Bocassy Paris featured krema za lice

Bocassy hranjiva noćna krema

13:13Anela


Danas bih htjela napisati koju riječ o kremi koja me izvrsno služila tijekom hladnih zimskih mjeseci, kao noćna njega.
Ova krema je iznimno bogata prirodnim uljima, pa ako nemate suhu ili zrelu kožu kojoj fali lipida, nemojte je ni uzimati u obzir, pogotovo ako ste skloni nastanku akni.
Ukoliko se, kao ja, borite sa suhoćom lica, ovo bi mogla biti izvrsna njega za vašu kožu, pa nastavite s čitanjem.
Krema sadrži maslinovo ulje, shea maslac, pčelinji vosak, bademovo ulje, sezamovo ulje, glicerin, jojobino ulje, ekstrakt kamilice, pantenol, vitamin E i kakao maslac.



Na ambalaži stoji natpis da je krema namijenjena nešto zrelijoj koži, od 30+ godina, ali ja ne vidim razlog da je ne koristi i mlađa populacija ako ima problem sa suhom kožom. Krema nema nikakve sastojke koji su rezervirani isključivo za nas malo starije. 
Iz Bocassya sami naglašavaju da krema nije za dnevnu njegu, ali sam je ja znala mazati i preko dana, ako ostajem u kući i nemam se namjeru šminkati.
Moram napomenuti da krema ima izražen miris koji bi nekima mogao smetati. Meni je lijep i podsjeća me na orahe. Svježe.
Unatoč visokom procentu ulja i maslaca u sastavu, krema je srednje gustoće i vrlo se lako razmazuje, nemate onaj osjećaj zapinjanja po licu, ako ste možda nekada probale rasporediti po koži baby kreme tipa Becutan i sl. Ništa takvo.


Budući da je malo teža i sporo se upija, nije dobra ideja da se šminkate poslije nje barem sat i po-dva. Toliko se otprilike upija na mom licu i za to vrijeme je blago ljepljiva. Navečer mi to nije ni najmanje smetalo, jer je namažem na kraju svog rituala, poslije čišćenja lica, tonika i seruma, kako bih inače mazala i neko ulje.
Višak svakako upije jastučnica, a ja sam već debelo u nesvijesti i zadnje što me brine je to što mi je lice masno. :D

Nanosila sam je isključivo na obraze i na kožu ispod očiju, vrlo rijetko na ostatak lica, jer obrazi su kod mene područje kojima fali masti. Na t-zoni u zadnje vrijeme imam i viška.
Budila bih se s njegovanom i mekom kožom, jedrom kožom je dobar izraz, ako znate šta to kod nas znači.
Lice me ni nakon umivanja čistom vodom (ujutro ne koristim nikakva sredstva za umivanje) ili brisanjem tonikom, ne bi zatezalo ni peckalo.
Kad bih je nanosila ujutro, tek navečer bih osjetila da mi licu opet nedostaje nešto masnije da ga zaštiti.
Važno je da kremu kombinirate sa nečim vodenastim, hidratantnim, kako bi koža dobila i vlagu, ne samo lipide.
Ja sam je kombinirala sa tonikom i serumom prije, a ujutro mazala hidratantnu Avon gel kremu.
Budući da je još nisam potrošila, a koristim je dobrih 4-5 mjeseci, nastavit ću je koristiti i s dolaskom toplijih dana. Kod nas ionako večeri nikada nisu pretople i ne vjerujem da bi mi smetala. Preporučuje se da je potrošite u roku od 6 mjeseci. 

Bocassy se polako nameće kao moj omiljeni preparativni brend iz drogerija. Cijena im jest nešto viša, ali to je za očekivati jer je udio prirodnih ulja i ekstrakata visok, a nećete naći silikone, parabene i parafin. Plus ambalaža je jako lijepa, znam da je mnogima i to bitno.
Kremu je moguće kupiti u DM-u i košta oko 35 KM.


PR proizvod

You Might Also Like

4 komentari

  1. Nije za moju kožu,pročitala sam cjeli blog,koliko sam shvatila,imaš kćer koja je godinu dana mlađa od mene,ja imam 12!I da sam starija ne bi bila za mene jer imam kombinovanu kožu!Odličan post!

    http://marijafashiondiary.blogspot.hr/

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti Marija. Dobro si zakljucila, ova krema nije za tebe, za tvoju mladu kozu je nesto lagano i hidratantno, po potrebi.
      I da, imam kcer koja je tvojih godina otprilike. :)

      Izbriši

Facebook

Obrazac za kontakt