Liebster nagrada ostalo tag

Liebster award

20:17Anela

Nedavno su me blogokolegice Nina i Tanja nominirale za ovu simpatičnu nagradicu. Djevojke, hvala vam puno:) Ovo mi je prva nagrada otkako pišem blog. Simpatično mi je čitati ove tag postove, ali mene uvijek nekako zaobiđu. Do sad :D

Evo pravila:
  1. Zahvaliti se osobi/osobama koje su te nominirale
  2. Odgovori na 10 pitanja koje ti je postavila osoba koja te je nominirala
  3. Postaviti svojih 10 pitanja
  4. Nominirati 10 blogera i označiti ih
  5. Obavijestiti nominirane blogere o nominaciji
PITANJA I MOJI ODGOVORI:


1. Koja je najčešća greška koju ste pravili kao početnici u šminkanju ? 

Uuuuu, bilo je svegaaa :D Od pogrešne nijanse pudera i preteškog pudera za mladu kožu preko neizblendanog sjenila, do plave olovke za oči( a ostatak lica bez šminke) hahaha, lijepa vremena. I nije make up, ali ne mogu a da ne spomenem Tajči frizuru, tzv. ''šop'', a za vas mlađe koje ne znate, to su vam natapirane šiške za koje sam svako jutro trošila pola boce laka za kosu i vjerovatno uzrokovala jednu manju ozonsku rupu.

2. Da možeš izabrati jedan proizvod besplatno (neovisno o cijeni) i biti njegov ponosni vlasnik koji bi to bio ? 

Ne znam mora li biti kozmetički, ako ne mora izabrala bih auto :) ako se misli na kozmetički, onda Naked 3 paleticu jer je tako divna i prekrasna i jer sad svi o njoj pišu i žele je, i onda je i ja želim. I tako me uvijek ponese ta manija i rejvanje o nečemu, pa se poslije pitam šta će mi.

3. Napišite neki svoj beauty savjet koji ste iz iskustva naučili .

Naučila sam puno toga čitajući kolegice blogerice, pa sad ne znam čega sam se ja dosjetila a što sam vidjela od drugih. Iz iskustva sam naučila da proizvodi mogu biti višenamjenski, rumenilo i bronzer mogu poslužiti i kao sjenilo i obrnuto, sjenilo može biti rumenilo. Ruž također možete namazati na nadlanicu, pa bockalicom nanijeti na obraze. Ako niste vješte s kistovima za oči, ma može se i prstom i aplikatorom i štapićem za uši napraviti čudo :D Znam neke djevojke koje su prave umjetnice, a alat su im npr. Essence kistovi. Kistovima je meni naravno lakše i bolje i brže raditi, ali sve zavisi od toga kako ste naučili i šta odgovara vama. Šminka je prije svega nešto zabavno i treba eksperimentirati i poigrati se različitim tehnikama dok ne pronađete za vas pravu.

Najvažnije beauty pravilo je da uvijek skidate šminku prije spavanja i da nosite kremu sa SPF. Puder sa SPF ne može nikako zamijeniti zaštitnu kremu. Bila sam glupa prije 7-8 godina kad sam se izlagala suncu bez zaštite pa sad imam bore na čelu koje me svako jutro podsjete koliko je zaštitni faktor važan, za zdravlje, a i za ljepotu :)

4. Koji je najgori proizvod koji ste probali ili koji vas je negativno iznenadio i stvorio nerede na licu/tijelu/kosi ? 

Srećom, nisam nikada tako burno reagirala na neki proizvod. Bilo je promašaja u kupovini kad sam naknadno shvatila da mi proizvod ne odgovara, ali mi se promašaji rijetko dese pa se ne mogu trenutno sjetiti ničega...evo ne odgovaraju mi Golden Rose maskare, Catrice baza za sjenilo, Oriflame peel off maska za lice, Balea neke tuširalice i dezodoransi i Balea losion od badema koji svi hvale a meni je blago rečeno muka od tog mirisa. BLJAK! 

