Gabrini olovke olovke za oči

Gabrini olovke...i još ponešto

15:04Anela

Konačno mi kompjuter stigao sa servisa. Ja sam bez kompjutera kao bez ruke. Služila sam se starom krntijom u međuvremenu. Koliko me samo živaca stajao i koliko vremena života izgubih u čekanju da se sistem digne, pa da stranicu otvori, pa da slike prebacim i editiram... Izludio me. Govori meni moj V. neki dan : '' Aaaaa mamaaaa, jest gluuup onaj Branimir!!!'' i okreće očima. Ja u čudu pitam koji Branimir, ne znam nijedno dijete da se tako zove i već mislim kako ću ga naružiti u slijedećoj rečenici jer govori da su mu vršnjaci glupi. Kaže on : '' Ma onaj kompjuter stari.'' Ja u još većem čudu pitam zašto Branimir? Kaže V. : '' Pa kad mi svaku igricu brani! HM!'' :/ :( i pravi svoju čuvenu ljutu i namrgođenu facu.
Haha, umrla sam od smijeha.

Čula ja nedavno da ima na pijaci dobrih haljina, suknjica, tunikica na jednom mjestu i otišla ja tamo, zagledala, probavala, ništa mi se na meni nije svidjelo i uđem kod jedne tete i nakupujem sebi Gabrini olovaka i nekih sjenila kineskih :P

Već sam imala bijelu Gabrini jumbo olovku, kupila sam sad i crvenu koju koristim kao ruž ili podlogu za ruž, a može i na oči, ako volite takve boje na očima.




Bijela je odlična, mekana je, lako razmaziva, koristim je kao bazu za neka sjenila ili kad želim nabrzinu osjenčiti kapak. Onda stavim malo ove olovke pod obrvu i u unutarnji kut oka i dobro izblendam. Na ostatak kapka stavljam malo tamniju sjenu, obično u smeđoj ili taupe nijansi.

bijela olovka 101, crvena 139
Crvena je isto dobra, prije bih je koristila kao ruž nego kao olovku za usne, za to ipak volim malo suvlje olovke koje se ne brišu i ne razmazuju. Ova nije suha, dosta je mekana. Lako klizi po usnama. Odlična mi je kad poželim crvene usne, a nemam vremena za korištenje kista kako bi to bilo precizno. 

Gabrini Lip&Eye Express 139





Nisam mogla odoljeti ni ovim olovčicama jer su nijanse divne.


Olovke su mekane, lako se nanose i blendaju, a postojane su, pogotovo ako za vrijeme blendanja olovke preko nje stavim i malo sjenila u prahu u istoj boji.


Najgore što ja rijetko nosim olovke za oči, ali su mi se boje svidjele i odlučila sam da ću ih početi nositi. A koštale su samo 1 euro.






Pored njih sam ugledala i Max Factor olovke. Kod iste tete, na pijaci. o.O




Ova Natural Glaze je kupljena u DM-u. Smeđa i plava su s pijace. Također 1 euro.
Ja ne vidim razliku. Prvo sam mislila da su kopija, ali nisam više sigurna u to. Sve je na mjestu, osim ako i ova iz DM-a također nije kopija. :D
Čak je i serijski broj urezan a ne otisnut i slova se ne brišu kad se pređe noktom preko njih. Bar kod je različit, a ne isti na svima itd...bit će da su "pale s kamiona" pa su jeftine. Kvalitet je odličan. Plava mi je favorit.
Jedino sto su sve na šiljenje, ali nema veze. Tako mislim da ih brže potrošim, a i dobijem bolji špic.



303, 080, 90

Ove sjene sam uzela onako. Radi probe. Treba me istući, znam. Ne trebaju mi uopće, ali imale uzorak sladak i bile jeftine i....znate sve.



