čišćenje lica Magnitone njega lica

Magnitone Lucid četka za lice

08:38Anela


Dugo sam željela isprobati neki uređaj za čišćenje lica, jer svaka ozbiljna njega kože počinje dobrim i temeljitim čišćenjem, pogotovo ako se šminkate.
Čitala sam dosta o Clarisonic četki, kao najviše reklamiranoj i razvikanoj ali nikada nisam ozbiljnije razmišljala o tome da je kupim, cijena me odbijala. 
Magnitone četke su, prema mnogim recenzijama, u istom rangu, samo dosta pristupačnije. Zašto su ove četke bolje od neke obične mekane četke ili spužvice za pranje lica?

-Tajna leži u pulsirajućoj tehnologiji, a ne samo u rotaciji glave četke. Četka, kako tvrde, proizvodi 10 000 pulsirajućih oscilacija u minuti i temeljito, a opet nježno čisti kožu, uklanja mrtve stanice i masira kožu te potiče cirkulaciju. Ovo je tzv. sonična četka, kao i Clarisonic, a sonična tehnologija podrazumijeva visokofrekventno vibriranje glave četkice, vlakna se pomiču i naprijed i nazad. Tako se stvaraju turbulencije u mješavini vode, gela za pranje lica, takozvani hidrodinamički efekt, pa se pore dobro očiste i ondje gdje su vlakna možda predebela i ne dopru do tih mjesta.
''Magnitone Lucid is powered by Active Electromagnetic Technology™. Enhanced electromagnetic pulsations that send rapid vibrations into skin. They naturally unclog pores, and sweep away dry and dead skin cells, leaving a clearer complexion. With over 10,000 movements per minute, your skin is better prepared to absorb all of your favourite skincare products.''


Košta oko 70 funti ali sam je ja uhvatila na odličnom sniženju na Feelunique i platila 39 funti. Kad je paket stigao u BiH, nije zaobišao carinu i morala sam platiti još 40ak KM. Feelunique je tada radio povrat carine, samo sam im uslikala uplatnice, poslala i dobila refund. Nažalost, to više nije opcija, imaju novu politiku na stranici, plaća se i dostava i troškove carine više ne pokrivaju.
Sada je najpametnije četku naručiti nekome na EU adresu, ako imate tetku u Njemačkoj ili sl. :D



Na mom modelu četke piše Lucid, na službenoj Magnitone stranici takve modele više ne vidim, zamijenio ih je noviji Barefaced model. Ista stvar je u pitanju koliko mogu zaključiti.
Postoje u raznim bojama, meni se svidjela ova pastelna zelena.

U kutiji još dolaze punjač, s dva nastavka za utičnicu, standardni europski i američki...ili možda britanski? Nisam sigurna :D, nebitno, može se naštimati kako vama odgovara, to je važno.
Punjač je sasvim zanimljivo i pametno urađen, naime, Magnitone uređaj je vodootporan i može se koristiti i pod tušem, prema tome nema otvore za punjenje u koje bi mogla ući voda i napraviti katastrofu. Punjač je na magnet i samo se prisloni uz uređaj i tako se puni.
Baterija zaista dugo traje, kad ga jednom napunim, ne moram ga puniti gotovo dva mjeseca. Koristim ga svaku drugu ili treću večer. U uputstvima piše da se prije prvog korištenja puni 24 sata.
Dobit ćete i uputstva za korištenje i kod za registraciju i aktivaciju garancije na Magnitone službenoj stranici. Garancija traje godinu dana.



