Avon ostalo parfem

Avon Luck for her, eau de parfum

16:48Anela

Avon je lansirao novi miris iz orijentalno-cvjetno-voćne skupine, Luck.
Parfem promovira slavna i uspješna Maria Sharapova, kao utjelovljenje nekoga kome je sreća naklonjena, barem prema mišljenju nas običnih ljudi.
Nedavno je u Coloseum clubu u Sarajevu bilo upriličen i event na kojem je parfem predstavljen i na kojem, nažalost, nisam mogla prisustvovati.


''Iskusite uzbuđenje ovog jedinstvenog orijentalnog mirisa uz sočne citrusne i raskošne tonove bobičastog voća omotane buketom kremastog bijelog cvijeća i baršunastih ružinih latica na postelji tople sandalovine''

(Morala sam ovo prepisati s Avonove reklamne kampanje, da se i kod mene na blogu nekad nađu složene rečenice i pjesnički opisi, kad ih već ne umijem sama izmisliti :D)


Bočica mi je lijepa, elegantna, s ukusom, podsjeća na Miss Dior Cherie zbog ove mašnice na zatvaraču. Nemojte biti mali seljo kao ja i skidati tu mašnicu, samo se maleni čep skine. Trebalo mi je par korištenja da shvatim da je nacrtana uputa i na kutiji, priznajem :D 

U gornjim notama ovog parfema nalaze se:
bergamot, crveno bobičasto voće i mandarina
U srednjim notama su:
bijelo cvijeće i cvijet zvan Kraljica noći

Bazna nota: sandalovina

Što se mojih subjektivnih dojmova tiče, ovo je jedan slatkasti ali blagi miris. Nije dominantan i ne guši kako to znaju raditi slatki mirisi.
Kad ga prsnem osjetim bobičasto voće, ali kao kad pomirišete voćne karamele ili slatkiše s tom aromom. Osjeti se i citrusna nota. Poslije malo više povuče na cvjetnu nego na citrusnu stranu. Ja sam ubjeđena bila da tu ima i vanilije, zbog slatkoće mirisa, ali nisam bila u pravu, nije navedena kao sastojak. Očito me zavarao topli miris sandalovine.

Postojanost nije naročito velika, osjećam ga 5-6 sati najduže, a već nakon sat do dva ostane samo ona topla i slatka nota.
Ako volite slatkaste, gurmanske, ali ne prejake mirise, mogao bi vam se svidjeti i ovaj. Ako tražite nešto svježe, energično, upečatljivo, onda potražite neki drugi miris.
Parfem bih nosila u hladnijim jesenjim i zimskim danima, nije mi za toplije vrijeme.

Miris Luck je moguće naručiti u Avon katalogu br.14, po cijeni od 39.90 KM (ženski) i 34.90 KM ( muški ) miris. Uz ženski miris na poklon dolaze i sprej i losion za tijelo a uz muški miris dobit ćete sprej za tijelo i gel za tuširanje iz iste mirisne kolekcije.

Kako vam se čini i biste li ga probale?

Hvala na čitanju :)


PR proizvod

You Might Also Like

9 komentari

  1. Dobila sam ga i ja i baš mi se sviđa, meni se svidi sve što sadrži sandalovinu:)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. pa moze i kod mene proci sandalovina, posebno ako je neki muski miris, ili uniseks. ja ipak volim kad ima vise svjezine pa se kasnije osjeti i topla drvenasta nota.

      Izbriši
  2. Juče sam ga naručila :)
    Videćemo kako ću reagovati, inače baš ne kupujem kataloške mirise.
    Lepo si ga opisala :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. hvala misha, nadam se da ce ti se svidjeti, a ako i ne bude po tvom ukusu, simpatican je poklon, bocica je krasna.

      Izbriši
  3. Nisi jedina koja je probala skinuti cijelu mašnicu :D

    Super si ga opisala :)
    Ja sam zaljubljena u bočicu, a miris mi je sad još malo presladak, možda kad dođu hladniji dani...

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. hahaha, super, ima nas jos malih seljanki :D ;)
      i ja mislim da ce odgovarati vise kad dodju hladniji dani. bas grije i baca u raspolozenje za topao caj i kekse.

      Izbriši
  4. Cvijet kraljica noci :D fuksi :D Pocni sad opet pjevat od Sabana Kraljice mog srca :D Umoooooooran od noci....

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. hahah, a de, moram biti pristojna na blogu :D to ćemo ostavit za kafanu.

      Slomljen od životaaaaa....
      :D

      Izbriši
    2. Na mome odelu tragovi od kise, javi se ljubavi ja ne mogu viseeee :D

      Izbriši

Facebook

Obrazac za kontakt