Golden Rose maskara Max Factor

Golden Rose maskare

20:23Anela

Preporučiti nekome dobru maskaru kao i kremu ili puder za lice, zaista nije lako. Potrebe kože su različite od osobe do osobe, a jednako tako priroda nije bila darežljiva prema svima, pa neki imaju divne duge i guste trepavice, a neki kao ja, nemaju. Ni duge, ni guste, a ni uvijene :D


Od maskare tražim da mi ne slijepi trepavice, da ima dobru četkicu koja razdvaja i počešlja, po mogućnosti gumenu, da ne ostavlja grudvice i da se ne osipa ispod očiju, da trepavice dobiju malo na volumenu i dužini i da nije toliko teška da spusti moje ionako ravne trepavice, koje moram uvijati. Nemoguća misija? Možda i jest, zato ja fino zalijepim umjetne trepavice za svaku posebnu priliku, ali svaki dan se ne bih htjela s tim zamarati, niti imam volje niti imam vremena za to.

Nisam mjerodavna osoba da poredim skupe, HE i jeftine maskare, od skupljih sam probala jedino Chanelovu Le Volume maskaru i bila mi je odlična. Pod terminom ''skuplje maskare'' ne podrazumijevam Loreal, Bourjois i ostale maskare drogerijskih brendova, to su mi neke iz srednjeg cjenovnog ranga. Zato jesam probala svašta od jeftinijih brendova i ono što sam ja sa sigurnošću primijetila jest to da nema neke razlike između jeftinijih maskara i onih koje koštaju 20 i više maraka. Pogotovo ako već imate lijepe trepavice, razlika se stvarno ne vidi. Moje oči nisu osjetljive, nikada mi nisu zasuzile zbog neke maskare, pa s tog aspekta također ne mogu reći ništa pametno, govorim samo o izgledu na trepavicama i efektu koji daju.
Od jeftinijih maskara su u posljednje vrijeme dosta bile hvaljene na forumima i blogovima su i Golden Rose maskare. Ove koje ću ja danas recenzirati koštaju oko 3 marke, ova u metalik rozoj ambalaži košta 5. Nažalost, ne mogu reći da sam zadovoljna i da sam pronašla svoju savršenu maskaru među njima. Sve ove maskare imaju jednu zajedničku manu: jako su suhe! Dolaze fino oblijepljene celofanom, što je za svaku pohvalu, jer znam da nitko prije mene nije otvarao ''samo da vidi četkicu'', te se maskara nije osušila iz tog razloga, nego im je jednostavno takva formula. I brzo se osuše. Ako vam neka od ovih maskara odgovara, možda i nije problem izdvojiti 3 marke svakih mjesec-dva za novu. Probala sam osim ovih i crvenu 3D i VolumeX4 i nijednom maskarom se nisam oduševila. Volim GR sjenila, rumenila, lakove, a pogotovo ruževe, ali mi maskare ne odgovaraju nikako.
Žuta, roza i narančasta maskara izgledom ambalaže jako podsjećaju na Maybelline. 

Golden Rose Maxime Eyes maskara

Maskara obećava volumen i podizanje trepavica, ima četkicu koja je u sredini blago sužena, ove silikonske bodlje su na sredini malo kraće, a prema krajevima četkice su duže.

Ova maskara na mojim trepavicama ne pravi nikakvu razliku. Samo ih tek malo oboji da bi se moglo reći da je maskara tu, ali nigdje volumena ni podizanja a ni dužine pogotovo.


Golden Rose City Style maskara
Ova mi je maskara nekako najbolja od ovih, nije savršena, ali joj dajem prolaznu ocjenu. Mislim da bi bila odlična nekome s lijepim trepavicama. Četkica s jedne strane ima kraće bodljice i pomoću njih bolje nanesem proizvod na trepavice, dok ovaj duži kraj koristim kad ih želim raščešljati i ravnomjerno rasporediti maskaru. Koristim je tako da četkicu rotiram oko njene osi dok maskaru nanosim na trepavice i tako mi najljepše izgleda.

Maskara obećava i volumen i dužinu, i razdvajanje i uvijanje i jaku crnu boju. 

Da razdvaja i blago produžava, to stoji, a ja volumena i te ultra crne boje ne vidim. Trepavice sam prethodno uvila, tako da ni to nije do maskare.

