Dr. Pasha krema za lice krema za ruke

Dr. Pasha krema za bebe

18:44Anela

Jeste li znali da je dječja kozmetika koju kupujete svojim najmlađima uglavnom puna naftnih derivata (vazelin, petrolej, parafin, mineralno ulje na listi sastojaka), parabena(služe kao konzervansi) i ostalih potencijalno štetnih sastojaka i alergena, alkohola, parfema, klora, boja, agresivnih sulfata...

Vazelin i parafin su neizbježni u kremama za pelensku regiju( i apotekarska bademova mast je većim dijelom vazelin) zbog toga što stvaraju za vodu nepropusnu zonu te tako štite nježnu dječju kožu od nadraživanja i oštećenja koje bi mogli uzrokovati enzimi iz stolice i urina.
Naftni derivati nisu skupi, čine kremu mazivom, zaglade kožu, ali ono što zabrinjava jest da neka istraživanja tvrde da su takvi sastojci kancerogeni.

Parabeni su također česti u kozmetici za bebe, u manjoj količini nego u kremama za odrasle, ali ipak prisutni, jer sprječavaju razvoj bakterija koje bi ugrozile ionako krhak imunološki sustav bebe. Danska je čak zabranila upotrebu parabena u kozmetici za djecu mlađu od 3 godine, jer parabeni kad uđu u organizam oponašaju ulogu spolnih hormona, estrogena i pronađeni su u uzorcima tkiva tumora dojke. Oko ovih istraživanja se lome koplja, neki su ubijeđeni da parabeni u kozmetici nemaju veze s nastankom tumora, dok neki savjetuju da ih se zaobilazi u širokom luku.

U njezi kože tijela i lica vam ipak savjetujem da koristite nešto prirodnije, za svaki slučaj. Ako počnete čitati sastav nekog baby ulja vidjet ćete da je to samo tečni parafin i malo parfema. Ništa njegujuće ni prirodno. Može zaštititi bebinu kožu od isušivanja, stvoriti film na koži, upiti se neće i nema ništa što bi hidratiziralo i obnovilo kožu. Ja svoju djecu nisam ničim ni mazala, ako nisam vidjela potrebu  za tim i ako im je koža izgledala normalno, bez perutanja i oštećenja. To mi je bio znak da je hidrolipidni sloj uravnotežen i da ne treba nikakva intervencija da tu ravnotežu ne bih slučajno narušila. Ako bih primijetila nešto neuobičajeno, radije bih izabrala običnu pročišćenu svinjsku mast (ako ne bih imala ništa bolje), nego parafinsko ulje. Prednost uvijek dajem prirodnim, hladno cijeđenim, nerafiniranim uljima. Srećom, danas na tržištu postoji nekoliko proizvođača koji nepotrebne sastojke izbjegavaju. Prije smo bili osuđeni na Johnsons, Niveu i slične. Danas imate Babylove iz dm-a, Hipp, Afroditu i ostale marke koje o sastavu vode malo više računa.
Razgledajući po policama supermarketa ugledala sam Dr. Pasha kremu i okrenula kutijicu da pročitam sastav i prilično se iznenadila jer nisam očekivala ovo:
Dr. Pasha krema je po sastavu odlična krema, kako za djecu, tako i za odrasle. Djeluje tvrda, ali se u kontaktu s toplinom prstiju odmah topi. Više je kao puter za tijelo, po teksturi, nego krema. Sporije se upija. Ja je koristim kao noćnu njegu, jer nije baš za ispod šminke. Ujutro mi lice bude mekano i nahranjeno. Moram napomenuti da imam suhu kožu na obrazima, pogotovo u hladnijem dijelu godine, a ponekad i zbog sunca i morske vode i meni masnije kreme gode.



