Golden Rose puderi tekući puder

Golden Rose Satin Smoothing tekući puder. Nova i stara formula, usporedba.

20:44Anela


Vječito sam u potrazi za dovoljno svijetlim tekućim puderom. Ne znam zašto uvoznici kod nas ignoriraju činjenicu da nas blijedih ima jako puno i ne uvoze nam svijetle nijanse.
Iz Golden Rose asortimana kozmetike sam probala svašta, ali pudere nisam, ovo mi je prvi. Uvijek radije dodam još malo novca pa kupim npr. Rimmel ili Catrice ili Bourjois, međutim naišla sam na nekoliko dobrih recenzija, pronašla odgovarajuću nijansu i odlučila isprobati. Razumijem da mnoge od vas bježe od pudera koji se proizvode u Turskoj i ja sam ranije, ali sam se toliko puta uvjerila da niska cijena ne znači da nešto nije kvalitetno i da se u ogromnom asortimanu Golden Rosea, a i Flormara, stvarno daju pronaći prava mala kozmetička blaga.

Prvi primjerak ovog pudera sam kupila prije godinu dana i bila jako zadovoljna. Trajao mi je prilično dugo, nije mi ovo puder za svaki dan, nego za večernju šminku i dane kada mi treba više prekrivanja. Kako sam ga skoro potrošila, kupila sam novi i na prvu, osim drukčije kartonske kutijice u kojoj puder dolazi, nisam primijetila razliku.
Recenzija za stariju verziju je bila spremna i prije objave sam slučajno provjerila sastav i nije isti. Puder je preformuliran, značajno. Mrzim kad se to desi, meni osobno puno više odgovara starija verzija, a ambalaža ovako izgleda:
IZVOR: giamakeup.blogspot.ro
Ovo je novija:



Bočica je ostala ista, razlika je u kutijici. Kod prve, starije verzije karton je sjajan, crn, dok kod je novije verzije pudera crni karton mat, sa sjajnim GR logom.

Moja nijansa je broj 27, savršeno mi odgovara, a radi se o svijetloj, neutralnoj nijansi. Ovo je swatch starije verzije: 




Ostale nijanse možete pogledati ovdje, 27 je bila jedina neutralna svjetlija:
IZVOR: giamakeup.blogspot.ro
A ovo je novija nijansa, nažalost tamnija od stare:



Sastav prvog, starijeg pudera je relativno problematičan, pun je parabena: etil, metil, butil, propil i izobutil paraben, čitava parabenska familija, a imao je i BHT, ozloglašeni konzervans.
Noviji je nešto sigurniji:

STARI:
 Aqua, Cyclopentasiloxane, Hydrogenated Polydecene, Glycerine, Dimethicone, Hexyl Laurate,Propylene Glycol, Talc, Sodium Chloride, Polyglyceryl-3 Diisostearate, Silica Dimethyl Slylate, Disteardimonium Hectorite, Tocopheryl Acetate, Peg/Ppg-18/18 Dimethicone, Methicone, Bisabolol, Bht, Propylene Carbonate, Phenoxyethanol, Methylparaben, Ethylparaben, Propylparaben, Butylparaben,Isobutylparaben, Disodium Edta
može sadržavati: Ethyl Hexylmethoxycinnamate, Benzophenone-3, Ci:77891 (Titanium Dioxide)


NOVI:
aqua, ciclopentasiloxane, hydrogenated polydecene, glycerin, propylene glycol, cetyl PEG/PPG-10/1 dimethicone, talc, polyglyceryl-3 diisostearate, disteardimonium hectorite, ethylhexyl methoxycinnamate, phenoxyethanol, PEG/PPG-18/18 dimethicone, sodium chloride, dimethicone, silica dimethyl silylate, propylene caronate, aluminium hydroxide, hydrogen dimethicone, trimethylsiloxysilicate, allantoin, sodium benzoate, xanthan gum, benzophenone-3, tocopheryl acetate, parfum, disodium EDTA, bisabolol, magnesium stearate, ethylhexylglycerin, triethoxycaprylylsilane

Parabene su izbacili, kao i BHT i propilen glikol, a poligliceril-3-diizostearat je ostao, a komedogen je sastojak. Noviji puder ima više silikona. Benzofenon-3 je u većoj koncentraciji, a štetan je sastojak. Koriste ga kao SPF, skupa s oktinoksatom, također kemijskim filterom.

