Flormar korektor Misslyn

Misslyn Concealer

12:56Anela


Budući da nemam naročito izražene podočnjake, dugo sam ignorirala činjenicu da ovaj kozmetički proizvod postoji. Obično sam malo plave ili ljubičaste boje ispod očiju (nakon neprospavane noći ili kad sam bila bolesna)  prekrivala tekućim puderom i to mi je bilo dovoljno. Tek sada, kada 30.rođendan samo što nije, vidim da nisam bila u pravu i da mi se često desi da puderi isuše to osjetljivo područje, posebno oni namijenjeni mješovitoj koži.
Dok u engleskom jeziku postoje dva pojma, concealer i corrector, kod nas korektor onačava sve proizvode ovog tipa, ali ima razlike.
Concealer je obično lakši i namijenjen području oko očiju, u boji kože, trebao bi biti napravljen s većom koncentracijom pigmenta, te malo više prekrivati nego tekući puder.
Corrector je obično namijenjen kamuflaži nepravilnosti, vrlo izraženih podočnjaka, ili prištića, akni i ožiljaka na licu, pa ima primjese žute/plave/zelene/ljubičaste. 
Vodimo se prema krugu boja, koji izgleda ovako:


Boje koje stoje jedna drugoj nasuprot se neutraliziraju, a to znači ako imate tamnije ljubičaste podočnjake, najbolje će ih prekriti žućkasto-narančasti korektor, ako su podočnjaci plavi, onda birate korektor boje marelice, ako imate neko crvenilo na licu, neutralizirat će ga zelenkasti korektor.
Prema ovome, meni treba korektor žućkastog podtona, da prekrijem plavoljubičaste podočnjake, koji nisu naročito izraženi. Uz to još imam i suho okoloočno područje pa se okrećem proizvodima na kojima piše concealer, a ne obojenim kamuflažama, koje bi meni mogle biti teške.
Stalno sam u potrazi za nekim korektorom koji će mi okoloočno područje fino posvijetliti i podariti svjež izgled, ali koji neće isušiti osjetljivu kožu i neće se skupiti u mimičkim boricama.
Nisam ih probala puno, ali od onih koje jesam, mogu reći da mi hvaljeni Flormar Perfect Coverage korektori nisu odgovarali, nisu posvjetljivali dovoljno, a ni prekrivali ovo malo podočnjaka što imam, kao da ništa nisam ni stavila.
Catrice Light Reflection korektor u olovci mi je bio presuh i isticao i bježao u borice oko očiju, Bourjois Healthy mix korektor, također suh i težak za ispod očiju, pa sam ga iskoristila za ostale nepravilnosti na licu, NYX HD je bio vrlo blizu onoga što sam tražila, ali sam uzela najsvjetliju nijansu pa mi nije za svaki dan.
Mysslyn korektor dolazi u jednostavnoj, klasičnoj ambalaži, ima spužvasti aplikator, blago zakrivljen. Najviše volim kad su mi korektori ovako zapakirani, da ja ne moram proizvod vaditi prstima.

Konzistencija je srednje gusta, lijepo razmaziva i dobro se blenda. Zapravo, najviše ga volim utapkati i lagano razmazati jagodicom domalog prsta. Toplina pomaže da se proizvod što bolje raspodijeli, a dobijem najbolju pokrivenost tapkajući korektor prstom.
Pokrivanje je slabije, nadogradivo do srednjeg, ali je onda korektor više uočljiv na koži.
Dolazi u samo 4 nijanse. Ja sam možda mogla uzeti i nijansu 3, ona mi djeluje svjetlija, pa će mi možda biti bolja za par mjeseci, preko zime budem baš bijela.
Korektor je prilično hidratantan, nisam primijetila nikakvo isušivanje. Nije mi odgovarao jedino u fazi kad mi je koža bila toliko suha da se lagano perutala, ali koji korektor tu uopće pomaže? Nijedan.

Ako je područje ispod očiju hidrirano, nahranjeno i nemate problem sa suhoćom, ovaj korektor se neće uvući u mimičke borice, ako ih imate. Fino će posvijetliti kožu i prekriti blaže podočnjake.

Za bubuljice ga nisam probala, zaobilaze me nešto u posljednje vrijeme, pa nisam imala priliku :D
( nadam se da neće sutra 3 potkožne niknuti, jer se hvalim)
Za crvenila po licu, bubuljice i raskopane mitesere imam Catrice kamuflaže i dobro me služe.
sastav Misslyn korektora:

Swatchevi:


S fotografije se vidi da je NYX izrazito svijetao, čak i za mene bijelu, i rozog podtona. Posluži za konturiranje i za miješanje s drugim korektorima koji su mi tamni i prežuti.
Misslyn je ovdje najneutralniji, sličan Flormarovom Perfect Coverage 04, samo još malo svjetliji, dok je Flormar Perfect Coverage u nijansi 02 vuče na boju marelice.