5. Smatrate li da kreme treba razlikovati po potrebama kože ili po godinama korisnika?

Naravno, prema potrebama kože. Ne gledam previše za koju je dobnu skupinu krema namijenjena, to može biti samo neka smjernica. Najviše gledam sastav i čitam recenzije.

6. Da imate mogućnosti proizvesti neki kozmetički proizvod , neku inovaciju ili već postojeći proizvod u poboljšanoj verziji - koji bi to proizvod bio i koja je njegova namjena?

Eh, često ja imam takve ''izume'' i ideje koje mi sinu, ali ako ne zapišem, nema šanse da ću zapamtiti :D Voljela bih da ne moram kistove prati ručno jer mi je to baš gnjavaža, da postoji aplikacija koja će nas upozoravati kad se bliži istek roka trajanja neke kreme ili nečega od preparative( ne vjerujem baš u rokove dekorativne kozmetike, vjerujem svom nosu više), da postoji uređaj, neki skener ili šta već koji je relativno pristupačan i kojim svako jutro možemo analizirati kožu lica, pa će nam reći je li dehidrirana ili je kakva potkožna bubuljica u najavi :D i da nam odmah preporuči proizvode kojima ćemo se izboriti s takvim stanjima...namlatih se gluposti, ali baš bi to bilo super da imam :D Imam još, evo krenuše ideje, ponijelo me, ali nije za kozmetiku vezano pa ću ostaviti za drugi post :D

7. Napišite jedan primjer cipela i torbe iz visoke mode koju bi voljeli imati u svojoj kolekciji.

Pa moram priznati da ne pratim baš dizajnersku odjeću ni obuću, kao ni HE šminku, ali znam reći da li mi se nešto sviđa ili ne kad to vidim. Sad sam se morala zamisliti šta mi se ono sviđa, jer ne sanjam o tome...hm..sviđaju mi se male crne Chanel torbice jer su vječna klasika i idu uz sve, uglavnom, sviđaju mi se Birkin i Hermes torbice, a ni u snu ne bih nosila Louis Vuitton zbog svih fejkova koji mi tu marku ogadiše.
Štikle i sandalice volim i nosim često, lijepe su mi Jimmy Choo i Manolo Blahnik.
Čizme obožavam, bajkerske i jahaće, nikako ne uggsice i varijacije na njih, a najgora obuća su mi one štiklotene (?) i heklane ljetne čizme što ostave dezen na nozi kad se izuješ :P i platforme koje izgledaju kao papci...



Ma ja i u Zari nađem šta mi se sviđa, ne znam bih li ikada odvojila toliko novca za dizajnerski komad obuće...možda na čizme bih.

8. Koliko dugo vam treba da se našminkate za dnevnik look, a koliko za večernji ?

Pa za jedan baš brzinski dnevni koji uključuje puder, obrve, maskaru, rumenilo, ruž, treba mi maksimalno deset minuta. Između 5 i 10 uglavnom, a za jedan baš detaljan dnevni koji uključuje sjenila i tuš mi treba isto kao i za večernji :/ 20ak minuta.

9. Po vašem mišljenju koji je must have proizvod ove zime ? 

Nije ništa must :D šta god vama treba i šta god vas veseli. Meni je must have neka bogata hranjiva krema koja će mi nahraniti ovu suhu kožu lica i krema za ruke jer su mi suhe čim izađem iz kuće..i nešto na usnama masnije mi treba obavezno.

10. Ukratko vaša wishlista i planovi za 2014. godinu ? 

Planovi su uvijek isti, da 2014. bude uspješnija na svim poljima, da konačno budem redovna u vježbanju, a wl nije velika : Naked 3, nekoliko The Balmovih komada, Mary Lou Manizer, Bahama mama, Ben Nye puder, Bdellium kistovi, Nuxe ulje, balzam i kreme...vidi li se da sam podložna sugestijama?


