Avon njega lica tekući puder

Avon NutraEffects ulje za lice

14:18Anela


Već odavno u rutini šminkanja imam jedan proizvod koji jako volim, a ne stižem pisati o njemu.
Mislim da ste primijetile ovo ulje koje je lansirano kao novitet prije nekoliko mjeseci, baš se često pisalo o njemu.
Ulja za lice volim i koristim u noćnoj njezi lica, ali gledam da su to prirodna ulja koja će kožu zaista njegovati. Ne smeta mi ni kada su malo ''teža'', masnija jer se budim s glatkim i nahranjenim licem. Nije da ću poslije njih nositi šminku da bi mi to smetalo.

Ovo ulje nije takvo, zato sam gore i napisala u rutini šminkanja. Ovaj proizvod je nešto drugačiji, iako se reklamira i zamišljen je kao proizvod za njegu lica, ja se s tim ne bih složila i ja sam mu našla jednu drugu, odličnu namjenu.


Možda bi poslužilo i za njegu normalnog lica, onih tipova kože kojima uglavnom odgovara svaka krema. Onim sretnicama kojima zavidimo i koje se uopće ne trude specijalno, a imaju ten za poželjeti.
Za ozbiljniju njegu lica nije. Obratit ćemo pozornost na sastav:

U vrhu liste sastojaka su emolijenti i silikoni, maslinovo ulje, konzervans i parfem pa tek iza njih ulja sjemenki pasiflore, lana, kave, marule, babassu palme, što u prijevodu znači da ih ima jako malo u sastavu, manje od 0.5%. To nije dovoljno da od njih imamo bilo kakve beneficije u njezi kože.

Ne znam koliko ste upoznate s onim trikom koji je davno na svom kanalu pokazao Wayne Goss?
Ja ću ostaviti njegov video tu, a za one kojima se ne gleda, objasnit ću u par riječi o čemu se radi.


Možete dobiti efekt još ljepše kože ako u puder ukapate jednu do dvije kapljice ulja.
Možete koristiti bilo koje ulje za lice, ali je meni ovo posebno drago jer je nemasno i lagano i ne osjetim apsolutno nikakav miris. Znači, istisnete potrebnu količinu pudera, dodate kapljicu ulja, izmiješate na nadlanici ili nekoj podlozi i dalje nanosite na lice kako ste navikli, prstima, kistom, kako god.
Posebno mi se svidjelo kad sam ulje kombinirala s puderima koji su polumat ili mat, koji nude jače prekrivanje ali malo umrtve lice.
Neki puderi mi istaknu suhoću na obrazima nakon par sati, pa sam ih kupila, probala i ostavila po strani. Počela sam ih ponovo nositi baš na ovaj način, sad su mi itekako iskoristivi i puno ljepše se stapaju s kožom i liježu na lice.
Odlično se miješa i sa pjenastim puderom tipa Catrice Mousse, ali i sa tekućim puderima, tipa Catrice HD Liquid Coverage, koji je meni, kad bih ga nosila samog, naglašavao suhoću lica.
Nikakvu razliku u trajanju pudera s uljem i bez ulja nisam primijetila. Vjerovatno zato što T-zonu ipak prepudram, a na obrazima mi puderi uvijek traju dok ih ne skinem. Jedino primjećujem ljepše nanošenje i blistaviju kožu.

Dozira se vrlo lako, bočica je staklena, kao i pipeta i ne curi posvuda. Ambalaža je u dvije varijante, crno-zlatno i srebrno-bijelo, ali neka vas to ne buni, sastav je identičan. Mislim da košta oko 10 KM ili 5 eura u aktuelnoj brošuri.


Probajte pa mi javite kako se vama sviđa kombinacija pudera i ulja. :)
Do sljedećeg posta šaljem puse :*

You Might Also Like

6 komentari

  1. Prvi put sam pokušala koristiti ulje s Catrice HD puderom. Koža lica mi je masna ali taj puder mi je baš isticao dehidriranost kože i isušivao me. A onda kapljica ulja i sve dođe na svoje mjesto. Nisam isprobala Avonovo ulje nego Alverde ulje divlje ruže. Samostalno mi nisu odgovarali ni ulje ni puder a u ovoj kombinaciji su se savršeno nadopunili.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Super pa si našla način da koristiš i jedno i drugo :D
      Alverde ulje je meni bilo dobro, potrošila sam dvije bočice, ali sam našla neka ulja koja mi više odgovaraju i prestala sam ga kupovati. Catrice HD i meni ističe suhoću, nije mi baš po volji. Nije ni loš ali eto, nisam skroz zadovoljna.

      Izbriši
  2. Probah ga i ja s catrice hd puderom i puno ljepše mi sjeda na suho lice, zimi mi je koža obraza jako suha. Također sam ga probala i sa onom njihovom paleticom za konturiranje i puno bolje se ponaša s njim nego sama :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. S kontur paleticom nisam probala, nije mi se svidjela, negdje sam je zaturila i pojma nemam gdje mi je. Trebala bih joj dati još jednu šansu s uljem :D

      Izbriši
  3. Ja ne nosim puder prečesto, a oni koje imam su mi skroz ok za moj tip kože, pa nisam ni eksperimentisala sa uljima pomešanim sa puderom, no mogla bih da isprobam sa Rimmel Match Perfection, jer on mi istakne par suvljih delova nakon nekoliko sati nošenja. :D

    OdgovoriIzbriši

Facebook

Obrazac za kontakt