Sadrži shea maslac, na prvom mjestu liste sastojaka. Shea ili karite maslac zbog velike količine nezasićenih masnih kiselina, vitamina A i E obnavlja i štiti kožu, dobar je kod pelenskog osipa, psorijaze, ekcema, nakon sunčanja za njegu, poslije depilacije itd.
Pored shea maslaca, tu su palmino ulje, bademovo ulje, kakao maslac ( dobar emolijens, vlaži kožu, omekšava i povećava elastičnost, za njegu suhe i ispucale kože i usana), kokosovo ulje( protuupalno, kod reume, oteklina, gljivičnih oboljenja, za njegu kose i kože), avokadovo ulje( poznato u borbi protiv suhe kože jer pomaže u obnovi prirodnog hidrolipidnog sloja), pčelinji vosak, eterično ulje kamilice ( ubodi, opekotine, iritacije, dermatitis, ekcemi...) i eterično ulje vanilije

Osim što mažem lice i usne, mažem i ruke i tijelo, ako treba jaču njegu. Mažem djecu, po potrebi, a preporučila sam kremu i trudnoj prijateljici, kao prevenciju od strija.
Kremu koristim kao noćnu njegu, na licu i oko očiju, jer se ne upija brzo i ne bi mi bila dobra preko dana kao podloga za šminku. Lice je ujutro izrazito  mekano i glatko i korektor puno ljepše ''sjedne'' ispod očiju.
Stavljala sam kremu i na kosu, prije pranja. Isti efekt ima kao i kokosovo ulje :D . Moram spomenuti kako ova krema prekrasno miriše, na kamilicu, vaniliju i bebe. Znam da nerafinirani shea maslac nema baš najljepši miris, pa nisam sigurna koliko su sastojci kvalitetni i na koji način su dobiveni, jesu li rafinirani i koliko je vrijednih sastojaka iz navedenih ulja zaista sačuvano. U svakom slučaju, mnogo je bolji izbor od 90% dječjih krema na tržištu.
Ono što mi se još svidjelo jest to da je dobro zaštićena od otvaranja u trgovini.
Stoji u kartonskoj kutijici, a na poklopcu je naljepnica koja se podere kad se krema otvori.
Ispod navoja je i još jedan plastični poklopac.
Ovo su sličice deklaracije, uvijek mi je drago kad u kremi dobijem ovaj papirić, onda ja to sve iščitam :D

Krema se na mom licu nije pokazala kao komedogena, ali ne mogu garantirati da nikome ni neće, najprije zbog kakao maslaca i kokosovog ulja koji znaju izazvati komedone i akne na problematičnom licu. Ako niste skloni aknama i imate suhu kožu, probajte, imate moju preporuku.

Budući da krema ne sadrži konzervanse, trebalo bi je potrošiti u roku od 3 mjeseca nakon otvaranja. Košta oko 6-7 maraka (3.5 euro), a dobijete količinu od 100 ml. 


Hvala vam na čitanju :*

You Might Also Like

8 komentari

  1. Super, sviđa mi se što je univerzalna i što se može doslovno koristiti za njegu cijelog tijela :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. I meni se svidja to, i ako ne odgovara za lice, bit ce sigurno dobra za ruke, stopala, iritacije nakon depilacije, oko ociju, ma odlicna mi je.

      Izbriši
  2. Ja odavno planiram kupiti tu kremu, ali sve nekako zaboravim ili je nema kod nas. Mislim da će za večernju njegu kože biti odlična.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Probaj, nije skupa a bas je hranjiva, mozes je uvijek iskoristiti za tijelo ako se pokaze komedogenom, a meni nije, bas mi je super.

      Izbriši
  3. Imam jedan maleni primjerak ove kremice i računala sam da ću je isprobati na bebinoj guzi, ali sad vidim da ću je i sama iskoristiti. Odličan post!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala Lenka, kupi veću kutijicu odmah da imate :D

      Izbriši
  4. Super recenzija! Koristim Dr. Pasha argan kremu koja mi je fenomenalna i čini mi se da je jednake teksture pa mislim da ću i ovu probati kad si je tako lijepo nahvalila ;)

    OdgovoriIzbriši
  5. Mislila sam praviti sama kremu za okoloocno podrucje, ali vidjevsi tvoju recenziju odustala sam... :) Evo desetak dana je koristim i predobra je. Koristim je svaku noc na podrucju ispod ociju, i na usnama a zimi cu je cak nekad i na cijelom licu. Malo je reci da sam odusevljena. Sumnjam da cu moci je potrositi za 3mjeseca ali nastojat cu. I ja je dalje preporucujem, zaista je rijetkost naci ovakvu kremu.. :*

    OdgovoriIzbriši

Facebook

Obrazac za kontakt