Sad onaj teški dio, trebam izmisliti svojih 10 pitanja. Teško je da se neka ne ponove, a nemam baš inspiracije da smišljam nešto novo, pa evo, ono što mi je prvo palo na pamet
  1. Koliko dugo pišete blog i kako ste se i zbog čega na to odlučili?
  2. Volite li više preparativnu ili dekorativnu kozmetiku?
  3. Omiljena marka kozmetike?
  4. Postoji li neki beauty ritual kojeg mrzite?
  5. Koliko lakova za nokte imate u kolekciji?
  6. Postoji li optimalna količina šminke?
  7. Proizvodi koji su vas razočarali su?
  8. Što je, po vama, make up zločin?
  9. Koje proizvode koristite svakodnevno prilikom šminkanja, za uobičajeni dnevni look?
  10. Izdvojite nekoliko slavnih i po vama dobro našminkanih osoba!
NOMINIRAM :
Nominirala sam one za koje mislim da do sada nisu bili nominirani, ili sam zaboravila ako jesu, a i ako jesu već bili, nema veze, ne mora nitko ništa odgovarati, samo ako želi :D Znam da mnogi ne vole ove tag postove. Možete mi i u komentarima napisati odgovore.


edit: 17.1.2014.

Dobila sam još jednu nagradicu od Adne sa glamorous sweet events i zahvaljujem joj se na tome :D
Evo Adninih pitanja i mojih odgovora :



  • What are your 2014 goals? Ciljevi u 2014. su mi isti kao i prethodnih godina, da se trudim još više i radim još bolje ono čega se prihvatim, da manje vremena provodim brinući se oko stvari na koje ne mogu utjecati i da više uživam u životu i družim se s ljudima koje volim.
  • What are your hobbies? Trenutno je to pisanje bloga :) Volim kuhati i to me opušta i potiče mi kreativnost i volim pjevati iz sveg glasa, to mi je baš onako ispušni ventil, a nisam ni loša u tome :D
  • If you had a chance to travel to any destination in the world at this moment where would that be?  Negdje na planinu, gdje ima snijega i topla kolibica, dobro društvo i gitara. Nedostaje mi snijeg malo.
  • Where do you see your self in 10 years? Vidim se s diplomom, karijerom i još jednim djetetom :D
  • Wine or beer? Vino. Crno. Pivo jedino uz roštilj.
  • Your Top 5 favorite books? Nažalost, od kako studiram, čitam samo stručnu literaturu i baš ništa, onako, za svoju dušu. Jednostavno nemam vremena. Lažem, čitam dječje knjige prije spavanja, zadnje što smo čitali bio je Šegrt Hlapić, prije toga Vlak u snijegu, Priče iz davnine, Heidi i ostala slična literatura :D
  • What is it that lead you to make your blog? Nagovorile me cure s foruma :D
  • Coffee or tea? Oboje. Čaja se malo rjeđe sjetim, naumpadne mi uglavnom kad sam bolesna, ali volim i čaj.
  • What is the most difficult thing you did in your life? Odlučila da rodim s 19. I nisam se nikad pokajala ;)
  • Heels or flats? Štikle, ako neću morati puno hodati taj dan, a ako imam puno obaveza, onda izaberem ravnu obuću :)
  • Kim Kardashian or Khloe Kardashian? Nisam baš upoznata s Kardašijankama ni njihovim životima, ne bih ni znala koja je od njih Khloe da ne zaguglam, ali izabrat ću Kim jer mi je od njih najljepša i ima dobru šminku skoro uvijek, malo pretjeranu za moj ukus, ali sve je na mjestu.

  • Hvala vam na čitanju :*

    You Might Also Like

    17 komentari

    1. Ja bih Chloe čizmize i Celine torbu...
      Jedva se sjetih, ne patim od tih markiranih stvari :D

      OdgovoriIzbriši
      Odgovori
      1. i ja sam se jedva sjetila :) kad vidim sjetim se da mi je lijepo :D

        Izbriši
    2. Nisam sigurna kad bi ovo došlo na red na blogu no želim odgovorit na pitanja hihi :D

      1. Blog pišem 7 mjeseci, a odlučila sam se (konačno) jer oko sebe nemam ljude koji su jednako zainteresirani za makeup kao ja i imala sam toliko toga za reći, i mislila sam kako bih bila poprilično dobra u tome.

