Avon mat ruževi ruževi

Avon True Color Perfectly Matte kolekcija ruževa

20:06Anela


Prije otprilike mjesec dana, bila sam u potrazi za novim Avon katalozima, koje obično prelistam malo unaprijed, da vidim šta nam treba doći. Ako vas zanima gdje ih nađem, klik ovdje. Možete vidjeti 2-3 brošure unaprijed.
Kad sam ugledala ove nove mat ruževe, mislila sam da vraćaju u prodaju staru liniju mat ruževa o kojoj sam pisala prije skoro dvije godine i da samo dodaju nove nijanse. Nažalost, stara linija ruževa se u katalogu našla jednom i nikad poslije toga, a imali su stvarno odličnih nijansi, poput Grape koju sam zadržala i jako je volim.

svi ruževi bi trebali biti ovako ušuškani u celofan, nema šanse da ga itko prije vas gleda, njuška, dira, ne daj bože maže :)

Perfectly Matte sa Ultra Colour Matte nemaju puno sličnosti. Ambalaža je drukčija, sasvim matirana, od čvrste plastike, pod rukom kao baršun. Druge su nijanse u pitanju, a i sam finiš je više mat, kako bi se i očekivalo od mat ruževa. Ni teksturom ne nalikuju. Stari su bili više kremasti i uljani, dok su ovi novi laganiji na usnama i silikonski.
 -Miris je blag, tipični Avon miris ruževa. Brzo ishlapi nakon nanošenja. Trenutno dok tipkam nosim jedan na usnama i ne osjećam nikakav miris.

I kod Perfectly Matte linije postoje razlike od ruža do ruža, ali o tome kakva je koja i koliko kvalitetna će biti više govora, kad budem predstavljala nijansu po nijansu. 
O nekim nijansama imam samo riječi hvale, to su tamnije pink i crvene. Dobro se mažu, postojane su, trajne, ne naglašavaju suhoću i ne suše usne, dok su neke nijanse sve suprotno. Katastrofalne, neravnomjerno se nanose, ostavljaju nekakve grudvice i naglašavaju svaku linijicu, suhoću, a ne daj bože da ih namažete na usne koje se ljuskaju, to bi tek bio makeup zločin. Prvenstveno ovdje mislim na nijanse Perfectly Nude i Posh Petal.



 -Po teksturi nisu suhi da zapinju, ali ne znam kako da opišem ovo, kao da imaju pjenasto-silikonsku bazu poput silikonskih baza za lice, a ja više volim kad je ruž masniji i voskast. Takvi su ruževi ''teži'', ali se puno bolje lijepe za moje usne, manje naglase suhoću, čak i kad usne nisu savršene. Ovaj ''silikonski'' tip ruževa je baš lagan, nema osjećaja težine i masnoće, prilično su ugodni na usnama i nisam primijetila isušivanje.

 -Ne sviđa mi se što neki ne surađuju najbolje s onim prijelazom s usne na sluznicu, svjetlije nijanse ga slabo oboje i neravnomjerno, te on ružno proviruje i brzo izgubi boju. Tamnije pink i crvene nijanse su bolje na tom polju, prekriju i onaj dio prema unutrašnjosti usne. 
 -Trajnost je solidna. Budući da nema nikakvog osjećaja težine na usnama, nosile jedan sloj ili 5-6, ja to iskoristim i namažem ih u više slojeva, 3-4 možda, duže mi traju. Preslikavaju se na čašu i pribor za jelo, poslije kave ih ne morate popravljati, a opstanu i nakon manjeg obroka. Blijede ravnomjerno.

 -Na ruci ostavljaju stain, ali na usnama većina njih ne. Lako se skinu bilo kojim sredstvom za skidanje šminke. Nijanse nisam redala kao što su poredane u katalogu, možda sam trebala, ali sam išla po nekakvom svom nahođenju, a mislim da to i nije toliko bitno.

 -Ono što sam uočila na prvi pogled jest dominacija ružičastih i crvenih boja, pri čemu su iz Avona igrali na sigurno i na klasično lijepe nijanse, ali meni je zbog toga žao. Trebali su ubaciti puno više ne tako klasičnih boja, onih bućkuriša nijansi koje izgledaju fenomenalno i puno su modernije. Dajte nam hladnijih smeđih, taupe, mauve, sivih, greige, smjelih bordo, nedefiniranih ljubičastih i svih varijacija između!
To bi se prodalo dok bi rekao Matte jer nam stvarno fali neobičnijih drogerijskih boja.