Glava/četkica uređaja se lako skida i trebalo bi je zamijeniti svaka dva-tri mjeseca, ali ja sam to razvukla na 4. Primijetila sam da su dlačice postale grublje i da je stvarno vrijeme da nabavim novu glavu. Postoji više vrsta, uz uređaj se dobije Active Clean, a ja sam sljedeći put uzela Sensitive. Na ovaj model odgovara i Silk Bliss Luxury Cleanse glava, ona nije bila dostupna u trenutku kad sam kupovala zamjenu, pa je nisam ni proučavala. Mislim da je najmekša od svih varijanti. I najskuplja.


lijevo Sensitive, desno Active clean nastavak

Active Clean je dovoljno nježna, ne iritira kožu, ne morate se bojati da će izribati i izderati lice, a Sensitive još mrvicu blaža prema koži. Mislim da mi Sensitive malo više odgovara, premda razlika među njima nije toliko primjetna. Sensitive ima malo tanja vlakna.
Zamjenske četke koštaju 16 funti, a dobijete dvije u pakovanju, što vam može trajati narednih pola godine. Barem meni može.

Moguće je odabrati dva načina rada, pritiskom na tipku s prednje strane uređaja. Pritisnete jednom i uređaj pokrene deep clean mode (grublje, dubinsko čišćenje) , pritisnete dva puta i pokrene se sensitive skin mode ( nježnije i pogodnije za osjetljivu kožu)
pritisnete li treći put, uređaj se gasi.

Zamišljeno je da čišćenje traje 1 minutu. Nakon svakih 20 sekundi uređaj se oglasi zvučnim signalom, pa mi je to znak da prebacim četku na drugu zonu na licu. Kod mene to izgleda ovako:
-Obavezno prije korištenja Magnitone četke uklonim svu šminku s lica, kako se četka ne bi prljala i kako bi mi trajala što duže.
-Nanesem sredstvo za umivanje (gel/kremu/pjenu) na lice.
-Uključim Magnitone na Sensitive opciju, lagano ga navlažim i 20 sekundi blago i kružnim pokretima pomičem četku po čelu, ne trljam i ne pritiskam kožu.
-Kad začujem prvi zvučni signal, prelazim na desnu polovinu lica, nosa i brade.
-Drugi zvučni signal i čišćenje lijeve strane obraza, nosa i brade.

Vi naravno možete ovo vrijeme rasporediti kako vama odgovara. Clarisonic primjerice savjetuje da se troši 20 s na čelo, 20 na bradu, a po 10 na obraze.
Meni je moj način lakši, jer Magnitone daje signal nakon 20 sekundi a ne 10.


Nakon što istekne tih 60 sekundi, uređaj se sam ugasi. Tad ga isperem, posušim ručnikom izvana, skinem glavu i ostavim negdje gdje je prozračno, nikako ne u ormarić u kupatilu, kako se ne bi stvarala plijesan u četki i ispod nje.

Nikad nisam znala koliko ustvari ostane šminke u porama, dok nisam počela koristiti Magnitone. Blaznica bi mi poslije čišćenja šminke ostajala čista, a na četki jasno vidim ostatke pudera. Začudilo me to, moram priznati.

Poslije čišćenja lica nemam nikakvog crvenila ni iritacije kože. Čitala sam da su neke djevojke u početku imale još više bubuljica i da im je lice burno reagiralo dok se koža nije navikla. Na to upozoravaju i u uputstvima. Ne znam šta da mislim, meni se nije desilo, a da mi se dešavalo i nakon mjesec dana, odustala bih od korištenja. Srećom, moje je iskustvo samo pozitivno.

Nakon više od 5 mjeseci korištenja, vidim da mi je tekstura kože dosta poboljšana. Mitesera po nosu imam duplo manje, kad stavim tekući i kameni puder, ne vide se uopće.