      2. Dekorativnu, iako sve više njuškam oko preparativne i počela sam ulagati više u nju no dekorativna all the way uvijek, moj blog će uvijek biti koncentriran najviše na dekorativu.

      3. Od pristupačnih Catrice, Bourjois, Sleek i Revlon, YSL što se tiče highend i LRP što se tiče preparative.

      4. Depiliranje, i pritom mislim na depiliranje voskom, to redovito radim a tjeram se 4 dana kada dođe vrijeme za to jer to radim doma sama pa....gnjavaža.

      5. 6! Hahaha...ne koristim lakove već 2 godine...imam gelirane nokte stalno, moji nokti su vrlo mali i uvijek su pucali a imam kratke i debele prste tako da sam odustala od kupovanja i riješila se svih koje sam imala (a bilo ih je preko 50) ostavila sam one skuplje (Essie, OPI, Dior) i neonske za ljeto za nožne prstiće. :)

      6. Davnih dana sam prešla ja tu količinu :/ hahah. Postoji, ali za mene je to nepoznat pojam.

      7. Rimmel Stay Matte, MF 2000 Calories, MF Facefinity, skoro sve Maybelline maskare....ne mogu se više sada sjetiti no ima još proizvoda sigurno.

      8. Pogrešna nijansa pudera naravno, cake face, ne izblendano sjenilo, kada plavuše iscrtavaju obrve crnom olovkom.

      9. Sleek Face Contour Kit in Light....bronzer i highlighter...sve drugo mijenjam često ali mi je bronzer i highlighter uvijek isti proizvod.

      10. Ovo će biti klišej ali Kim K., meni je njen makeup fantastičan, nosi ga puno ali je sve na svom mjestu, Megan Fox mi je uvijek odlično našminkana i Leighton Meester.

      Ovo je bilo zabavno, volim odgovarat na ovakva pitanja :D

      OdgovoriIzbriši
    3. jaooo, čizmee hahahhahahahahah :D oplakah :')

      OdgovoriIzbriši
      Odgovori
      1. i Ezel je oplakao. jadan. :D

        Izbriši
      2. Ejšan Ejšan, gdje je moj senzejšan. Ja sve pop'la... hahahah.... joj.
        I ja sam kao mala šop pravila iz razloga jer ga je moja učiteljica nosila, pa se i meni sviđalo. Žena i dan danas šop ima... :)

        Izbriši
    4. hahaha, dobra je ta sa Sensation i Ejšan :D baš sam se ismijala kad sam vidjela :D
      mislim da znam na koga misliš, šop je bio hit, samo što se nosio nekih desetak godina prije nego što sam ga ja furala hahah