Već sam rekla da puder nisam nosila svakodnevno, a za povremena nanošenja mi je bio jedan od boljih pudera koje sam ikad probala, odgovorno tvrdim, a probala sam sve drogerijske pudere, osim onih namijenjenih masnoj koži.

Prekrivanje je kod oba jako dobro, finiš je isti: nije sasvim mat, a nije sjajan, nego prirodan, satin, kako i piše na ambalaži.

Evo kako stariji prekriva:
Prva fotografija je stara nekoliko mjeseci, vidi se izmasakrirana bubuljica. Dobro ju je prekrio, ali je trebala još mrvica kamuflaže preko.



Ovo su novije fotografije, mrlje po licu su ostale od dermatitisa koji se povlači:


Evo da vidite finiš i kako stariji izgleda na licu, na suncu:
u tankom sloju nije primjetan na licu

Stvarno sam bila prezadovoljna, osim što je odlično izgledao, stariji puder je bio jako trajan, čak i kad se ne fiksira, ja sam ga često nosila bez pudera u kamenu preko, sviđa mi se kako izgleda sam, pa zato. Ne prosijam na T-zoni sigurno 3-4 sata, dok se npr. s Bourjois Healthy Mix puderom, moja T-zona sjaji već nakon sat i pol, ukoliko ga ne matiram na masnijim dijelovima lica.
Nije se nakupljao u čeonim borama, niti u borama smijalicama oko očiju. Pore mi nisu proširene, pa ne znam kakav je što se toga tiče.
Ne naglašava ni suhe dijelove, neće nestati s lica, a ostati poput fleke na isušenim područjima. Naravno, ukoliko imate ljuskice na licu i niste napravile piling prije šminkanja, to neće sakriti niti jedan puder.

Eh, sad, što se novije formule tiče, nisam potpuno zadovoljna. Nije loš, ali mi nije dobar kao stari. Ni blizu. Na licu izgleda slično, prekrivanje je isto, ALI ako je toplije vrijeme, čitavo vrijeme osjetim da ga nosim, kao da sam se zamastila i prosijala. Ako dodirnem lice, imam onaj ljepljivi osjećaj. Ako ga matiram, taj problem nestane. Puder više naglašava suhoću, desi se i da pobjegne i da se nakupi u borama pred kraj dana. Matiranje kamenim puderom mi je sad obavezno. Ne bih ga preporučila masnoj ni dehidriranoj koži, a mješovitoj jedino uz matirajući puder. Žao mi je što nisam pažljivije gledala i tražila stariju verziju, a sad je više nema. Žao mi je što mi upropastiše odličan puder (ako zažmirim na sastav i koristim ga povremeno). Ako nađete ovu prvu verziju, kupujte obavezno.

Na ljestvici 1-10, stariju verziju bih ocijenila sa 9 ( samo zbog problematičnog sastava), a noviju sa 7 ( zbog manje postojanosti i osjećaja težine na licu)
Oba sam kupila za 9.30 KM, imaju 34 ml.

Hvala na čitanju :*

You Might Also Like

16 komentari

  1. Ja danas potrošila zadnju kap stare formule :O

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. ja imam još za 5-6 nošenja maksimalno :( nema više starog u Galantu, ako negdje naletiš, javljaj.

      Izbriši
  2. Moram da nadjem tu najsvetliju nijansu jer mislim da će mi zaista odgovarati a retko kad nadjem jeftinije pudere u toj boji :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ne znam jesu li ostale nijanse mijenjali, nadam se da jos uvijek imaju fine svijetle nijanse, da je recimo ova 23 svjetlija, pogledat cu drugi put.

      Izbriši
  3. Joj... rekoh evo ga valja... kad ono da nije možda... :D

    Hhahahahahahhaha... xDDD

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. A joj, valjao je :D
      Nije ni sad los, potrosit ce se, ali vracam se rimmelu.

