Avon puderi tekući puder

Avon Luxe Silken tekući puder

21:09Anela


Ako ste ikada uzele i prelistale Avonov katalog, niste mogle ne zapaziti Luxe liniju šminke. Radi se o liniji koja privlači poglede zbog svoje luksuzne zlatne i elegantne ambalaže, a unutar nje možete pronaći tekuće i kamene pudere, korektore, ruževe, paletice sjenila, tuševe za oči, maskare...
Nešto su skuplji od ostalih Avonovih linija kozmetike, ali uz česte akcije se kupovina definitivno isplati, posebno ako nađete nešto što vam zaista odgovara, kao što sam ja pronašla ovu podlogu.


Postoje dvije verzije Luxe tekućeg pudera. Kod prve verzije na bočici piše Silken i taj sam ja probala, on ima SPF 20. Na drugom puderu piše Miracle Perfector i on je nešto više dewy, ima sjajne čestice i daje koži biserni odsjaj, a sadrži SPF 10 i više je za suhu i normalnu kožu, dok Silken prolazi i na mješovitoj.
Ako ste vlasnica masne, onda probajte Luxe puder u pjeni koji dolazi u teglici.
Nekada su u katalogu dostupne obje verzije tekućeg pudera, pa obratite pažnju. Ja trenutno vidim u ponudi samo ovaj moj, Silken.



Puder se nalazi u jako dopadljivoj bočici, staklenoj i teškoj. Zlatni čep se nije ogrebao ni oštetio, iako puder imam već jako dugo. Pumpica dobro dozira proizvod, za jedan vrlo tanki sloj na licu mi je dovoljan jedan pritisak, a za više prekrivanja i nešto kompletniju šminku, stisnem dva puta.
Imam zamjerku na veličinu, odnosno dužinu ovog dijela na koji se vrši pritisak. Treba biti nešto duži, jer kad stisnem pumpicu i ona se uvuče, otvor gdje izlazi puder je prenisko, pa puder isprlja bočicu. To vam može smetati ako ste i vi neat freak kao ja i volite da vam je šminka uvijek uredna :D. Obrišem bočicu nakon toga i ništa strašno, ili je držim sasvim paralelno s površinom na koju istiskam puder i to se ne dešava.



Još jedna stvar mi smeta, a to je parfem, ne iritira mi kožu i nemam nikakve reakcije, miris nije neugodan, ali je puder prilično naparfemisan, pa zasuzim ako ga nanosim u blizini očiju. Ne znam doduše je li parfem ili neki drugi sastojak, pretpostavljam da je do parfema. To izbjegnem tako što na okoloočno područje najprije nanesem korektor, zatim na ostatak lica puder i ne bribližavam se četkom s puderom tom području.
Drugih zamjerki nemam.

Što se nijansi tiče, ima ih pet i sve su u paleti svjetlijih boja, za jako tamne djevojke i pogotovo sad ljeti, bit će teško pronaći odgovarajuću. Jako svijetle djevojke, neutralnog ili hladnijeg tena će biti sretne jer je u ponudi nijansa Porcelain, koju sam i ja prvobitno naručila, ali je meni presvijetla, čak i zimi.
Druga i trenutno odgovarajuća nijansa koju ćete imati priliku vidjeti na meni je Beige Linen. Evo pregleda svih nijansi, fotografija preuzeta iz aktuelnog kataloga, a vidjela sam i da je trenutno na sniženju i košta 18 maraka.



Porcelain je kako rekoh najsvjetlija, hladnog podtona, iako mi je zimi svijetla, ipak je iznesem uz malo bronzera, prilagodljiva je prilično (zimi sam Bourjois HM 52 ).
Nude Bodice je srednje svijetla i topla i mislim da bi mi više odgovarala, jedino bi mi bila svijetla u ljetnom periodu.
Natural Glamour mi se čini neutralna i svijetla, ali tamnija od Porcelain.
Beige Linen je srednje tamna, ako gledamo ostale nijanse, vuče lagano na žućkasto, ali ne previše i trenutno mi odgovara (sad sam HM 54).
Medium Bisque je najtamnija od ponuđenih, topla nijansa, ali sudeći po swatchevima na netu, ipak ne previše tamna. 


lijevo Beige Linen, desno Porcelain


Ovaj puder prelijepo izgleda na licu, zato me i osvojio, kao druga, ljepša koža. 
Dosta je neprimjetan a odlično ujednači ten i dobije se neka jača srednja prekrivenost. Ako imate problema samo s crvenilom ili nekim mrljicama po licu, ovaj puder odlično obavi posao, ali ako je tu neka bubuljica, moguće da će vam zatrebati i korektor. Evo kako meni ujednači ten.


Beige Linen

Lice dobije neki zdravi sjaj i koža djeluje njegovano. Obavezno ga moram fiksirati na T-zoni, čelu, nosu i bradi, jer mi se taj dio lica ljeti jače masti. Nije mi postojan na licu kao npr. Rimmel Lasting Finish, ali izdrži sasvim solidno, 3-4 sata bez ružnog prosijavanja. Nakon tog perioda moram pokupiti papirićem višak masnoće i dodati lagani sloj kamenog pudera.

Evo ga izbliza, vidi se taj lagani dewy, sjajni efekt koji daje.


Trebam paziti koju kremu stavim prije njega. Puder je prilično hidratantan, pa nije potrebno stavljati nikakvu bogatiju, a ni masniju kremu jer je puder na silikonskoj bazi pa neće dobro prionuti na kožu. Meni dobro ide s Avon Nutraeffects Hydration gel kremom kao podlogom jer se ona brzo upija i nema masnog traga.
Mislim da bi ovaj puder bio dobar izbor i za zreliju kožu, jer daje blistavost licu a ne uvlači se u bore, borice niti naglašava suhoću.