Prve na redu su svjetlije nijanse, nude, neutralne i smeđe, pa i ove Pure Pink i Peach Flatters sam ubacila kraj njih, jer je meni ovo neutralno. Što je meni nude/neutralac, ne mora značiti da je nekome drugom, imajte u vidu pigmentaciju svojih usana i boju kože.





Pefectly Nude je ruž-korektor, dosta svjetliji od mojih usana, puuno presvijetao za moj ukus.



Ako volite ove nijanse, onda preporučujem da budu u malo sjajnijoj, kremastoj varijanti, ili da dodate malo sjajila preko. Ovako zna umrtviti lice, čak iako ste još svjetliji od mene, teško ćete moći s njom na kraj. Uz sve to, ne može se pohvaliti ni dobrom formulom, jako se teško ravnomjerno nanosi, brzo spadne, a naglasi sve nepravilnosti na usnama. Čak i kad nemate ljuskice i suhe usne, on ih IZMISLI i pokaže. :D
Daleko je ovo od Perfectly.


Au Naturel je topla karamelasta nude, mogla bih je iznijeti uz jače našminkane oči. 



Marvelous Mocha je smeđa, ali topla i s malo narančastog podtona. Bila bi nosivija da je malo hladnija, zatvorenija, ali se meni i ovakva sviđa. Tekstura je dobra, lijepo se maže i ne nakuplja se.



Pure Pink nije klasična i čista pink, već dosta topla i s malo breskvaste. Meni se pigment malo nakuplja u naborima usana, pa mislim da je neću često nositi.




Peach Flatters je zagasita i tamnija breskvasta nijansa, također imam problem sa nakupljanjem u naborima usana, kao i s prethodnom.



Uživo je još malo crvenkastija nego na fotografiji usana, odbijala je da se fino uslika :D.



-Novi slijed od pet ruževa i dominacija pink tonova. Osim Posh Petal, sve ostale su dobre teksture i pigmentacije.



Posh Petal je još jedan iz kategorija ''ne bih namazala nikad'' i ''treba zakonom zabraniti''.  Meni dođe da iz torbe izvadim vlažne maramice i obrišem ga s usana djevojci koja ga nosi. Zezam se, naravno, možda nekome i pristaje, meni definitivno ne.



Mislim da je previše svijetao i previše hladan za moj ten. Po teksturi je isti kao i Perfectly Nude, loš.


Ideal Lilac je lijepa svjetlija magenta boja. Ove se nijanse teže slikaju, ali ovo uživo nije Barbie Pink kako možda izgleda na meni, puno je ljepša i nosivija.



Splendidly Fuchsia je jedna od ljepših i kvalitetnijih nijansi, ako volite nositi pink. Prava fuksija.


Adoring Love je srednje tamna pink, zagasita, toplija od prethodne.




Vibrant Melon je jarka, topla, kričava, koraljna pink. Mnogo više ''dreči'' uživo. Prava ljetna, vesela boja.





-Red crvenih, mahom odlične pigmentacije i teksture, nema uljeza :)



Ravishing Rose je tamna i jarka pink, meni liči na Golden Rose VM 11.



Ruby Kiss je crvena hladnog podtona.



Coral Fever klasična narančasta, ubila se za ljeta i tamnog tena :)



Red Supreme je tamnija neutralna crvena, meni jedna od dražih nijansi.



Berry Blast je mješavina berry, ljubičastih i crvenih tonova, jako lijepa, također jedna od mojih favorita





I eto ih...svih 15 komada i beskonačno mnogo slika.
Kako vam se čine? Jeste li već naručile neki? 
U aktuelnoj brošuri koštaju 5.90 KM.

Hvala vam na čitanju.