      Izbriši
  4. Apsolutno se pronalazim u onom komentaru o izbegavanju Made in Turkey. :) Uzasan snobizam s kojim se borim.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ti sama sa sobom ili s drugima? Ma preobratit cu ja tebe, vidjet ces samo :D ;)

      Izbriši
    2. Sama sa sobom, a zarazu samo sisrim, ne sprecavam je. Znas kada neko se uhvati za neki MIT brend ja samo upitno pogledam. :D

      Izbriši
    3. Hahahaha i ja sam bila ista. A sad imam "turski blog", vise od 50% recenzija su njihovi proizvodi :D

      Izbriši
  5. meni je drago da su izbacili parabene, jer sam nedavno otkrila da sam na njih alergična, a ovako mogu probati ovaj puder... nadam se da će mi nijansa 21 biti okej, inače koristim Healthy mix serum 51 (52 mi je tamna i prežuta).

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. moguće da će ti 21 biti dobra, ako nisu i nju promijenili. U svakom slučaju, ima dosta nijansi i ima ovih svijetlih, što je super.

      Izbriši
  6. Steta.. a htela sam da ga probam, medjutim fino se to zuti a ja sam bas neutralac postala :'(
    Da ti kazem nesto iskreno, aktivno koristim GR 7 godina (dekorativa), da ti ne pricam komentare pojedinih mojih drugarica tada, a ni sada nije nista bolje. Kao da stavljam varikinu na facu, otprilike. I ja sam mislila da je skuplje mnogo bolje, ali sam se uverila da tu zapravo i nema neke velike razlike. Cak sam se jedno vreme lozila da se ogranicim skuplje komade da me drze "na uzdi" zbog sopinga :-D ali nepotrebno je to skroz. Bitan je krajnji efekat na faci, a tu nigde ne pise Gr ili Flormar ili stagod ;-)
    Stvarno mnogo dobra recenzija, ti si sjajna blogerka, bas bas sjajna i zao mi je sto se patis sa dermatitisom, evo jedan zagrljaj da prodje sto pre :-)
    Alekta*

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Alekta moja draga, hvala ti puno :D <3
      Slazem se, meni je isto bitniji krajnji efekt na licu, ako je nesto dobro, dobro je, bez obzira sta pise na njemu, a nisam znala dok nisam probala. Pogledam sastav ovih jeftinijih stvari i ostalih drogerijskih i tu je to, jako slicno, isti sastojci u drugom omjeru, a cesto i kvalitetniji budu ovi jeftiniji, sto me odusevljava. Na preparativu trosim puno vise, na njegovanoj kozi ce svaka sminka lijepo izgledati. Sto se dermatitisa tice, prolazi brzo, i flekice brzo blijede, pronasla sam preparate koji mi odgovaraju pa cu uskoro pisati i o tome, ako netko ima slican problem, mozda bude od koristi. Nazalost, vraca mi se cesto, ja saniram, nakon mjesec opet izbaci i tako u krug :D

      Izbriši
    2. Imala sam perioralni dermatitis pre par godina.Kozmetika,kremice tu ne pomazu.Tri meseca sam pila,po deset dana u mesecu Orvagil tablete i sest meseci koristila antibiotske kreme za lice,Nikada se vise dermatitis nije pojavio.Hocu da kazem da zahteva odlazak dermatologu.Pozdrav :)

      Izbriši
    3. Hvala ti na komentaru, naravno, odlazak dermatologu prije svega. Moje stanje s licem nije uopce drasticno, ne zahtijeva tablete, dobijem kortikosteroid u obliku masti i to je to. Zahvacena povrsina je mala, a javlja se nekoliko puta godisnje. U posljednje vrijeme cak i malo rjedje nego prije, pa ja nekako mislim da ipak pomazu ulja i bogatije kreme, u prevenciji barem, a definitivno pomazu kasnije kad se upala smiri i ostane samo suha koza.
      Drago mi je sto si se uspjesno izlijecila, veliki pozdrav :)

      Izbriši

Facebook

Obrazac za kontakt