Evo da vidite i kako pokriva moje podočnjake.


Koji korektor vi koristite na podočnjacima? 

Hvala vam na čitanju :*

You Might Also Like

22 komentari

  1. Trenutno nikakav,kao sto si i sama rekla, trenutno mi sve prekrije tekuci. A kad hocu hajlajt, najbolji mi artdeco konsiler, hehe. Onaj u srebrnoj olovci sa cetkicom

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. moram probat, kad bude 50% off, sad će to, oko nove godine hahah :D snijeg pada, meni ko da je decembar..

      Izbriši
  2. Veoma lijepa recenzija, na fotografiji bez šminke je jasno zašto si ignorisala da ovaj kozmetički proizvod postoji, trust me :-)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. hahah, hvala, pa eto, ne zalim se, ali sve su uocljiviji plavkasti kolutovi kako godine idu :D

      Izbriši
  3. Možeš li mi ga molim te usporediti sa onim Catrice light reflecting korektorom.. Znam da ti se onaj nije sviđao, meni je bio super, ali sam ga potrošila i zaključila da mi je previše dati 34 kune za 1,5 mililitra proizvoda... Isto nemam problema sa podočnjacima, nego samo sa plavim kutom unutrašnjeg dijela oka... Također sam Catrice - ov koristila samo sa lagani highlight... :*

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Sorry tek sad vidim da si napisala o Catrice korektoru..

      Izbriši
    2. ništa :D catrice je gušći, misslyn je mrvicu tečniji, hidratantniji, bolje se razmazuje, a pokrivna moć mi je tu negdje, ne znam. meni je catrice izgledao bas suvkasto ispod očiju, kao i većina korektora, pa mi je drago kad naletim na ove hidratantnije. i ovaj ima 3 ml, nisam napisala, ispravit cu. a cijena je ista.

      Izbriši
  4. Ay dios mio kayate porfavor, no te nesesitas nada :D tienes que ver mis podocnjakos, asi te puedes saber que es una problema.
    Ja uzela kod tete nekakav revlon al evo prvi put kad sam ga stavila bio je nesto poput flormarovog, tecnjikavast :D ne svidja mi se, nikako se nekako sabrat i napravit kakvo prekrivanje al ajd da ne zurim jednom sam ga stavila, mozda izvucem neki maksimum iz njega ako ga stavim drugi put pazljivije i na drugi nacin :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. probaj opet pa javi kakav je. ja sam i dalje u potrazi za nekim sto jos bolje pokriva

      Izbriši
  5. ja trenutno koristim flormar perfect coverage, nemam neke velike podočnjake, vidljivi su kad sam neispavana ali tko ih tada nema :P
    nekad koristim i catrice camouflage cream, no ona mi se malo više uvuče u borice, ali je zato dobra za ostatak lica kad dosadni podstanari napadnu :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. i dobra je kao baza za sjenila :D otkako je tako koristim, vidi se da se troši.

      Izbriši
  6. Trenutno mi je Maybelline Fit me bolji i od hvaljenog Mac Pro longwear.. Imam i ovaj Misslyn isto nije loš, kao ni Essence Longlasting, ubjedljivo najgori je Rimmel ne znam naziv..

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. ja Fit me nikada nisam uspjela naci. a imam zelju da probam. nisam imala rimmel, dobro je :D

      Izbriši
  7. Drago mi je da ti se sviđa. :D Ja moram nabaviti ovaj regularni jer još uvijek koristim BB verziju. :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. bb verziju nisam ni vidjela kod mene u cm-u, jesam na stranici. jest, dobar mi je, mozda uzmem i tricu :)

      Izbriši
  8. odlična recenzija :D
    možda uzmem u obzir kupnju .. lijepo ti posvjetli podučje ispod očiju :D

    OdgovoriIzbriši
  9. Evo kucnula sam u drvo i maknula se s mesta da ti ne bude sutra bubuljica parti na faci. :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. pa hvala Tijana, jedina si se ti sjetila :( ali nema partija, dobro je :D

      Izbriši
  10. Koristim FitMe, ali bome mi se i ovaj čini super. Držim fige da te potkožni zaobiđu :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. fit me cu probati, cim ga nađem. hvala ti, hahah :D

      Izbriši

Facebook

Obrazac za kontakt