Golden Rose Cat Walk maskara
Možda mi je ovo najbezveznija maskara od svih GR. Ja je definitivno više neću kupovati. Doduše, ona ni ne obećava prividno produžavanje trepavica, samo volumen i da malo volumena pri korijenu, ali meni to nije dovoljno i ova maskara mi jednostavno ne odgovara.

Ima ovu neku čudnu četkicu, s naizmjenično postavljenim dužim i kraćim bodljama, ne razumijem zbog čega ni šta bi trebala raditi,

meni očito ne radi ništa :)

Definitive Volume and Lenght maskara
Još jedna u ''ne radim ništa trepavicama'' kategoriji.
Četkica je slična onoj kod žute maskare, malo labavija pa nemam potpunu kontrolu nad njom, lako se savija i nisam u mogućnosti dobro počešljati trepavice. Ova maskara je nešto skuplja, kod mene košta 5 km, ali i dođe nešto više proizvoda, 12 ml, dok ove prethodno spominjane imaju po 9 ml.

Trepavice djeluju dosta duže na fotografijama samo zato jer je kut slikanja takav, slikala sam odozdo i vrlo blizu, zadnju fotografiju ispod neonske sijalice. Malo ih produži, skoro neprimijetno, oboji i počešlja i to je to.


Da ne ispadne da se žalim bez razloga i da nije do maskara već do mojih jadnih trepavica, evo dokaza da mogu biti ljepše, i da se nešto njima ipak može uraditi ako potrefim na dobru maskaru. U pitanju je Max Factor Clump Defy:

gore jedan sloj i dnevna svjetlost, dolje dva sloja i slikano ispod neonke

Još jednom ponavljam da je ovo moj subjektivni dojam i da nekome ove GR maskare vjerovatno i odgovaraju, dok ih djevojke toliko hvale. Sigurno je dobar osjećaj kada pronađete odličnu maskaru za 3 marke :D Ja vam savjetujem da probate barem City Style, ona mi se svidjela najviše i jednio bih nju kupila ponovo.

Imate li neku od ovih maskara, kako su se vama pokazale?

Hvala vam na čitanju :*

You Might Also Like

42 komentari

  1. Ja imam bas tu city style i meni je najbolja, evo kupujem je vec drugi put, a jeste problem sto se malo brze osusi ali za tako nisku cijenu mogu svaki mjesec da ih mijenjam :)) Ova clump defy je dobra ali kao i za masterpiece i masterpiece max, ne daje mi se toliko novca na maskaru kada mi je ova city style vec tako dobra :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. znam da je ti voliš :) ma kupi odmah nekoliko da imaš uvijek svježu u šteku :D i meni je essence i love extreme roza jeftina i dobra :)

      Izbriši
    2. http://www.neatorama.com/wp-content/uploads/2009/01/304111133_6b97ab465c.jpg

      Sta?? Ne budu vam ovakve trepavice?? :D Nemoguce!! Ne izvlacite dobro cetkicom heheh

      Izbriši
    3. Hahahaha, gdje ovu izvuce :D

      Izbriši
  2. Čudno O.o Ja imam žutu i ona i 3D su mi najbolje maskare ikad. Još jedan dokaz da je maskara najindividualniji proizvod, zajedno sa šamponom, meni čak i više od pudera.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. slažem se :) i krema za lice, i to je tako teško nekome preporučiti.

      Izbriši
  3. Imam City style i nije mi baš nešto, ja je zbog Melise uzela :D nije mi žao jer nisam propala za 4KM koliko je kod nas ali ubjedljivo naaaajbolja maskara mi je MF Clump defy, vrijedi mi svake marke :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. dobra je, dobra :) i meni se sviđa, ali mislim da ipak ne vrijedi onoliko, ja je uzela na snizenju :)

      Izbriši
  4. Probala sam narandžastu i pink i narandžasta mi je puno bolja, ali slazem se da su suhe, za cas se osuse, i bez obzira sto su jeftine, necu ih vise kupovati. Radije cu kupiti Essence MA maskaru koja je savrsena, a samo 6 km.
    Perfect volume x4 sam takodje probala, ali ona je nekako previse kremasta, kao da je prepunjena, pa me redovno ulijepi, iako je kad se malo potrosi super, i daje fenomenalan volumen.
    Ali ona nova zlatna je 3 klase iznad svih tih, ako nisi probala probaj obavezno, mada kao sto kazes, nezahvalno je to preporucivati. :-)
    A meni tvoje trepavice ljepse izgledaju sa tom zadnjom sjajno pink GR neko sa MF, ali mozda je to do slike, ti znas kako to izgleda uzivo,

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. meni je dobra essence i love extreme, ali roza. joj kako me mamite s tom novom zlatnom, taman kad sam odlučila ne kupovati GR maskare, a kao da vidim, kupit ću je :D
      jest do slike, primakla sam aparat sroz do oka, pa izgledaju duže trepavice :D teško je baš potrefiti isti kut slikanja.