PR proizvod

You Might Also Like

37 komentari

  1. Berry Blast - najljepša
    Sviđaju mi se i ostale crvene nijanse, i dobra mi je Mocha :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. slažem se, sličan ukus imamo :) ja uvijek poletim za takvim nijansama, a u zadnje vrijeme baš volim i smeđe i nude :)

      Izbriši
  2. Imam dosta favorita, a tebi gotovo svi lijepo stoje, pa čak i Posh Petal :-) Odlične slike, lajkam! Ti predivna :-*

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. hahah nooo posh petal, ja se ne vidim s njim nikako i nikad.
      hvala ti <3

      Izbriši
  3. Tebi sve lijepo stoje, a vidim da su svima ove dvije kriticne haha :*

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. tenks, ma napate me da ih namažem kako treba, nemam ja vremena za to, pored svih ostalih lijepih nijansi i dobrih ruzeva, ne treba im ni davati sansu :D

      Izbriši
  4. Sreca pa znas koje ti ne stoje :D
    Al zadnja grupa beri beri najs :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. ahahha znam, ali nekad volim nositi i one sto mi ne stoje bas, jer su boje lijepe. ova dva nisu među njima. :D

      Izbriši
  5. Na no buy-u sam pa nsiam studirala nijanse, ali moram da prokomentarisem-meni najbolje izgledas sa ove 2 najsvetlije. Ali ozbiljno! Kako su ukusi razliciti!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. hahah, bas jesu :D nema veze, neka su, raznolikost i jest zacin u zivotu, bilo bi nam dosadno da svi volimo isto.

      Izbriši
  6. Naručit ću si Splendidly Fuchsia I Vibrant Melon :D
    Tvoja recenzija je pridonijela ovoj odluci, jer sam imala još neke favorite ali kad sam vidjela kako izgledaju na usnama- predomislila sam se.
    Ove 2 su mi naj!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. lijepe nijanse si odabrala :) meni se fuksija bas svidja i nije prehladna, lijepo stoji. ljepsa je uzivo nego kod mene na slici, takve nijanse je tesko uhvatiti.
      melon ce biti hit boja na ljeto, taj trend drecavih koraljnih ruzeva ne prolazi godinama i super izgleda bas uz tamniji ten, mrvicu bronzera i hajlajtera, maskaru i macka si :D

      Izbriši
    2. Narucila sam Mocha i Fuchsia, ali bas si me zainteresovala za Coral, neka...njega cemo na leto :)

      Izbriši
    3. jesi li zadovoljna s ova dva? coral je divna za ljeto.

      Izbriši
  7. Odlicno ti stoje, imam Au Naturale i Posh Petal a ne mogu da prebolim Berry Blast, morat cu ga naruciti :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. hvala ti :) meni je berry blast medju ljepsima ovdje, naruci dok ima promotivnu cijenu :D

      Izbriši
  8. Odličan tekst i fotke! Sviđa mi se tvoja iskrenost u recenziji, to jako cijenim.
    Meni je najljepša Berry Blast nijansa i baš bih je voljela imati

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti Marijana <3
      i meni je berry blast jedna od drazih :)

      Izbriši
  9. Sve pohvale ! Do sada najbolja recenzija ovih ruževa koju sam pročitala ☺.Naručila sam Berry Blast ali na tvojim slikama me podseća na Golden Rose VM br. 14 koji već imam 😯.Možes li da ih uporediš ?

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti puno, i ja sam procitala par recenzija, kod Eme sa Soeurs Beauty, Marije Makeup Nered, Mela e Canella blog, kod Male Palčice...i mogu reći da su sve odradile post vrhunski, s odličnim slikama, ljepota za vidjeti.
      Volim ja čitati o ruževima, baš uživam.

      Ruževi gr 14 i berry blast su dosta slični, ali je Berry Blast ipak malo tamniji i čini mi se više ima crvene dok 14 ima malo ljubičaste, toliko vidim trenutno, a oblačno je vani pa ne vidim dobro. Nadam se da će se pokazati dovoljno različiti :D U svakom slučaju prelijepa su oba.

      Izbriši
  10. Predivan post! Ja mislm da na tvojim usnama svaka glupost može lepo da stoji! Ove jarke boje ti stoje fantastično! A ne mogu se više složiti sa tobom za izbor boja u drogerijskom rangu :( Jurim i Mac Stone po belome svetu, i svuda je rasprodat, a nešto slično jurim svud redom i ostajem bez uspeha!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. hvala ti :D
      pa trebao bi nasoj teoriji u korist govoriti i taj podatak da onih neobicnih nijansi uvijek fali. satin mauve essence? nikad je nije bilo, barem nije one sa starim cepom, nova nije tako lijepa.
      gr 14, 02, 32? uvijek rasprodane.
      stotinu je primjera. znam koliko je djevojaka narucilo Avon Twig prije par mjeseci kad se pisalo o njemu, isto tako neobicna i manje klasicna nijansa. ako planiraju ubacivati jos nijansi onda je ovo dobra okosnica, ali ako je to-to, onda mi je malo zao :D

