highlighter MUA recenzije

MUA ( Make Up Academy)

19:20Anela

MUA je kozmetička kuća iz Velike Britanije, poznata po pristupačnoj kozmetici neloše kvalitete. Kozmetika im se proizvodi u Kini, ali vjerujem da su im proizvodi sigurni, inače se ne bi mogli prodavati u Europi.
Asortiman im je zaista širok. Nema šta ne proizvode. Raznorazne mazalice za usta, ruževi koji koštaju 1 £ , rumenila kremasta, praškasta, lakovi ovi oni, baze, prajmeri, pribor, razne gluposti za nokte...

Ja sam se za njih zainteresirala zbog paletica sjenila. Između ostalog za Undressed i Undressed 2, koje su kopije čuvenih Urban Decay Naked i Naked 2 paleta. Sad imaju i onaj fazon da izabereš sebi koja sjenila/rumenila/bronzere želiš u paleti.

http://www.muastore.co.uk/ 
Ovdje možete pogledati šta sve imaju, ako možda ne znate. Poštarina je prilično skupa, 5 funti (4.95£ ) za Bosnu i Hrvatsku, oko 7£ za Srbiju. Barem je toliko bilo zadnji put kad sam ja kupovala. Najbolje je pričekati kakvu akciju ili podijeliti troškove s prijateljicom.

Ovo sam ja sebi kupila:





  • Undressed paleta sjenila:






Ovu paleticu bih definitivno preporučila ako volite sjenila neutralnih boja. Većina sjenila iz ove palete su sasvim dobra, čak i odlična, pogotovo sjenila iz donjeg reda, označena brojevima 7-12. Jedino su sjenila br. 1, 3 i 5 lošije pigmentirana i malo se više rasipaju nego što je poželjno. Ni ona nisu '' za baciti'' jer mogu odlično poslužiti kao bazna sjenila ili za blendanje nekih jačih boja. Nanošenjem preko baze za sjenila, ona postaju i pigmentiranija i trajnija.


  • Undressed 2






Ni u ovoj paletici se MUA nije iskazala kvalitetom mat sjenila. Sjenila pod rednim brojem 1 i 5 zaista nisu nosiva bez baze, nisu onako fino pigmentirana i svilenkasta kao mat Flormarova sjenila, već se truse i teško se nanose. Favoriti iz ove paletice su mi sjenila br. 6, 7, 10, 11. Undressed mi je puno draža i kvalitetnija od Undressed2. Masa svakog sjenila je 0.8 grama pa se nadam da ću dvojku brzo potrošiti i sebi priuštiti onu UD Naked 2 ;) 

Palete koštaju 4 £, često su na akciji, pa se može proći i jeftinije.




  • Sjenila





MUA shade 13-pearl

MUA shade 29-pearl

MUA shade 28-pearl



Mono sjenila koja ja imam su jako dobra. Ljubičasto nije ovako sjajno kao ostala dva, ima jako jako sitne reflektirajuće čestice. Ako se nanese u manjoj količini može proći i kao mat sjenilo.  Odlične je pigmentacije i ne rasipa se kao ona mat sjenila iz paleta. Ovo 28, boje hrđe je isto odlično, shimmer je jako sitno mljeven, pigmentacija isto bez prigovora. Mekano je i lako se nanosi. Ovo zlatno zeleno, 29, je malo ''grublje'' na dodir, pretpostavljam da je malo krupnije mljeveno, ali ne grebe oči ni ništa takvo, samo mi je malo čudno na dodir :D slabije pigmentacije nego ostala dva. Sjenila dolaze u količini od 2 grama i koštaju samo jednu funtu.  


  • Bronzer 




Ovo je jedan odličan bronzer. Sasvim mat na licu, ali se u proizvodi primjećuju sitne sitne šljokice. Sadrži 15g. Nije narančast, prirodan je na licu, dobro se blenda, minimalno se trusi kad ga trljam četkom. Na licu ne ostavlja fleke. Cijena, 3£.
  • Tuš
MUA Liquid Eyeliner shade 3



Aplikator je plastičan ali je lak za rad. Tuš prosječne trajnosti i lijepe boje :) Košta jednu funtu i sadrži 3 ml proizvoda. Mana mu je loša i nekvalitetna ambalaža pa se meni nakon par korištenja desilo ovo 



Nije neki veliki problem koji se ne može popraviti s par kapi ljepila.

Moram priznati da sam tuš i sjenila kupila samo zato da ispunim one uvjete i da dobijem popust 50% kad je bila ona velika akcija prije pola godine. Nisam se razočarala, i sjenila i tuš su sasvim dobra, zadovoljna sam.