Budući da Magnitone vrši dobru eksfolijaciju, ostavi kožu nježnom i glatkom. Ukloni sve ljuskice, što je meni odlično, jer mi je koža sklona dehidraciji i uvijek imam te neke suhe i perutave dijelove. 
Sve mazalice, kreme, serumi, ulja, poslije dobrog čišćenja bolje djeluju i brže se upijaju u kožu. Ako četku koristim ujutro, puder posebno lijepo sjeda na kožu.
Niti jedan proizvod, krema, mazalica, pa ni ova četka me nije u potpunosti oslobodila problema s kožom i mislim da nije čudotvorna, niti postoji neki čarobni štapić koji će vam preko noći podariti lijepu kožu. Ako nemate većih problema, vjerovatno vam onda ni ne treba. Dobar skidač šminke ( pod ovim ne mislim na vlažne maramice, nego po mogućnosti double cleansing), nježan piling i lagana povremena masaža prstima će biti dovoljni.
Ukoliko imate problema sa zatvorenim porama, komedonima, mislim da bi bio od pomoći kroz duži period, u kombinaciji s preparativnim proizvodima na bazi BHA/AHA i adekvatnom njegom poslije, bez okluzivnih krema i pudera.

Ja sam zadovoljna i definitivno je ovo bila kupovina koja mi se isplatila. Žao mi je što je Magnitone postao nedostupan mnogim djevojkama u Bih, otkako se Feelunique uobrazio. 
Vidim da se na inozemnom tržištu pojavljuju slični uređaji prihvatljive cijene. Kod nas je Avon u par kataloga prošle godine imao nešto slično, ali koliko se sjećam njihova četka se samo rotira, nije sonična. Nisam probala, ne znam koliko je nježna prema koži. Na ebayu se mogu naći i neke korejske varijante, a na Ali Expressu imate odličan dupe za Foreo Luna uređaj, pa razmotrite i te opcije. Foreo Luna je napravljen od silikona i nećete morati mijenjati glave.
Ja sam jedan naručila sestri, najviše zbog recenzije kod Shpeksyy. I sestra kaže da je odličan, nježan, vibrira i masira kožu, ne smrdi na kinesku jeftinjaru, a na njemu čak i piše Foreo, koliko se sjećam i ima kod za garanciju, nisam probala, sumnjam da radi XD.
Link s kojeg sam ja naručila više nije dostupan, ali mi se ovaj čini identičnim,  ovdje.

Hvala na čitanju, do sljedećeg puta šaljem puse :×

You Might Also Like

25 komentari

  1. Zanimljiv uredjaj. Voljela bi probati jer nazalost ne posvecujem dovoljno paznje i vremena ciscenju i njezi lica..

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Nisam ni ja do prije zadnjih 6-7 godina, a tek zadnje 2-3 mi je njega lica vaznija i zanimljivija od sminke. Mlada si jos, nije kasno da krenes. :)

      Izbriši
    2. Imate u Oriflame-u odlican aparat SkinPro Cleansing System, čisto da se ne izlažete baš tolikom trošku. Trenutno je na akciji za 49,90 KM. Inače, smatram da su ovi aparati manje-više isti - osim onih kopija koje nikad nisu dobre.

      Izbriši
    3. hvala na prijedlogu.
      kako sam i napisala, nisu svi isti, razlika je u tome sto se neke cetke samo rotiraju, a neke imaju i ove vibracije pa manje rastezu kozu. neka svatko izabere sta mu odgovara.

      Izbriši
    4. Vidim da sam teški laik po tom pitanju, kad detaljnije pročitam tekst vidim da sam baš pogriješila. Hvala na skretanju pažnje. Pozdrav.

      Izbriši
    5. nema veze, zato i sluze ovi komentari ispod teksta, izmedju ostalog. pogrijesim i ja cesto pa volim kad mi netko na to ukaze :D
      pozdrav.

