Balea maslac za tijelo njega tijela

Balea Bodybutter Nuss

20:38Anela


Ne znam je li se vama ikad desilo da ugledate nešto na njemačkoj dm stranici, Balea, Alverde ili recimo Ebelin kistove i blender pa jedva čekate kad će doći nama, a toga nemaa, pa nemaaa. Meni jest. Stalno mi se desi :D.
Doduše, desi mi se i da zaboravim šta ono čekam, dok se kod nas ne pojavi. Ništa nisam očekivala s većim nestrpljenjem kao ovaj Lješnjak. Angažirala žene da mi prevrnu i zagrebačke i tuzlanske i bugojanske dm-ove i da ga iskopaju, a njega nigdje. Na kraju ga nađem u sarajevskom SCC. Koštao je 5.85 maraka, ako me pamćenje dobro služi.

Balea maslace za tijelo volim. Imaju fin sastav, hranjivi su. Potrošila sam dvije kutije kakao maslaca i čekala ovaj još od jeseni 2014. kad su ga izbacili na tržište.


Prvo uzmimo momenat da se divimo slatkoj naljepnici s lješnjacima i vjevericama, meni dovoljno da kupim maslac. Šalim se, prevagnule su pozitivne recenzije na njemačkim blogovima i dobro iskustvo s prethodnim kakao maslacem.


Proizvod je zaštićen folijom. Čini mi se da je teksturom vrlo sličan kakao maslacu, gust, ali se lako zahvati, homogen je, ne mrvi se. Kremast je i lako se maže. 
Miriše kao Monte. Na pečene lješnjake i na neke slastice. I bojom me podsjeća na onaj svjetliji dio Montea. Miris se ne zadržava dugo na koži, nije kao Badem losion od kojeg vam odjeća miriše i drugi dan. Ujutro ga uopće ne registriram ni na koži ni na pidžami.

Ovo je proizvod koji se nešto sporije upija u kožu, ali ja se obučem, ne čekam. Neće ostaviti masne tragove na pidžami. Nemate onaj klizavi osjećaj kao kad namažete nešto na bazi parafina, pa masni sloj sjedi na koži i ne upija se. Nakon otprilike pola sata više ga ne osjetim na koži, a koža je baš jako mekana i glatka.

Sastav:


Sadrži shea maslac, kakao maslac, ulje lješnjaka, pantenol i glicerin, što mi se sviđa. Nema parabena,
Ne sviđa mi se silikon, ne znam zbog čega je tu. Daje osjećaj glatke i meke kože, ali mi stvarno nije potreban u mazalici za tijelo.
Maslac je namijenjen suhoj koži, ako imate problema s aknama na leđima rukama ili dekolteu, nemojte ga mazati na ta područja, moguće je da pogorša situaciju zbog masnih alkohola, silikona, kakao maslaca ili kombinacije tih sastojaka.

Druga zamjerka koju imam ne ide na maslac nego na naše uvoznike, meni je ovo jesensko-zimski miris, a mi ga dobijemo u lipnju. Ne vjerujem da će mi prijati sad kad konačno zatopli, ne volim ove gurmanske i tople mirise ljeti, bude mi mučno. Ne volim ni ovako guste i hranjive proizvode na koži za vrijeme vrućina. Obično namažem neki lakši, vodenasti losion koji će se brzo upiti.
Vjerovatno ću ga ostaviti za hladnije jesenske dane, tad će mi biti odličan, ili ne daj bože, ako nam se ponovi hladno i kišno ljeto '14., možda ga i stignem iskoristiti narednih mjeseci.

Hvala vam na čitanju! :) .*

You Might Also Like

26 komentari

  1. Prevrtala sam ti i ja sarajevske DM-ove, ali nije tad bilo :p Nek' si ga nasla vise haha

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. heh, imala sam još tih komentara u stilu ''hvala bogu pa si ga našla dosadoo, šminkaro ludaa''...i takooo, bas sam smarala ljude :D

      Izbriši
  2. neki dan mi prodaš cif, sad ovo....pitam se šta je sljedeće, gustin, vegeta, i tako...špeceraj??!? :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. može, imam ja još prijedloga :D omekšivači, svijeće, posuđe, začiniii XD talent sam za trošenje para.

      Izbriši
  3. cccc... samo cu ti to reći...

    OdgovoriIzbriši
  4. Koji je to Badem losion koji dobro miriše :)
    ovo cu pokusat pronaci kod nas u Dm-u.mada nisam vidjela nijedan puter za tijelo ovdje

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. pa meni je taj badem malo tezak i zagusljiv ali se zene odusevljavaju mirisom tog losiona, evo ovdje link na sliku, pa pomiriši kad odeš u dm, možda ti se svidi, dobro njeguje kožu:

      http://m3.paperblog.com/i/22/228519/balea-creme-ol-bodylotion-mit-marulanuss-L-juc0tf.jpeg

      Izbriši
  5. Šnjuhnula sam ga onaj dan i baš fino miriše. Ali ja se ne volim mazati, rijetko kada...

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. ni ja, ali se natjeram, pogotovo kad imam šarenu tubicu, teglicu i kad fino miriše, onda mi nije mrsko :)

      Izbriši
  6. ovo si moram zbavit! točka! valjda se neću pojest zbog mirisa :P

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. nabavi :D kao da se montem namazem, takav mu je miris, samo nije sladak i ljepljiv :D

      Izbriši
  7. I ja sam ga gledala prije par dana i odustala od kupovine jer je miris tezak za ove toplije dane.. Kupit cu na jesen ako bude jer predobro mirise :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. A jest tezak sad za toplije vrijeme, i meni ce ostati do jeseni.

      Izbriši
  8. Joj, i ja isto tako... zevam i crkavam na Deutsche stranici, a ne stiže ništa cool poput kistova, spužvice i taaaako... -.-
    Super je ovaj maslac, ali bih ga verovatno pazarila od jeseni pa nadalje.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. A nista nam ne stize, u srbiji je bolja situacija i u hrv, ovdje bas sporo ili nikako. A crkla bih da ga nisam kupila eto :D bit ce na pauzi do jeseni sad, ali probat sam morala.

      Izbriši
  9. I ja sam ga željno čekala i neki dan sam ga pronašla. I sad ga tuka još nisam isprobala, čekam neki hladniji dan :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Kaze vremenska prognoza da se temperature uskoro spustaju ispod 20, eto prilike :D

      Izbriši
  10. Moracu da ga naci pa ne znam sta da je. :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. hahah, tako sam i ja govorila :D
      kao da se jede nešto pa je neophodno XD.

      Izbriši
  11. Super mirise! ni ja ne znam cemu ti silikoni unutra, al eto... :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. također, nije mi jasno zbog čega. fino miriše a drago mi je što ne guši i ne osjeti se dugo.taman toliko da me privuče da se mažem, a ne smeta mi da zaspim.

      Izbriši
  12. Paše gurmanski uvijek hahaha :D treba mi, hoću, kupujem!

    OdgovoriIzbriši
  13. Joooj na Monte mmmm, moraću ovo da nabavim, mada imam još i kakao čitav, čekam da potrošim ostale losione. Ali ovaj miris MORAM imati :D

    OdgovoriIzbriši

Facebook

Obrazac za kontakt