      OdgovoriIzbriši
    5. Evo mojih odgovora :)
      1. Blog pišem 8 mjeseci. Jedno popodne sam sjela za komp, napravila blog i napisala prvi post s recenzijom Loreal maskare. Samo tako, a više od godinu dana me kopkala ta ideja o pisanju bloga. Prvo sam imala ideju you tube kanala, negje prije 3 godine, a onda sam počela redovno pratiti blogove i eto me :).
      2. Preparativnu, što se vidi i prema mojim zalihama ali i postovima :)
      3. Hm, hm... stalno otkrivam "nove" brendove, u zdnje vrijeme mi se jako sviđa Caudalie, Nuxe sam isto počela otkrivati, Yves Rocher, Eucerin... Od dekorative nemam baš puno fanova, osim YSL ruževa i ne bih se bunila da ih imam sve :D, volim i Bourjois te Catrice jer su zbilja pristupačni a dobri.
      4. Depiliranje nausnice, grrr... mrzim, mrzim, mrzim! Ne volim baš ni čupati obrve, ali šta ću...
      5. Trenutno ih imam 20ak, nedavno sam pobacala dosta njih jer su se sasušili. Moja manija za lakovima se pojavljuje u valovima, pa sad očito stagnira, ali i ovaj broj mi je sasvim dovoljan za moje manikure :)
      6. Ovo je vrlo diskutabilno :) Ja osobno ne volim gomilati proizvode koji se brže kvare a za koje znam da ih neću moći potrošiti u njihovom roku. Recimo maskare, dovoljne su mi dvije, za koje znam da ću potrošiti i prije njihovog isteka. Ali zato ruževe gomilam :D
      7. Ima ih, evo najnoviji je Balea urea dnevna krema, dobro, ne mogu baš reći da sam nešto previše razočarana jer se radi o nekih 20ak kn... zatim essence sun club palete sjenila kao i određena catrice sjenila... trenutno se ne mogu više sjetiti :)
      8. Ajme, tu bi se isto dalo nabrajati :D Ne volim jako počupane obrve, s onako "kukastim" početkom (nadam se da razumiješ), previše pudera na licu, previše rumenila, sjenilo koje nije blendano a naneseno je preko cijelog kapka do obrva, iscrtavanje usana tamnom olovkom, a ostatak u drugačijoj nijansi ili bez ruža...
      9.Inače bih rekla Bourjois HM puder, ali trenutno koristim Catrice puder i to je valjda prva promjena pudera u zadnje 2 godine :D i Catrice kamuflaža. Ostalo se stalno mijenja :)
      10. Hmmm, naravno Kim ali i ostali ženski članovi njene obitelji su mi praktički uvijek lijepo našminkane, J.LO volim njene obrve i taj zlaćani sjaj, Mila Kunis jer obožavam njene oči i mislim da uvijek ima savršen smokey, u zadnje vrijeme mi se sviđa i Taylor Swift posebno sa crvenim usnama...

      Hvala još jednom na nominaciji :*

      OdgovoriIzbriši
      Odgovori
      1. Hvala na odgovorima :)
        I ja gomilam ruzeve, kad potrosim 10ak rekla sam se nagraditi kojim ysl ruzem, stvarno su predivni.
        Vise i ne kupujem Essence sjenila, ni lakove ni nista, kad mi je dostupan Flormar, duplo jeftiniji a deset puta bolji :)
        Slazem se s dosta stavki :)

        Izbriši
    6. Joj mislila sam da sam jedina kojoj je muka od onog baleinog losiona :D mami sam ga kupila ali ne volim ga UOPSTE :D a vidim neke i zalihe kupuju jer nestaju :D Miris je bas bas bas individualan :D

      OdgovoriIzbriši
      Odgovori
      1. Ja ne ulazim na forumu na Balea temu vec mjesecima, jer je svaki drugi post o badem losionu i pohvalama za njega :P
        Ja se tjeram da trosim jedan, mazem noge vec godinu dana :D, pri kraju je cak, to mi je lekcija da ne moram kupiti sve sto se nahvali.

        Izbriši
    7. Ja sam od onih koje ne odgovaraju na tagove, ali vole da pročitaju kod drugih.Nasmejala sam se na dosta mesta, posebno na sliku sa čizmama :D U principu se slažem sa svim, a posebno se pronađoh u opisu mirisa Baleinog losiona.

      OdgovoriIzbriši
      Odgovori
      1. Meni se na cizme place, kao i Ezelu :D
        Hvala bogu, ima nas jos :D

        Izbriši
    8. Zeno samo sa se javim da nisam bicharka i nisam zaboravila na nominaciju - naprotiv, pocascena sam i ide uskoro na blogu u full formatu :D Ljubim te ljepoto :**

      OdgovoriIzbriši
      Odgovori
      1. Hahaha, ja sam i zaboravila da sam te nominirala, ok, super, jedva cekam da procitam :D

        Izbriši
    9. Hvala mnogo sto si odgovorila na pitanja. Nadam se da su ti se pitanja svidjela.

      OdgovoriIzbriši

    Facebook

    Obrazac za kontakt