      Izbriši
  2. Meni je nekako najbitniji taj dio sto ocisti puder s koze. Uvijek mislim sa sam se posteno sastrugala i kada tonikom predem, ima jos ostataka. Mozda uzmem taj "foreo" sa alija

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. i meni to, a i ovo sto ocisti ljuskice kojih imam uvijek, barem oko nosa :(
      K. kaze da je Foreo s Alija super, nece da donese da probam :D

      Izbriši
  3. Sve potpisujem osim sto sam izgleda dobila neki problematican sto se baterije tice. Moram slozit mail za reklamaciju :(

    OdgovoriIzbriši
  4. Sve potpisujem osim sto sam izgleda dobila neki problematican sto se baterije tice. Moram slozit mail za reklamaciju :(

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. složi neki uvrijeđeno patetični i zahtijevaj novi Barefaced model hahah :D

      Izbriši
  5. Ja sam još uvijek na nivou Avon četke na baterije :P Magnitone mi se čini odličan, a Clarisonic mi je na listi želja odavno. :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Avon je mozda skroz ok za normalna lica, koliko se sjecam, ti rece da su njezna vlakna?
      Da hoce kod nas stici ove malo pristupacnije marke, tipa Rowenta, Braun, cini mi se da Braun cak i ima svoju verziju. Ili DM da napravi svoju, imaju one elektricne za zube, sto da ne. :D

      Izbriši
  6. Jesi ti meni onaj kod ikad potvrdila?? Ja isto volim svoju magnitone, roza mi ljepsa. A sensitive cetkica mi bolje odgovara. Ne mislim da imam manje mitesera i komedona nakon 6 mjeseci koristenja, ali mi je koza meksa i gladja i bolje mi puder sjeda.kissy

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. potvrdila i aktivirala garanciju, no sikiriki.
      dobro, tebi je lice problematicnije :( ja vidim da mi se nos dosta ocistio, jos da bradu rijesim, narucila sam jedan korejski BHA tonik. bude li dobar, dajem ti na probu :*

      Izbriši
  7. Zbilja bi htjela probati ovu stvarčicu, zvuči super. Za sada koristim gumenu ebelinovu četkicu (djeluje dosta smiješno naspram uređaja) ali ipak mi se sviđa kako masira i skida ljuskice. Jednom ću se sigurno odvažiti u kupnju ovakvog uređaja :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. imam to ebelinovo silikonsko, nije nikakva glupost, meni je isto super. stoji mi na stolicu s preparativom pa ga koristim ponekad, npr kad nanesem ulje na lice pa onda time umasiram. ne koristim ga vise za umivanje otkako imam magnitone. probaj i konjac spuzvicu od ebelin, premekana je i njezna, kao oblacic :D

      Izbriši
    2. Ajme konjac spužvicu obožavam! Imam ovu pure varijantu (baš od konjac sponge brenda) i to je takav ugođaj i zadovoljstvo za koristiti :) Pred malo sam kupila i ebelinovu sa zelenim čajem, ipak je zamjetno jeftinija pa se nadam da ću i s njom biti zadovoljna.

      Izbriši
    3. nisam probala od konjac brenda, bas me zanima tvoje iskustvo onda, pisi koliko su slicne :)

      Izbriši
  8. U zadnje vrijeme stalno čitam o Magnitone četki za čišćenje lica i želim ga naravno jer je puno povoljniji od Clarsonica. Pratim Feeluniqu, Lookfantastic i Beauty Expert ne bi li ga uhvatila na nekom dobrom popusti :D Tvoj ulov je bio odličan :))

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. jest, presretna sam bila, super su popust dali, a mislim da ce biti opet. ja sam svoj kupila krajem ljeta prosle godine.
      ja mislim da se ne razlikuje puno od clarisonica, jer im je isti princip rada. magnitone zamjenske cetke su jeftinije pa mu i to ide u korist.

      Izbriši
  9. Kako mi je žao što nisam i ja naručila kada i vi... Ko zna kada će opet biti na onakom sniženju, a i da bude, šta sa carinom????

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. skontat cemo nesto kad bude snizenje, mozda ti mognem ja naruciti u hrv pa da zaobidjes carinu. ima nacina :D :*

      Izbriši
  10. Ne znam koji put vec citam ovaj post, bas me mami ova cetka :)

    OdgovoriIzbriši

Facebook

Obrazac za kontakt