Flormar highlighter recenzije

Flormar Passionate Dots Limited Edition

16:04Anela


Passionate Dots je naziv Flormarove limitirane kolekcije šminke koja je lansirana krajem prošle godine. Ove ograničene serije povremeno u prodaju izbacuju skoro sve kozmetičke kuće. Ne nalaze se u stalnom asortimanu, te ako vam se nešto sviđa, požurite dok nije nestalo :) .
Passionate Dots kolekcija mi je odmah zapala za oko, čim sam vidjela na facebooku reklamnu fotografiju. Nisam bila sigurna hoće li uopće i stizati do nas, pa možete zamisliti kako sam se obradovala kad sam je ugledala u radnji.
Kolekcija se sastoji od 6 ruževa, dvije paletice od 8 sjenila, dva shimmering terracotta pudera, matirajućeg pudera u prahu, 3 tuša u gelu i 6 lakova sa sand efektom. Lakovi i tuševi kod nas nisu dostupni.
U nastavku ću vam predstaviti ono što se meni najviše svidjelo iz čitave kolekcije, shimmer puder i ruž, koje sam dobila od firme Galant iz Kiseljaka, zbog recenzije.


Ovaj divni shimmer puder dolazi u preslatkoj limenoj kutijici i ja bih ga sigurno kupila zbog ambalaže, ako ni zbog čega drugog :D . Ova kutijica i tufnice daju kolekciji neki vintage štih i ovo bi bio prekrasan ukras svakom stoliću za šminkanje. Ambalaža, koliko god bila ugodna oku, ima jednu manu, koju moram spomenuti: teško se otvara :/ Zato ga ja nikada ne zatvorim do kraja, ostavim jednu stranu poklopca malo odignutu, kako ne bih polomila nokte slijedeći put kad budem otvarala puder.
Unutra dolazi ova pufnica za nanošenje, ali meni nije praktična i ne znam šta činiti s njom, pa ja puder nanosim velikom mekanom četkom za rumenilo ili puder. Proizvod je dodatno zaštićen poklopcem od malo tvrđe, prozirne plastike koja ga štiti od rasipanja, a čuva i ovu pufnicu od prljanja i svakako ću tu plastiku sačuvati.
Puder koji imam je u nijansi PD52, u nježnoj zlatno-ružičastoj boji prošaran ovim ljubičastim žilama pigmenta.
sunčeva svjetlost
u hladu
Puder u nijansi 51 je s više pigmenta, ostavlja više boje, a meni je osobno ovaj moj puno ljepši.
Možete ga koristiti kao highlighter na jagodicama, samostalno, preko rumenila ili s bronzerom u paru,  ispod obrve, kao sjenilo, na dekolteu, ramenima i svugdje gdje želite privući poglede. Zbog svog zlaćanog sjaja mislim da bi prelijepo izgledao na preplanuloj koži i djevojkama toplog podtona. Divno reflektira svjetlost zbog vrlo sitno mljevenog shimmera. Savjetujem vam da ipak budete lake ruke pri nanošenju na lice, kako se ne biste previše zasjajile, što može djelovati jeftino.
Ovaj proizvod teži čak 25 grama i što se mene tiče, ovo je nepotrošivo, jer ga zaista treba jako malo za šminkanje. Radi usporedbe, prosječno rumenilo ima 5-6 grama, a uz svakodnevno korištenje potraje skoro godinu dana, dok ona pečena, terakota rumenila, traju i duže.
Shimmer puder košta 13 maraka, što je stvarno sitnica za ovu količinu.





Slijedeće što sam izabrala je bio ovaj prekrasni ruž u tamnoj, malinasto crvenoj boji. Nijansa je PD22
Oblikom ambalaže podsjeća na Flormarove Stylo Gloss i Cashmere Deluxe ruževe iz stalne postave. I miris je identičan njima,ugodan voćno-cvjetni, blag i nenametljiv, i ne osjeti se dugo, što je svakako plus. Završnica je mat, ali nije onako neugodno suh i ne zateže usta niti mi se skuplja na rubovima. Hidratantniji je na usnama od Cashmere ruževa i vrlo ugodan za nošenje. Izrazito je pigmentiran i u jednom premazu dobijete punu boju, ali ja uvijek stavim dva-tri sloja i ''poljubim'' papirnatu maramicu. Tako mi ruž traje duže.
gore jedan premaz, dolje više slojeva ruža
sunčeva svjetlost
u hladu
Skida se ravnomjerno, ne bježi u borice oko usana i kad se skine ostavi lagani stain. Meni traje na usnama oko 4 sati, piće preživi, a poslije obroka ga treba malo popraviti jer pigment izblijedi na sredini usana. S popravkama izdrži čitav dan.
Ja sam ružem oduševljena, baš je po mom ukusu i sigurno ću uzeti još nijansu-dvije.
Košta 5.30 maraka, količina: 3 g.
Evo kako izgleda na meni:
dnevna svjetlost
blic
Kako vam se čini ova kolekcija?
Hvala vam na čitanju :)

*proizvodi su mi dati na recenziju, ali to nema utjecaj na moju objektivnost

You Might Also Like

27 komentari

  1. Ruž mi je super i također ti odlično stoji :) A ova kutijica je preslatka :)

    OdgovoriIzbriši
  2. Predivno je oboje, ruž ti savršeno stoji, ubijedila si me da mi treba ;-)

    OdgovoriIzbriši
  3. Obozavam cashmere delux lipstick stilo liniju a ovaj ruz je cini m ise bas takav. Boja je prelepa! A i pured/rumenilo je savrsen. I mngo lepo izgleda na kozi. Slazem se da bi i meni ta pufna bila malo beskorisna. Joj nadam se da je ova linija dosla i u Srbiju, moram da pogledam :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Trebalo bi da je došla, kod nas još nema kašmiraca s oznakom preko 30, a kod tebe sam vidjela onaj lijepi 36... Ruž je prekrasan, od boje do teksture, mat je kao i oni iz kašmir linije, a opet nekako hidratantniji na usnama. super mi je :D

      Izbriši
  4. Jao lepote! Divno je to rumenilo. :) Kod nas naravno nije doslo.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Zao mi je sto nije, nadam se da ce doci, citava kolekcija je divna.