I ne valjaju ove lijeve i ove u sredini ništa. Odmah sam ih djeci proslijedila, nek se igraju djeca. Zato su ove s Big Benom na kutiji odlične. Pigmentacija ''vrh, beton, nema dalje, znači ekstra, zvižđe kol'ko su jake'' :F :P ( nisam puno stara ali što mrzim ovaj današnji sleng, svu bih onu dječurliju zatvorila negdje s hrpom knjiga da čitaju)
''Niđe veze'' :LOL:


evo onih što ne trebate kupiti





 A ove su one što valjaju





Meni su ipak jako drage ove slučajne kupovine, iako se trudim da ih izbjegavam i da ne gomilam gluposti. Pogotovo ako nađem nešto dobro za male pare, odmah mi se raspoloženje popravi za cijeli dan :)


Hvala vam na čitanju :* :)

You Might Also Like

23 komentari

  1. Jako mi se svidja ova crvena kako izgleda na usnama. Prelepo!

    OdgovoriIzbriši
  2. bela gabrini je odlicna kao podloga za senku, ja sam je skoro celu potrosila :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Jest, super je, kod tebe sam je i vidjela pa sam je kupila, hvala ti sto puta :)

      Izbriši
  3. eh, ova skroz lijeva sjenila što ne trebamo kupiti ja već kupila, samo druge nijanse...i zbilja ništa ne valjaju. Gabrini olovke sam uvijek izbjegavala, zapravo sve od Gabrinija osim lakova za nokte. Ne znam, nisu mi simaptični oni :) Ali ako su olovke dobre mogla bih uzeti koju - volim olovke :)

    OdgovoriIzbriši
  4. Hahah, hajde nema veze, nisu puno para :D
    Nemam ni ja nista drugo Gabrini, ne privlace me. Dva laka koja imam ne valjaju, gumenasti su nekako i suse se pola sata i duze. Ove olovcice su meni stvarno dobre.

    OdgovoriIzbriši
  5. Gabrini olovke su vrh! One za usne su famozne, ja sam ih u kiseljaku uzimala za 75 feninga i meni imaju najsavršeniju teksturu olovaka za usne, mogu vala rame uz rame sa onim puno puta skupljim. :D i ova MF 080... ostale su mi oči na njoj, želiiiiim

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ne znam, nisam druge probala, ova je ok, onako više kao ruž, nije nešto vanserijski postojana, ali i ne očekujem da bude, ako ću je nositi kao ruž ni ne želim da je suha. I ja baš volim ovu kraljevsko plavu, imam i tuš od Flormara u toj boji.

      Izbriši
  6. Došla sam samo da ti napišem da si ti izmislila lepotu za Penelopu Cruz. Izvini, ali to je moj dojam, pa nek mi ne zamere suprotnomišljenici :)

    Sviđa mi se poslednja slika, takve boje obožavam!

    Alekta*

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Koji kompliment draga Alekta, ne znam šta da ti kažem osim da se smijem od uha do uha i crvenim u isto vrijeme. Hvala ti :* <3

      Izbriši
  7. Kako su lijepe ove sjene, šteta što ne valjaju :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ne valjaju ništa, nit su pigmentirane nit se lijepo nanose, rasipaju se kao brašno. Žao mi i one dvije marke koliko su bile i jedne i druge. Ali bar su se se djeca obradovala :D

      Izbriši
  8. Odgovori
    1. i meni isto :D nisu puno krupne šljokice, dobra je olovka.

      Izbriši
  9. Omg crvena olovka za usne mi je divna! :O želim :D

    OdgovoriIzbriši
  10. Crvena olovka je prelijepa i divno ti stoji.

    OdgovoriIzbriši
  11. Lepa si koliko hoćeš, prvo sam se nagledala tvoje slike, pa onda se skoncentrisala na post. Piši češće sad kad je Branimir otišao, jer su ti postovi odlični!
    Ja moram nabaviti neku MF olovku jer ih svi živi i polu živi hvale... Samo što ja uvek nađem neke po punoj ceni, meni nikako da padnu šaka neke koje su "pale sa kamiona" :(

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. :***
      Branimir je prošlost :D Hvala ti, i ja volim tvoje postove, svaki novi me obraduje iako ne komentiram svaki, čitam redovno.

      Izbriši

Facebook

Obrazac za kontakt