      Izbriši
  11. Imaš divne usne, tebi skoro sve nijanse stoje. Sem one prve nude, izgledaš kao vampir na dijeti. Većina devojaka bi izgledala tako sa njim, ne razumem ni zašto proizvode te nijanse. Ja sam pomalo staromodna, ruž mi nije ruž ako nema crvene i roze u sebi.
    Čestitam na postu, izuzetno informativan sa svim relevantnim detaljima. Radujem se sledećem čitanju. :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. HAHAHAAHAHAA jesi pogodila s usporedbom, svaka ti cast, vampir na dijeti hahahahaha, slazem se, stvarno je preblijed i ja ga nikad stavila ne bih. I nefotogenican skroz pa sva zuta ispadnem na svakoj slici. Ni ja nikad nisam razumjela zasto zene zele izgledati kao da nemaju usta, od toliko prekrasnih boja. :D

      Izbriši
  12. Marvelous Mocha i Berry Blast su fantastične! Odličan post, hvala ti. I imaš jako lepe usne! :)

    OdgovoriIzbriši
  13. Prelijepo ti pristaju crvene nijanse. Mislim da cu se osobno odluciti za fuchsiu i fever ... cim ih se docepam :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ;) Fuchsia i Fever su odlične, jarke i super su za ljeto. I tekstura mi se sviđa. Mislim da se nećeš pokajati :)

      Izbriši
  14. Anela, lepotice :) Svaka cast za iscrpan post, uvek je uzivanje citati tvoje utiske o ruzevima. Na tebi su mi najlepsi Sp. Fuchsia, Adoring Love i Berry Blast. Meni je nazalost stigao samo jedan tester ali kako mi se tekstura mnogo dopala, bicu strpljiva i cekacu testere koliko god da treba, jer ne mogu kupovati naslepo. Moram da te zamolim za malu pomoc - ide mi drugarici rodjendan pa bih joj kupila neki ruz, srednje svetlog je tena ali ima rozaceu, a voli neutralne nijanse (boja mesa, diskretne rozikasto-crvene) - koji bi mi ti preporucila iz ove linije ? Hvala unapred ! Kristina :*

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Kristina, hvala ti puno :D <3
      Pure Pink je lijep, ne znam koliko bi se njoj svidio Peach Flatters? Ne dreči, nije napadan. Meni se oni malo uvlače u nabore usana, ali to je zato što su moje usne sklone isušivanju i perutanju, ne mora značiti da bi se nekom drugom desilo isto. Iz ove linije su najbolji ovi jarki crveni i pink, njih bih prije preporučila nego neutralne, a ona to možda ne nosi...

      Izbriši
    2. Hvala ti puno na odgovoru ! Nazalost, ona ne nosi sve te divne nijanse u kojima mi ljubiteljke ruzeva uzivamo :), sve je to njoj drecavo..Kad vidi neky berry / ljubicastu nijansu na meni frapira se, samo kaze Uh, bas smeo ruz ! :O. Advokat je i kako kaze, ne zeli da skrece paznju na sebe - sta da radim kad tako stvari stoje. Videcu jos, ima i Flormar neke super ruzeve, mozda tu nadjem nesto za nju. Hvala jos jednom, Kristina

      Izbriši
    3. nema na čemu, a žao mi je što nisam baš od pomoći, ja uživam u jarkim i tamnim ruževima, tek odnedavno sam počela češće nositi toplije nude i smeđe i sviđaju mi se. probaj je jednom nagovoriti da proba sve tvoje jače nijanse, možda otkrije da joj pristaju i zaljubi se kako joj stoje :D
      meni baš lijepo na drugima izgledaju i breskvasti i koraljni nude tonovi, uz neutralnu dnevnu šminku i breskvasto rumenilo, pa da je barem na to preobratiš? :D
      puno pozdrava <3

      Izbriši
  15. Puno mi je pomogla ova recenzija! Svaka čast :)

    OdgovoriIzbriši
  16. Volim Vaše recenzije, ali Vama svaka nijansa lijepo stoji, ne znam kako bi meni.... Jako ste lijepa žena.

    OdgovoriIzbriši

Facebook

Obrazac za kontakt