To je uglavnom to što sam htjela isprobati od MUA-e, sviđa mi se još njihov highlighter:


A i Fashionista rumenila lijepo izgledaju. 

             Slika preuzeta sa  http://www.thesundaygirl.com/2011_11_01_archive.html






Ja bih rado Cinnamon i Butterscotch.


U septembru im dolazi i mat paleta koja mene jaaaako podsjeća na onu neutralnu mat paletu Sonia Kashuk. Evo MUAine:




Izgleda odlično na slici, a vidjet ćemo kakve će kritike pobrati prije nego što se ja odlučim na narudžbu.


Highlighter, paletica i rumenila drugom prilikom, ako opet bude kakva dobra akcija ili free shipping. 

Imate li vi što od MUA, kako vam se sviđa i biste li mi nešto preporučile?

Za slijedeći put planiram napraviti neki look i prilikom šminkanja koristiti ove proizvode.

Hvala na čitanju, ja očito ne znam napisati kratak post :) :*


You Might Also Like

17 komentari

  1. Senkice su prelepe, baš svaka boja mi se sviđa :)
    Imam samo njihov ajlajner koji mi je potpuno ok.
    Volela bih da probam njihove lakove.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. pa ja sam totalno zaboravila da ja imam i jedan lak, ali ga nisam nikad namazala i pojma nemam kakav je :S crn cini mi se, sa sljokicama sitnim, morat ce pricekati malo hladnije dane, trenutno mazem vesele ljetne boje :D

      Izbriši
  2. Hehe, kao sto znas, volim MUA stvarcice, ali su mi najdrazi eyelineri, evo bas mi ih je sad sestra donela po dva komada za rezervu :D
    Inace bih volela jos poneku paletu da uzmem i mozda neko rumenilo i highlighter :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. :DD znam ja da ti imaš svašta njihovo. Nadam se da ova Fashionista rumenila nisu puno praškasta, doći će na red kad tad.

      Izbriši
  3. Nemam još ništa njihovo, ali slažem se za ova rumenila, divno izgledaju i baš me zanima ta nova mat paleta iako moram priznati da je ova tvoja prva Undressed prilično dobra :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. paletica je super, ja sam kupila 4-5 komada pored ove moje, na onom ludom sniženju, pa podijelila prijateljicama i sestri i zadovoljni su svi.

      Izbriši
  4. Ja sam pravi MUA fan, nema šta nemam :D Undress me too mi je najdraža paleta, i skoro je potrošena :D Što se tuševa tiče, idealan aplikator, ali strašno brzo se brišu :/ Imam i ruževe, korektore, rumenila, bronzere, liplinere, eyelinere, tuševe, lakove... Paletice su im definitivno najbolje, a sad gledam ovu mat i k'o da gledam da ću je naručiti. Iako nisam zadovoljna pigmentacijom mat sjenila, a još ću vjerovatno kupiti Naked Basic... Ne znam xD Slatke muke :p

    Sad čekam jednu narudžbu i ne mogu prežaliti što nisam naručila highlighter i puder iz iste linije, čula sam puno pohvala :(

    :*

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. eh blago tebi, ja nisam nikad sjenilo potrošila, šta ću kad ih je puno pa ne stižu svi na red :D
      ruževi me nešto nisu privukli, ne znam ni ja što, još sam ja opsesivno kompulzivni skupljač ruževa. vjerujem da su dobri.

      Izbriši
    2. Meni je ovo prva sjena u životu da sam potrošila jer toga stvarno imam najviše, čak i iz ove su samo mat potrošene, šimeraste nisu nidokle :D

      Izbriši
  5. Meni su palete odlične! Mada mi više nisu tako privlačni i nemam neke porive naručivati kod njih :D radije za te novce kupim sleek :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. ne bih ni ja puno toga :) samo još ovo s wish liste i ne zanima me više MUA :D možda me prođe entuzijazam i za ovim za koji tjedan, kako to obično i biva kod mene.

      Izbriši
  6. Palete su bas lepe. Mada bih pre uzela UD iako su skuplje :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. i ja bih da ima kod mene UD, a preko neta mi se ne da naručivati jer će me carina doći još 30% od cijene :D

      Izbriši
  7. I ja sam definitivno MUA fan :D najdraža su mi njihova sjenila, imam obje palete :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. dobra su im sjenila, malo sam guglala, uglavnom su cure zadovoljne ovim mono, a o paletama da i ne govorim :)

      Izbriši
  8. Ja nemam nista ali htjela bih obje te palete i highlighter :)

    OdgovoriIzbriši

Facebook

Obrazac za kontakt