      Izbriši
  5. Odličan post (kao i obično), slike su savršene i baš se super vidi razlika između pojedinih maskara.

    Ja isto jako volim Clump Defy, ali ona zlatna GR mi isto nije loša, skroz mi je solidna za svaki dan iako mi je Clup Defy ipak bolja ali je i duplo skuplja. Meni je Le Volume de Chanel isto bila više nego odlična ali nakon što je se malo posušila, a mislim da ću probati i ovu City Style jer nije skupa a baš me zanima kakva će meni biti. :***

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. e jos zlatnu da kupim i ako mi ona ne bude valjala, definitivno vise niakd necu gledati maskare od GR :D

      Izbriši
  6. Ja probala žutu, isto mi nije nešto…. ali meni maskara mora biti zaista posebna jer su mi trepavice skroz tanke i kratke… ali ja se kunem u GR zlatnu, meni je ona odmah iza moje omiljene ysl shocking

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. i moje su takve, i meni treba čudo od maskare :D zlatna je na spisku ;)

      Izbriši
  7. City style imam i služi za dnevno šminkanje i daleko je od toga da mi bude omiljena maskara :) Ostale nisam probala. Max Factor maskare jako volim, nisu me nikada razočarale (tu su negdje i Deborah maskare), a Clump Defy želim da probam :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. ma jest, baš je dnevna. ja neću dnevnu, šta će mi dnevna maskara kad nemam trepavica, treba mi neka bogata. I ja volim Deborah, onu za volumen s crno-bijelim čepom, a i MF su mi bile ok sve, samo kad potrefim na neotvorenu :/

      Izbriši
  8. Ja ne mogu vjerovati da ti bas niti jedna ne valja. Ja probala prvu ikad njihovu i to 3D i odusevila se i nije mi presuha. Taman mi je da se moze odmah koristiti bez problema, a opet koristim je 5 mjeseci i jos mi je odlicna, a kod mene je to bas cudno, jer mi svaka maskara traje max 3 mjeseca i onda je bas svaka za kantu. Sad imam u planu city style probati. Ne znam, meni je 3D puno bolja od svejedne Essence maskare, a probala sam stvarno puno njihovih, i trepavice kao da su mi ljepse nego kad sam koristila Essence, mislim da su mi te maskare i unistile trepavice. Ne volim za maskaru davati puno, jer mi traju oko tri mjeseca i volim ih isprobavati, i uvijek imam nekoliko komada, al od kako imam 3D nisam kupila niti jednu drugu. Trenutno je jedna maskara u mom neseseru.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. ako imaš fine trepavice vjerujem da možeš pronaći neku za sebe, baš super ako ti odgovara 3D, još je i cijena super.

      Izbriši
  9. Imam cat walk i slažem se s tobom, baš je suha. Za neku dnevnu varijantu i može proći. Ustvari, baš mi fino iščešlja trepavice i to stavim kao prvi sloj, a onda stavim neku drugu maskaru preko :-P
    imam još i city style koji nisam još probala. Prvo sam mislila da je do mene, znam da je nitko nije otvarao, ali kao da jeste ...čak sam probala i onu foru ''za produžetak maskare'' ---zagrijati + dodati kap dvije one rastvorine ali ni to nije pomoglo (bila je tečnija čitavih satak vremena). Nadam se da će CS biti bolja

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. to kombiniranje maskara može biti dobra stvar, recimo staviš jednu za volumen, pa onu za produženje preko, ali meni se tako slijepe trepavice, a i nekako mi mrsko toliko se trepavicama baviti kad mi se uvijek negdje žuri, da mi je naći jednu savršenu, što sve radi :D

      Izbriši
  10. preskačem, pročitala sam već jednu recenziju sa dojmovima sličnima tvojim.
    A za šanelušu se slažem da je izvrsna :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Volimo sanelusu, da je hoce opet u kakve novine ubaciti :)