      Izbriši
  5. Koji prekrasni proizvodi ajme! Ambalaža je baš preslatka a nijansa ruža skroz 'moja'!
    Moram li uopće više pisati kako si mi lijepa, k'o neka Španjolka, i da ti savršeno stoji sve! :*

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Graciaaaas :) tebi bi ovaj ruz prekrasno stajao, ne sumnjam u to.

      Izbriši
  6. Ruž je lijep i divno ti stoji,ali puder-highlighter me osvojio.Predivan je :D

    OdgovoriIzbriši
  7. Puder je divan, kod nas ih naravno jos nema, i blijedo me pogledase kad sam upitala za njih neki dan, nece to u mojoj mahali izgleda ni da se pojavi.
    I pakovanje je super.
    Meni bi po nekoj logici kao brineti trebali da stoje crveni ruzevi, ali ja na sebi ipak vise volim vidjeti neutralne-nude i roskaste nijanse. Tebi zato bas fino stoji.
    Steta sto u toj liniji nema i neki pinkicasti :-)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Sreca pa i kod nas zazivjese web shopovi, jos da galant snizi cijenu dostave, bit ce super. Kako sam ja zalila za nyxom i aurom i GR lakovima, a sad mi je dostupno zahvaljujuci areni :)
      Na fotografijama crveni ruz super izgleda, a i ja biram neutralnije za svaki dan, sumnjam da tebi neki ne stoji s takvim prelijepim usnama.
      A ima i pinkicasti, bas sam mislila i njega uzeti ;)

      Izbriši
  8. O džizus kako je ovo predivno :O ne znam je li mi ljepši ruž ili highlighter ili samo pakiranje :D wow! petica za flormar :D ovoga nazalost nema kod nas, morat cu pokusat nabavit :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Flormar je sve bolji i bolji, citava kolekcija je divna :)

      Izbriši
  9. Jao, što je slatko pakovanje! Pojma nisam imala da i oni imaju LE.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. je li tako da jest? pakovanje često proda proizvod nama ženama, još bolje ako je i sam proizvod dobar, a stvarno su odlični. Imaju LE, samo što nam uglavnom ne stižu, super da je ova stigla, a i stalno smo mi blogerice smarale uvoznika kad će pa kad će :D

      Izbriši
  10. wow, baš kako Mell kaže, ne znam što me više oduševilo - highlighter, ruž ili pakiranje svega skupa! divotice! i oboje ti divno stoji!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. :) puno ti hvala, na komplimentima i na komentaru :)

      Izbriši
  11. Ovog vikenda u Kozma traje popust na ruževi pudere i sjajila, može neki prijedlog za ruž u boji mesa ali neke mat boje već imam jedan sa shimmer efektom????

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Jesi li gledala Essence ruž u crnoj ambalaži, u nijansi 06, barely there? on je ovakav : http://4.bp.blogspot.com/-bP2vL_Zys1g/Um64m90E-gI/AAAAAAAADzw/4aMqRdvFMcM/s640/2013-10-26+002.jpg
      on je onako, polu mat
      i catrice maroon, 020, ovakav je : http://3.bp.blogspot.com/-OUKweoBccwU/Um64egB2nlI/AAAAAAAADzo/b76IJQqKZsQ/s1600/2013-10-21+0019.jpg
      On je kremast. Zatim pada mi na pamet Rimmel Kate, 08, crno pakovanje, isto jako lijep, mislim da bi svima stajao. Nisam baš upoznata koje marke se u Kozmu prodaju...ako bi nešto crvenije od ovih prijedloga, javi da tražimo dalje ;)

      Izbriši
  12. Pogodak :) Nijanse su super možda uzmem čak obe dvi. Nažalost u kozma nemaju Rimmel ali Catrice i essence imaju dobre nijanse. Ali nema do Golden rose I Flormar ruževa veliki sam fan...

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. odlično :D drago mi je da sam pomogla. složila bih se s tobom oko GR i FM ;)

      Izbriši
  13. Moram proveriti da li je ovo došlo u Srbiju. Ruž ti fantastično stoji. Ja sam oduševljena. A puder mi deluje baš, baš privlačno, zbog same ambalaže i baš lepo izgleda na licu. :) Nisam ništa probala od Flormar kozmetike, ali ovo bih, vrlo rado.

    OdgovoriIzbriši
  14. Ruz je fenomenalan! Mislim d akod nas ovoga nema :(

    OdgovoriIzbriši
  15. Uuuuu koja si ti ljepoticaaaaaa!!!!!!! Divan ti je blog.Danas sam te otkrila :D.Od sad te pratim .

    OdgovoriIzbriši

Facebook

Obrazac za kontakt