlja :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. meni rimmel lasting finish, rimmel perfect match, rimmel wake me up ( kod zadnja dva je nijansa problem) i bourjois healthy mix odgovaraju, oni mi ne naglase tako ruzno ta suha podrucja. finiš je lijep kad se puder tek nanese, priznajem :D.

      Izbriši
  5. Šta bi bilo tek kad bi ti imala profesionalni fotoaparat ? Tek se onda ne bih mogla nagledati tvojih slika :-D Ne bih kupila ovaj puder nakon tvoje recenzije, vidim da nije za mene. :-*

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ema :* :D hvala ti. Ako se i ti mučiš s ljuskicama na licu i dehidriranom kožom, onda nije za tebe.

      Izbriši
  6. Kako lijepo izgleda na tvom licu, bas steta sto nije zahvalan po pitanju suhih dijelova :(

    OdgovoriIzbriši
  7. Ja nemam puno suhih dijelova, ali zato imam masnih :-D Ne volim ni ja potpuni mat, ali ne volim ni da mi sklizne....:-)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. meni zao sto sam dosta ocekivala, a eto... nije neki gubitak. :D potrosit ce se mozda kad i ako dovedem kozu u red :D

      Izbriši
  8. Ja ga probala i solidan mi je, mada me nije sad nesto ni odusevio. Nije mi jasno sto povlace Photofinish, meni istina nije bio ni on nesto sjajan, ali znam da ga je dosta cura voljelo. Mozda ga ubace opet u onim jesenjim novitetima.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. nadam se da hoce, mada sumnjam. :/ mozda bude neki reformulirani fotofinis, bilo bi dobro.

      Izbriši
  9. Uzimam u razmatranje! Stvarno ti na licu izgleda super

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. marijana, ako nemas problema s dehidriranom kozom, onda razmotri. hvala ti :D

      Izbriši
  10. Deluje fino, nije presvetao, ali na tvom mestu ja ne bih ni nosila puder.

    OdgovoriIzbriši
  11. Meni je ovaj puder super, ali ga nosim naveče, za dan mi je nekako ipak prejak :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. on je dosta tekuce konzistencije i ne osjetim ga na licu, meni nije "tezak" ali vjerovatno tako moze izgledati kad se skupi na nekim dijelovima lica. fino pokriva, i ja cu ga nositi navecer kad se ne vidi dobro :D

      Izbriši
    2. Mislim da sam se pogrešno izrazila, nije on toliko prejak koliko ima tendenciju da postane cakey, naročito na mojoj suvo normalnoj koži xD

      Izbriši
    3. e jest, bas je cakey, i meni takav postane cesto :/ razumjele smo se sad :D :*

      Izbriši
  12. baš lijepo izgleda na licu, a ja sam uvijek u potrazi za jako svijetlim puderom, meni je skoro sve pretamno na tržištu :/

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. pogledaj onda ovaj, bas je svijetao. ako bude i on taman, ne znam za svjetliji kod nas. ima flormar bas svijetle, bijele, ali mi nisu njihovi puderi nesto... ja nedavno na snizenju na feelunique uganjala rimmel lasting finish 103, nama su ga prestaki uvoziti.

      Izbriši
  13. mej aj dzst sej det ju ar priti? Ovo nije puder za mene pa makar nesto da pribiljezim :D :*

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. tenkjuuuu :* steta sto blogger nema stikere da nakacim ono ludo magarence sto skakuce i trci sretno :D

      Izbriši
  14. gdje se ima kupiti ovaj puder u Sarajevu i koja je cijena? hvala :*

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. U svakom CM-u koji ima Catrice stalak, a mislim da ima svugdje. Zaboravila sam cijenu, oko 13 km čini mi se.

      Izbriši

Facebook

Obrazac za kontakt