      Izbriši
  11. Meni se svidja kako ti trepavice izgledaju sa rozom i zutom.
    Ja imam rozu i zadovoljna sam.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Zuta mi grudvice ostavlja...odlicno ako tebi roza odgovara :)

      Izbriši
  12. Ma šta ti pričaš, baš su ti lijepe trepavice. Ali znaaaam, sve su žene valjda nesretne svojim trepavicama, osim onog postotka od 1% koji ima baš lijepe trepavice. Moje su čudne i pri krajevima rastu prema dolje, pa mi moje tužne oči izgledaju još tužnije. Što je najgore ne mogu te zadnje dlake uvijačem nikako uloviti! Ali to su moje brige hehe :D
    Mislim da neću isprobavati GR maskare, držat ću se njihovih lakova i ruževa i dosta.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. jesu, slikano izbliza i zumom 10x :D
      ma ruzevi i lakovi su provjereno dobri...i sjenila ;)

      Izbriši
  13. Ja imam narandzastu i obozavam je. Jeste da su meni trepavice prirodno bas dugacke ali mi ona napravi kao da imam vestacke trepavice :) Sonja

    OdgovoriIzbriši
  14. ja sam imala onu zlatnu koju je snow hvalila,kosta oko 12KM, dobra je,ali takodje se brzo susi. meni definitivno najbolja loreal lash wings. bolji mi je efekat nego kod essence i love extreme a od skupljih sam imala ysl efc koje daju slican efekat. samo je ysl jos malo dramaticnija.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. loreal lash wings, zapisana u notes aplikaciju na telefonu, ako kakva akcija naiđe, uzimam, hvala :)

      Izbriši
  15. Nisam probala GR maskare, ali vidim da ne propustam mnogo. Ja preferiram srednje vlaznu formulu, a suve zaobilazim. Ja, za razliku od tebe, ne volim bas gumene cetkice, ali vidim kako ti je CD lepo odradila posao, pa mozda i tu probam. Drzim da su MF maskare najbolje od drogerijskih.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. I ja volim srednje vlaznu formulu jer mi suhe ne urade nista, a vlazne mi spuste trepavice pa sam ih dzaba mucila uvijacem :) MF maskare sam samo i trosila kad sam se pocela sminkati ali naletjela sam na par osusenih pa sam se okrenula drugima, koje nase djevojke manje otvaraju u trgovinama :D

      Izbriši
  16. meni je zuta maskara slicna kao jedna maybelin crno pakovanje,znaci oboji trepavice i to je to,inace najbolje su mi max factor.ali koristim i ovu zutu jer je bas jeftina.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. a jesi li probala ovu rozu? ili onu u zlatnom pakovanju za volumen? kazu da je ta zlatna najbolja od gr maskara. ja nisam jos probala ali namjeravam. nisu skupe, ako ništa.

      Izbriši
  17. nisam jos te probala,ali probacu sigurno jer kao sto kazes nisu uopste skupe.

    OdgovoriIzbriši
  18. Sjajan post! SJAJAN. :)

    I imas divne obrve, nisam mogla da ne primetim. :D

    Ja obozavam Oriflame Wonder Lash, a kao jeftiniju varijantu kupila bih GR City Style. Cetkica im je gotovo ista.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala Jelena :)
      Probaj Classics maskaru 3 D meni je ona odlična, i bolja od GR.

      Izbriši
  19. Probajte ljubicastu sa crnim cepom, ima cetkicu koja meni lici na krusku :D jeftina je, a meni iskreno najbolja maskara koju sam koristila, a koristila sam manje vise sve od poznatijih brendova!
    Bas sutra idem po nju, ovo ce mi bit 4ta zaredom! :)

    OdgovoriIzbriši
  20. kakva je ta ljubista maskara?Koja je to firma?

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. ako mislite na komentar prije vaseg, onda je u pitanju golden rose sexy black maskara, ova:
      http://www.beautycosmos.com/files/sexy%20black%20mascara.jpg
      probala sam i nju i bila je i ona suha za moj ukus. ne mislim vise bacati novac na golden rise maskare, nasla sam neke koje mi vise odgovaraju. hvaljenu u zlatnom pakovanju jos nisam probala..

      Izbriši

Facebook

Obrazac za kontakt