Essence featured gel za obrve

Essence Eyebrow Gel: colour&shape

17:08Anela


Essence gel za obrve je novitet na Essence stalcima koji je stigao prije otprilike par mjeseci na police u CM marketima. Ja sam na prvu pomislila da su vratili gel-eyelinere jer nisam u toku :D.
Kako uređujem obrve, objasnila sam u ovom postu, s tim da ih sada još slabije popunjavam i još više bježim od strogih linija i onih koje debelo prelaze na kožu oko obrve.

Gdje rastu dlačice-dobro i jest, gdje ne rastu-nemam namjeru ni da ih pretjerano lažiram. OK, ljepše to možda izgleda navečer, ako ne pretjerate s geometrijskim oblicima i krivuljama, ali na dnevnom svjetlu je malo smiješno kad djevojke nose obrve-stikere jednako kao i usne iscrtane 5 milimetara preko ruba. 
Meni barem i za moj ukus smiješno, 'ko voli, nek nosa i unibrow, ako ga to čini sretnim i u svojim očima lijepim.



Gel je pakovan u malenu staklenu teglicu, u količini od 3 grama i košta 6.35 KM.
Tekstura je ni previše tvrda ni previše kremasta. Nije mi ni gelasta. Ni voskasta poput Maybelline Color tatoo sjenila. :D Nemam ništa slično.
Dok ga kupim na kist ili dodirujem prstom, čini mi se kremast, ali kad ga nanosim na kožu, postaje praškast. Kao cream to powder proizvodi. Nije sasvim homogen i često mi na četkici ostanu grudvice pa mi je teže dobiti ravan rub.
mrvice koje ostaju u obrvi, ako koristim neodgovarajući kist i više proizvoda nego što je potrebno
Najpametnije bi bilo kad biste uzimali što manju količinu na pljosnati i tanak ali čvrst kist i pomalo nadograđivali boju.
Ne surađuje mi baš sa svim kistovima, najbolje i najpreciznije radim sa MAC 266, on mi još nije prevaziđen kad je riječ o popunjavanju obrva i nije mi žao niti jednog novčića koji dadoh za njega, isplatio se.
Essence kosi kist (novi, zeleni) za ovaj gel mi je skoro pa neupotrebljiv, niti mi kupi pigment niti ga dobro raspoređuje. Za Anastasijinu pomadicu mi je upravo taj Essence kist jedan od omiljenih, jer mi ne pokupi previše proizvoda i napravim obrve kakve hoću.

I za gel lajner mi je isto odličan, košta samo 3.15 KM, vuče ekstra tanke i precizne linije ako radite s kremastim i pigmentiranim proizvodima, ne linja se, dlačice ne strše, lako se čisti....Može poslužiti i za usne i za sitne popravke laka za nokte.
Osim MACovog kista, uz Essence gel za obrve koristim Avonove kose kistove koje sam spominjala u pretprošlom postu, o Avon novitetima.


Ne mogu a da ga ne poredim s Anastasijinom Dipbrow pomadicom za obrve u nijansi Dark brown. Boja je jako slična, ali je Essence dosta više sheer, odnosno prozirnjikav, slabije pigmentacije. ABH je kremastiji i treba biti oprezan jer dobijete pun, neproziran nanos boje već samo jednim potezom.

Ovaj je slabije pigmentiran i teže je pretjerati. To je i bolje za početnike, ali i za dnevnu varijantu. Kad mi se desi da šta ubrljam, ja samo jagodicom prsta popravim i furam dalje. S ABH je to već problem, pa tražim pomoć micelarne i štapića za uši, on se baš i ne skine u potezu prstom.

Primijetila sam da se ujutro pospana puno češće hvatam za ovaj Essence gel, nego za ABH, upravo iz tog razloga, lakše mi je popraviti greškice i mekši je krajnji dojam. Ako vi volite jače naglašene obrve, onda je jasno koji je za vas. 

Ako se šminkam navečer ili za neku specijalnu priliku i treba mi da šminka potraje duže vrijeme, dohvatit ću Anastasiu.
gore-nanesen prstom
u sredini-jedan potez kistom
dolje-par poteza kistom
lijevo: Anastasia Beverly Hills Dipbrow Dark Brown
desno: Essence Eyebrow Gel
nakon trljanja vlažnom blanicom (voda)
Nije postojan kao Anastasia pomada, nekako mi se čini da se nikada u potpunosti ne fiksira. Postojaniji je od sjenila u svakom slučaju, ali ne vjerujem da bi se dobro držao na jako masnom čelu, ne prianja toliko uz kožu. Meni stoji skoro čitav radni dan, prema kraju dana, poslije podne, primijetim da su rubovi počeli blijediti. Ako zaboravim pa diram i trljam obrvu, ode sve u helać, ništa od njega. Doduše, malo koji bi to i preživio.
Može se nadograđivati i vrlo lako se blenda i raspoređuje kroz obrvu. 