Po sastavu je silikonski, parabena, parafina ni alkohola nema, kao ni jakih iritansa, sasvim ok.




Jeste li ga probale? 

Hvala na čitanju! :) 

You Might Also Like

22 komentari

  1. E stalno gledam te pudere i nikako da ih probam. Deluju mi zanimljivo. Ali pre svega sam morala da pohvalim lepe shumske fotografije :) Odlicno. Ja bi uzela ovaj za mesovitu kozu deluje mi lepo na tebi.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti :)
      Stvarno je na licu divan i uzivo, posebno ga ljeti volim jer je lagan i ima spf, a odlicno ujednaci ten.

      Izbriši
  2. Nisam, ali sam s nestrpljenjem čekala valjanu recenziju- i evo, dočekala :)
    Prelepo ti izgleda na koži.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti :* :) jedna od boljih stvari od Avona, sigurno.

      Izbriši
  3. ja samo da pitam/pripomenem da ti možda ne smeta spf u njemu? - ja znam da meni oči znaju suziti i peckati ako to područje namažem kremom/puderom sa višim spf-om, mada samo od nekih, ne svih :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. A moguce je, ne znam, nikad me ne peku niti kreme niti puderi, a i maskara stvarno rijetko koja. S ovim puderom mi se desilo nekoliko puta, nesto jest. Bitno mi je da mi ne izazove dermatitis ni svrbez lica ni bilo kakve alergije. Na okoloocno stavim korektor i ne nanosim puder blizu.

      Izbriši
  4. Nisam ga probala, ne znam kako bi meni legao, ali tebi koža izgleda fantastično, puder se baš lijepo sjedini s kožom...+

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Mislim da on i nije bas za tebe, ne slaze se bas najbolje s masnijim licem, pogotovo na visim temperaturama. Cekam dojmove za onaj tvoj novi, javljaj :D

      Izbriši
  5. Nisam ga probala, a dugo ga gledam u katalogu. Meni treba ovaj za mješovitu kožu lica.
    Tebi stvarno odlično izgleda na licu

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Mislim da su oba Luxe tekuca ljepsa na suhoj i normalnoj kozi, ali ovaj silken je manje dewy, pa bi bio ok i za mjesovitu, bar mislim, jer i moja je koza trenutno mjesovita i lijep je na licu, ali provjeravam t-zonu svakih par sati. Ovi lagani sjajni puderi su jednostavno takvi, ne matiraju, ali ja volim taj efekt.

      Izbriši
  6. Probala sam ga i super mi je ^_^ Bas mi se dopada prekrivna moc a i to sto mi je bas lagan na licu. Imala sam nijansu Natural Glamour i preporucujem je devojkama sa svetlim tenom - lice ce bas imati lepu prirodnu boju :).

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. E super, drago mi je sto i tebi odgovara, stvarno je lijep, mozda se odlucim i za natural glamour zimi, prilagodljive su nijanse dosta, i ta bi mi mogla odgovarati mozda i vise od zuckaste nude bodice.

      Izbriši
  7. Gledala sam ih u katalogu ali nikako da odlucim da ga kupim, mada tebi bas lepo pristaje. :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ako volis ovaj efekt koji daje, nemas problema s mascenjem lica i naletis na snizenje, probaj :)
      Hvala ti <3

      Izbriši
  8. Jako lijepo izgleda na licu, sviđa mi se taj dewy izgled iako je on problematičan nama koje se mastimo... :/

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. A jest, znam, s masne koze vjerovatno brzo sklizne, nazalost. Najbolje dewy postici highlighterom onda, a ispod zamatirati lice.
      U drogerijama nije tesko pronaci odlican puder za suhu i normalnu kozu, za masnu je vec malo teze, koliko sam primijetila, mada su dosta hvaljeni essence i catrice pjenasti, a i bourjois flower i 123.

      Izbriši
  9. Prekrasno izgleda, djeluje kao i da nije tezak, ali meni za masno lice...nazalost moram preskociti.
    Tuga je samo sto mi se svidja ova tamnija zuckasta nijansa, jer sad ne mogu da nadjem tamniju neutralnu nijansu a da ne vuce na pink.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Nije za masnu kozu, nazalost, ne bi ti bio postojan i sijala bi se vise nego sto zelis.
      Nemam pojma koji bi puder bio odgovarajuci za masnu a da je jos i tamniji i neutralan, kad nikad matirajuci puderi nisu bili za mene i nisu me puno ni zanimali pa ni ne gledam. Bourjoisove nijanse su uglavnom zuckaste, ne znam imaju li tamniju i neutralnu kod Flower pudera, on je onako mat i postojan, njega sam probala i svidio mi se.

      Izbriši
  10. Meni nije radio posao, brzo sam umela da prosijam a teško pakovanje me je uvek odvraćalo da ga ne nosim nigde sa sobom. Mislim da je ovo najteži puder (što se pakovanja tiče) koji sam imala :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. hahah, nisu ovi stakleni za vucaranja po gradu u torbi, nikako, ionako imam i previše stvari. :D

      Izbriši
  11. Dovoljno je sasvim da u njemu ima silikona što znači da je šetatn za kožu. DJEVOJKE NE UZIMAJTE GA IMAT ĆETE OGROMNIH PROBLEMA SA KOŽEM, A ČAK MOŽE ŠTETNO DA DJELUJE I NA HORMONE!!!!!!!!!!

    OdgovoriIzbriši
  12. Puder je odlican za suvu kozu.Vec petu bocicu koristim.Stvarno je savrsen

    OdgovoriIzbriši

Facebook

Obrazac za kontakt