Mat je na obrvama, nema onaj sjajni, masni finiš.
U ponudi je samo jedna nijansa, ali nekim čudom odgovara mojoj boji obrva, a i svjetlijim od mene. Možete ga pogledati i kod The Lipstick Bar, ona je plava i kaže da je i njoj super. :)
Jako crnim obrvama mislim da ne bi odgovarala ova boja. 

Ja ga koristim skupa s Alverde maskarom za obrve. Maskaru sam mrzila u početku jer su stavili veliku četku, kao za maskaru za trepavice i sva bih se umrljala redovno, dok se nije malo posušila. Sad mi je ovo baš super proizvod, upotpuni mi izgled obrva, začešlja ih i fiksira, dobijem onaj prirodni izgled punijih obrva, koji tako volim i za kojim čeznem i zavidim drugim obrvatim ženama.

lijevo-gola obrva, desno-Essence Eyebrow gel
Krajnji rezultat, Essence Eyebrow gel i obrve začešljane Alverde maskarom za obrve ( Augenbrauen gel, 020 Braun):

Uzela sam nedavno i Essence Make Me Brow, maskaricu za obrve koja je, kako vele, dupe za Benefit Gimme brow i još mi se više sviđa nego Alverde, trenutno, a jedva sam je uhvatila, nikad je nema kad ja odem u CM. Nisam još shvatila koja mi duže drži obrve ovako počešljanima, čini mi se da su jednako dobre, ali boja i četkica idu Essence-u u korist.

Hvala na čitanju :) :*

You Might Also Like

16 komentari

  1. Proizvod je oke za nase standarde i novcanike pogotovo jer ne mozemo svi doci do ABH proizvoda. Meni su oke i Essence olovkice, one najobicnije za obrve :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. nisam probala olovke za obrve, ali sam cula da ima dosta zadovoljnih. :)

      Izbriši
  2. ženo, ti šta pohvališ, ja kupujem, eto kakav uticaj imaš na mene. Inače koristim Essence olovke za obrve, i poprilično mi se dopadaju, i nekako su voskaste, pa fiksiraju obrve. olovka+transparent brow nesto od Maybelline, i cijeli dan stoje na mjestu, mada sad se dvoumim i ovo da probam.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. haha, pa hvala ti, veliki je to kompliment. <3
      bas sam neki dan gledala to od maybelline i nove olovke njihove, ali nisam kupila. trenutno sam zadovoljna ovom kombinacijom, kad se potrosi, probat cu i neke nove stvari.

      Izbriši
  3. Jao, super izgleda gel, priznajem da ga ne bih ni pogledala u radnji pošto gelove doživljavam kao mnogo jake, dobre ženama koje vole instagramske obrve, ali ovaj je druga priča!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. hvala ti, u pravu si, ovaj je dosta blazi, samo mu treba potrefiti kist, mozda bi bilo bolje da je vlaznija formula.pretpostavljam da ce postajati jos suvlji, ali imam duraline da priskoci u pomoc.

      Izbriši
  4. Odlican post,recenzija bas detaljna a i proizvod mi se svidja :)

    Pratim te na GFC :)

    mystylishcorner.blogspot.ba

    OdgovoriIzbriši
  5. POGLEDAJTE MOJ BLOG http://herecomesajla.blogspot.ba/

    OdgovoriIzbriši
  6. I meni je super, a super mi je i give me brow maskarica......:-)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. aha, a i ona četkica je odlična, kad potrošim maskaru, mogla bih nju ostaviti za ricinusovo ulje

      Izbriši
  7. Super je gel, a u potpunosti se slazem sa tobom, glupo mi je kada neko ima obrve tetovaže, posebno danju, ja uvijek volim da izgledam pirodno. Ja koristim ovu essence olovku za obrve, ispočetka mi je bila dobra, ali sada je nekako tvrda i počinju mi obrve da otpadaju. Moram i maskaru za obrve da probam, čini mi se dobrom ;)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti Hadzera, i ja sam nekako mišljenja da najljepše izgleda kad obrve nisu previše i prejako docrtane :) Probaj maskaru, ima neka vlakna u sebi pa se obrve doimaju gušćima, baš mi je super.

      Izbriši
    2. ..mislim na Essence maskaru, a dobra mi je i Alverde, ali kad se osušila malo, na početku katastrofa, sva se umrljam.

      Izbriši
  8. A sto ako se gel susi. Nije se ubpostpunosti osusio ali se gornji dio posusio i moram prokopat do djela gdje je jos dobar. Kako da ga "popravim"? :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. I meni se desilo da se osusio nakon nekog vremena,ali sam ja kapnula dvije kapi Inglot Duraline tecnosti i opet je bio dobar. Duraline je inace odlicna stvar, njime sva kremasta sjenila, baze a i maskare brzo ozivim :)

      Izbriši

Facebook

Obrazac za kontakt